zaterdag 28 mei 2022

Vintage kaart, voor een "vintage" vriendin ;o) - Ink Stamp Share Bloghop - Celebrate

  *This blogpost is in Dutch & English*


Hallo en wat leuk dat je bij deze maandelijkse Ink, Stamp, Share Bloghop komt kijken! Je bent nu bij de Kijkkast, en mijn naam is Annette Elias. Welkom!

Hello, nice to see you and welcome at this monthly Ink, Stamp, Share Bloghop! You are now at de Kijkkast, and my name is Annette Elias.


Deze maand hebben we als theme CELEBRATE, oftewel vieren!

This month out theme is CELEBRATE!


Als er iets te vieren valt, hoort daar natuurlijk ook een kaartje bij! En een van de meest gevierde feestjes is toch de verjaardag!

When there is reason to celebrate, there is a reason to send a card! And one of the most celebrated events are birthdays!


Daarom maakte ik een lekker vintage verjaardagskaartje voor een vriendin die binnenkort verjaart!

That is why I made this vintage birthdaycard for a friend who will have her birthday soon!


We houden allebei wel van Vintage.... ach, op onze leeftijd zijn we onderhand zelf ook vintage, hahaha!

We both love vintage... well, on our age we are vintage ourselves too hahaha!


Deze schitterende nieuwe set Cottage Rose moest ik gewoon hebben! De romantische, landelijke, klassieke, lieflijke vintagelook is helemaal top! En dat er geweldige stansen bij te bestellen zijn maakt hem nog fijner en gemakkelijker om te gebruiken!

This lovely new set Cottage Rose was a musthave for me! The romantic, countrystyle, lovely, classic vintagelook is just fabulous! The fact that there are matching dies too, make the set even better, nicer and easier to use!


Ik begon deze keer met een lekker kliederig achtergrondje met diverse rood-roze-bruintinten, waaronder de nieuwe In Color Sweet Sorbet! Op deze achtergrond stempelde ik heel licht de prachtige grote bloemstempel.

I started this card with a fun inky, messy background in several red-pink-brown colours, among which the new In Color Sweet Sorbet! On this background I lightly stamped the beautiful big flowerstamp.


Ik stempelde bloemen en bladeren op een stuk Fluid 100 Watercolorpapier en kleurde dit met inkten en de Water Painters in. Vervolgens stanste ik ze uit. Met de extra stansen in de set stanste ik nog meer bloemen en blaadjes uit. Zo maakte ik een leuek compositie met alle onderdelen.

I stamped flowers and leaves on a piece of Fluid 100 Watercolor Paper and coloured these with ink and Aqua Painters. All the images were diecut. With the extra dies I diecut some more flowers and leaves. I made a nice lay out with all the elements.


Wat Polished Dots en wat Metallic Woven Ribbon zorgen voor een subtiel glinstertje! De imperfecties en de gematigde kleuren geven de kaart een verweerde uitstraling.

Some Polished Dots and some Metallic Woven Ribbon give some sparkle to the card! The imperfections and the muted colours give the card a weathered look!


Dit was dan weer mijn bijdrage aan deze BLOGHOP! Een reactie stel ik altijd erg op prijs. Een lijst van gebruikte producten heb ik hieronder ook toegevoegd. Alle gebruikte producten zijn verkrijgbaar bij de Kijkkast. Via de links hieronder kun je de bloghop nu gaan vervolgen. Maar eerst wil ik je nog even hartelijk danken voor je bezoekje aan de Kijkkast! Leuk dat je er was! Hopelijk tot snel! XXX Annette πŸ’š

So far my attribution to this Bloghop! I hope you liked it and would love to read your reaction!
I added a list of all used products below. All items can be ordered at de Kijkkast!
Through the link below you can continue this bloghop. But first I want to thank you for visiting de Kijkkast! It was so nice to have you here! Please feel free to come back any time you like! XXX AnnetteπŸ’š

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Cottage Rose
Papier: Cardstock: Shimmery White, Fluid 100 Watercolor, Crumb Cake, Sweet Sorbet, Soft Suede
Inkt: Soft Suede, Early Espresso, Crumb Cake Sweet Sorbet, Petal Pink, Versamark
Dies: Cottage Flowers Dies
Embellishments: Polished Dots, Metallic Woven Ribbon Sweet Sorbet
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Heat Tool, Stampin'Spritzers, Blending Brushes, Sponge Daubers

Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 31 mei om 19.00 uur
Maandag 6 juni om 19.00 uur



De Kijkkast-MEI-actie: Gebruik de actuele hostcode 3PXBVB2W
en ontvang bij een bestelling vanaf 85 euro
nu gratis een hele rol Back & White Gingham Ribbon t.w.v. 8,50!

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


Kiezen moeilijk? Er is een oplossing!
De Kijkkast Deelpakketten, van alles een beetje! Klik HIER voor de mogelijkheden!




Nieuw bij de Kijkkast:
In-Colors 2022-2024 Voordeelpakketten!
Diverse mogelijkheden, voor elk wat wils!
Klik HIER voor alle info!




πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro producten uit en betaal slechts 129 euro
Laat dit vervolgens gratis (zonder verzendkosten!) naar je huis versturen.
Je krijgt hierbij ook nog gratis catalogi ed meegestuurd!
en bestel -als je dat wilt- voortaan je eigen stempelmaterialen met altijd minstens 20 procent korting!

Actie, alleen van 3 tm 31 mei:
Krijg bij je startpakket GRATIS IN-COLOR producten twv 81 euro!
πŸ’“Lijkt dit jou ook een topidee? Neem snel contact met mij op! Dan help ik je verder!πŸ’“




Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke nieuwe Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

5 opmerkingen :

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!