vrijdag 15 maart 2024

Mijn "Oud Hollandse" Swaps voor On Stage!

* This Blogpost is in Dutch and English*

Yaayyy! Het feest gaat beginnen! Eergisteren zijn wij al van huis vertrokken en in ons hotel in het centrum van Rotterdam aangekomen, en gisteren hebben we de stad verkent, ons geregistreerd en zijn we gezellig met een groep collega's uit eten geweest.
Maar vandaag begint het pas echt! On Stage, het grote evenement voor Stampin'Up! Demo's!

Yaaaayyy! The party has started! Last wednesday we left from home and went to our hotel in the centre of Rotterdam, and yesterday we have beensightseeing in town, have registred at Ahoy, and went for dinner with a lovely group of fellow demo's. 
But today the party really starts: On Stage, the big event for StampinÚp demonstrators!


Samen met collega demo's van over de hele wereld is het drie dagen feest! Presentaties, informatie, stempelen, een nieuwe catalogus ontvangen, leuke demonstraties, rondlopen tussen nieuwe producten, nieuwe dingen leren, en natuurlijk zelf stempelen! Maar een van de leuke bijkomende dingen die bij zo'n event horen is het SWAPPEN!

Together with lots of demo's from all over the world we are having a big party! Presentations, information, stamping,learning new things, receiving a new catalog, fun demonstrations and make and takes! But one of the other bonuses of such an event is to SWAP!


Swappen is ruilen, in dit geval het ruilen van zelfgemaakte projecten. Dat kunnen kaartjes, doosjes of andere items zijn. Door te ruilen ontmoet je heel veel mensen, en wissel je bovendien ideeen en inspiratie uit. Je gaat immers ook weer met leuke items naar huis!
Ik maakte deze keer kaarten en doosjes, vandaag laat ik de kaartjes zien, de doosjes volgen morgen! ( je kunt ze dan HIER vinden!)

Swapping is in this case the swapping of handmade projects. That can be cards, boxes or any other items! By swapping with fellow demo's you meet lots of people, and you exchange lots of ideas and inspiration! After all you will go home with all the items you received!
I made both cards and boxes. I will show you the cards today, the boxes will be posted tomorrow! ( Then you can find them HERE)


Aangezien het een internationaal event is, vond ik het leuk om iets typisch hollands te maken! En, dat is even een leuk weetje: Het is een variant op een swap die ik in 2017 maakte. ( Je kunt die Swap HIER bekijken) 
Ook toen was mijn swap geinspireerd op Delftsblauwe tegeltjes, en nu maakte ik daar een hippe eigentijdse variant van! 
Ik gebruikte heeelll veel verschillende materialen voor deze swap, dus ik zal je de stappen laten zien.

Since it is an International event I thought it would be nice to make something typical Dutch! And there is a fun story about this, because I have used this idea before for a swap, long ago in 2017! ( You can see it HERE)  
That SWAP was also inspired by Delft Blue Tiles, and now I made a trendy 2024 version of this! 
I used LOTS of products to make them, so I will show you all the steps.


Ik begon met de achtergrondjes. Deze stempelde ik op een freestyle achtige manier met de Timeless Tiles achtergrondstempel. Met een van de structuurstempels uit Of Art & Texture maakte ik ze wat meer "grungy en oud". 

I started with the backgrounds. I stamped them in kind of a freestyle way with the Timeless Tiles backgroundstamp. With one of the structurestamps from the set Of Art & Texture I gave them a grungy, old touch.

Onderaan stempelde ik een stukje kalender met behulp van de set Days To Remember, en met een Stampin'Write Marker omcirkelde ik drie dagen, en je hebt natuurlijk al gezien dat dat de On Stage dagen zijn!

On the bottom part I stamped a calender with the set Days to Remember, and with a Stampin'Write Marker I circled three days... And I am sure you noticed that these are the On Stage days!



Alle randjes kregen wat kleur met inkt en een Sponge Dauber, en vervolgens stempelde ik met de set Two-Tone Flowers de bloemen en blaadjes, uiteraard allemaal weer in de zelfde kleuren!

All edges got some colour with ink and a Sponge Dauber, and after that I stamped the flowers with the set Two Tone Flowers, for which I used the same colours again!


Met de nieuwe Everyday Details Stansset stanste ik de mooie paneeltjes en in de linker bovenhoek stempelde ik de tekst!

With the new Everyday Details dies I diecut the lovely panels and in the corner I stamped the text.


Nu was het tijd voor de hoofdrolspeler van mijn swap, het schattige koetje! Ik stempelde ze met de set Cutest Cows, kleurde de afbeeldingen in met Stampin'Blends, ponste ze uit en plakte de beestjes in elkaar.

Now it was time for the star of the show: The cute little cow! I stamped them with the set Cutest Cows, coloured the images with Stampin'Blends, punched them out and assembled the parts.


Ik heb van deze stap een (versneld) filmpje gemaakt! 

For this step I made this timelapse video!



Met de set Heartfelt Hexagon stempelde ik de frames, en het hartje komt uit de Cutest Cows set, met de bijpassende Heartfelt Hexagon pons ponste ik ze uit.

With the set Heartfelt Hexagons I stamped the frames, and the heart that comes from the set Cutest Cows; Finally I used the matching Heartfelt Hexagon punch to punch them all out.


De koetjes kwamen op de labels, en de labels kwamen op de paneeltjes!

The cows were added to the labels, and the labels were added to the panels!


Tenslotte ponste ik een hele berg bloemetjes en blaadjes uit met de Petal Park Builder pons, ik vormde de bloemetjes een beetje, en plakte in het hartje een mooi pareltje.

As a last step I punched a bunch of small flowers and leaves with the Petal Park Builder punch, I shaped the flowers a bit and added a lovely pearl in the centre.

 En  na al die stappen kon ik alle onderdelen samenvoegen!

And after all these steps it was time to assemble them all!


Een schattig mini Slimline kaart met veel details! Oud Hollands, maar dan in een nieuw jasje!
Elk kaartje ging in een zakje en ik deed er een ouderwets koetjesreepje bij, helemaal in stijl!
In dezelfde stijl maakte ik trouwens ook een aantal doosjes, die ik morgen laat zien! Kom je dan nog een keertje kijken?

A cute mini slimline card with lots of details. Old Dutch style but then in a trendy 2024 way! I packed them in small plastic bags and added a matching chocolate bar.
In the same style I made some cute boxes too, which I will post tomorrow. Will you come back to see them too?


Ik verheug me er al op deze hebbedingetjes te kunnen ruilen. Hopelijk vinden ze ze leuk!
Natuurlijk ga ik als ik weer terug ben ook laten zien wat ik bij het swappen retour gekregen heb!

I really look forward of giving them all away to my friends and colleagues! I hope they like them!
Ofcourse I will show you all my received swaps too, when I am back home!

Wat heb ik gebruikt/ Used products:
Stempels: Cutest Cows, Heartfelt Hexagon, Timeless Tiles, Days to Remember, Of Art & Texture (Online Only), Two-Tone Flora
Papier: Cardstock: Basic White, Thick Basic White, Balmy Blue, Misty Moonlight, Pebbled Path
Inkt: Balmy Blue, Misty Moonlight, Pebbled Path, Night of Navy
Stampin Blends: Balmy Blue, Misty Moonlight Pebbled Path
Ponsen: Cutest Cow Builder, Heartfelt Hexagon, Petal Park Builder
Dies: Everyday Details Dies
Embellishments: Iredescent Pearls Basic Jewels
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Sponge Daubers, Stampin; Trimer, Paper Snips, Take Your Pick Tool

Tot morgen!
Annette




Maart is FEESTMAAND bij de Kijkkast!

Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 18 maart 19.00 uur
Maandag 25 maart 19.00 uur
( tot en met 17 maart geldt de SUPERACTIE zie hieronder!)





Bestel bij de Kijkkast en ontvang een kado als dank!
In Maart krijg je bij een bestelling vanaf 100 euro,
en bij het gebruik van de Hostcode VJ73WHJK
gratis een verrassingstas met StampinÚp!-producten twv 100 euro!
*lees >>HIER<< alle info*


Lees >>hier<< alle acties en Kijkkast nieuwtjes van MAART


NOG MEER MOOIS!
vanaf 5 maart nieuwe ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
Je vindt ze >>HIER<<



Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus 
en/of de nieuwste voorjaars Minicatalogus ontvangen? 
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Infopagina.



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!