dinsdag 3 mei 2022

De nieuwe Jaarcatalogus staat online!

Joooeeehoooeee!! Het is zo ver! De nieuwe jaarcatalogus 2022-2023 staat NU online!

Kom een kijkje nemen door op onderstaand plaatje te klikken, of via de afbeelding rechts op deze pagina!


Als je graag een papieren exemplaar in handen hebt, en je hebt nog geen demonstrator, kun je uiteraard een catalogus bij mij aanvragen! Een ECHT boek kijkt altijd het fijnst!

Er zijn zo enorm veel mooie nieuwe producten, en natuurlijk ook de vijf prachtige nieuwe In Colors!
Ik ben benieuwd wat jij uit al dat moois als eerste gaat kiezen!

Vanavond, dinsdag om 19.00 doe ik de eerste meebestelling uit deze nieuwe catalogus!

Maar er is meer leuk nieuws!


De Kijkkast biedt nu prachtige In Color voordeelpakketten aan! Klik HIER voor alle mogelijkheden!

Er zijn nieuwe Nederlandstalige stempelsets! Klik HIER voor het volledige aanbod!

De komende maand is er verspreid over enkele weken een Catalogus Launch vol info, nieuwe producten, inspiratie, voorbeelden, tips, video's  en demonstraties. Deze vindt plaats op de Kijkkast VIP pagina! Je bent welkom om er ook bij te komen, en via de link lees je hoe dat in zijn werk gaat!

En, ook is de WORKSHOPAGENDA weer een beetje gevuld. En de aanmeldingen gaan al lekker snel! Heerlijk om weer samen te kunnen stempelen!

En dan het laatste nieuwtje...er  is deze maand een werkelijk geweldige nieuwe Startpakket Actie!
Lees maar verder....

Bestel jij tussen 3 en 31 mei je Startpakket
krijg je als EXTRA een prachtig In Color pakket bovenop de gebruikelijke inhoud!

Voor het bedrag van slechts129 euro krijg je nu het volgende:
*producten naar eigen keuze twv 175 euro
*Gratis verzenden
*Businesspakket met catalogi ed
*Nu extra: De vijf nieuwe In Color Inkten!
*Nu extra: Het In Color Designpapier
*Nu Extra: Assortipak In Color Cardstock
*Nu Extra: Het In Color Grid Paper!
Dit is een EXTRA inhoud met een waarde van 85 euro!

Kortom, je hebt op dit pakket nu al met al maar liefst 191 euro voordeel!

Ben je overtuigd? Onderneem dan direct actie!
Wil je je meteen aanmelden en je Startpakket uitkiezen?
Dat kan via deze link: Ja ik wil het Startpakket en korting op mijn bestellingen!

Wil je eerst meer informatie, neem dan vooral contact met mij op, dan leg ik je alles uit.
Het is meer dan prima om het naadje van de kous te willen weten, dus vraag mij gerust de hemd van het lijf ;o)
Op de INFOPAGINA staat ook alvast heel handige info bij elkaar!



We gaan er weer van genieten! Ik kan niet wachten! Mijn eigen (GROTE πŸ˜‡) order is vannacht al gedaan!  Vanavond, dinsdag om 19.00 doe ik de eerste (mee)bestelling waar iedereen gebruik van kan maken, maar zelf ONLINE WINKELEN kan natuurlijk ook!

Geniet van al het moois en heel graag tot snel!
Annette



Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Dinsdag 3 mei om 19.00 uur (eerste bestelling nieuwe jaarcatalogus!)
Maandag 10 mei om 19.00 uur



De Kijkkast-MEI-actie: Gebruik de actuele hostcode 3PXBVB2W
en ontvang bij een bestelling vanaf 85 euro
nu gratis een hele rol Back & White Gingham Ribbon t.w.v. 8,50!

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!



Nieuw bij de Kijkkast:
In-Colors 2022-2024 Voordeelpakketten!
Diverse mogelijkheden, voor elk wat wils!
Klik HIER voor alle info!




πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro producten uit en betaal slechts 129 euro
Laat dit vervolgens gratis (zonder verzendkosten!) naar je huis versturen.
Je krijgt hierbij ook nog gratis catalogi ed meegestuurd!
en bestel -als je dat wilt- voortaan je eigen stempelmaterialen met altijd minstens 20 procent korting!

Actie, alleen van 3 tm 31 mei:
Krijg bij je startpakket GRATIS IN-COLOR producten twv 81 euro!
πŸ’“Lijkt dit jou ook een topidee? Neem snel contact met mij op! Dan help ik je verder!πŸ’“




Catalogus aanvragen:




Wil jij de dikke nieuwe Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!