woensdag 4 mei 2022

Happy Birthday met Wild & Sweet

Vanmiddag heb ik even lekker "gespijbeld" en heb ik deze kaart gemaakt...


ook al lag er nog een mand met strijkwerk op me te wachten....


Ik had gisteravond deze set klaargelegd, en die riep me... Net iets luider dan mijn strijkwerk, haha!


De sprinternieuwe stempelset Wild & Sweet trok me meteen al aan toen ik deze een maand geleden in de catalogus zag staan. Ik heb deze dan ook meteen meebesteld in mijn preorder!

De lieve schattige dieren, het natuurlijke thema, en de prachtige vormgeving van de stempels vind ik gewoon geweldig. 

De Wasbeer, de Koala en de Panda zijn prachtige dieren, en, dat vond ik ook zo mooi, afgebeeld in een natuurlijke omgeving!


Zo'n prachtige afbeelding heeft niet heel veel meer nodig, dus ik hield mijn kaart wat rustig!

Maar natuurlijk voegde ik wel wat leuke details toe.

De afbeelding kleurde ik subtiel in met natuurlijke tinten, met Stampin'Blends, onze alcoholmarkers, in vooral bruin- en groentinten.

Op deze foto kun je de details en laagjes goed zien.

Ik bedacht me dat het Vellum Layered Designs goed bij de stijl van deze stempel zou passen. Er zittten meerdere prints in het pak, maar ik koos het scripty printje, in het zwart, en dat blijkt mooi te combineren!

Ook het lijnenspel speelt een rol in de algehele look. Zo verwerkte ik paneeltjes in de achtergrond, en als tegenwicht voegde ik het Bakerstwine toe, dat drie evenwijdige lijnen vormt in verticale richting.

Wild & Sweet is een afbeeldingenset, met mooie grote stempels, zonder teksten! Je kunt dus een bijpassende tekst gebruiken uit elke andere set in je collectie. In dit geval een verjaardagstekst uit de nieuwe set Happiness Abounds, maar eigenlijk kun je deze stempels natuurlijk voor elke gelegenheid gebruiken!

Het was een heerlijk spijbeluurtje, en ik ben deze set NOG mooier gaan vinden!

En dat strijkwerk?.... Maak je geen zorgen, dat is inmiddels ook gedaan ;o)

Een volgende kaart met deze set is ook bijna klaar, en die wordt weer totaal anders! Binnenkort zal ik ook die kaart laten zien!

Tot snel!
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels:Wild & Sweet, Happiness Abounds(tekst)
Papier: Cardstock: Basic White, Old Olive, Gray Granite
            Vellum Layered Designs
Inkt: Memento Black
Stampin'Blends:Crumb Cake, Gray Granite, Old Olive, Soft Sea Foam, Smoky Slate
Embellishments: Classic Matte Dots, Bakers Twine Essentials Pack

Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 10 mei om 19.00 uur



De Kijkkast-MEI-actie: Gebruik de actuele hostcode 3PXBVB2W
en ontvang bij een bestelling vanaf 85 euro
nu gratis een hele rol Back & White Gingham Ribbon t.w.v. 8,50!

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!



Nieuw bij de Kijkkast:
In-Colors 2022-2024 Voordeelpakketten!
Diverse mogelijkheden, voor elk wat wils!
Klik HIER voor alle info!




πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro producten uit en betaal slechts 129 euro
Laat dit vervolgens gratis (zonder verzendkosten!) naar je huis versturen.
Je krijgt hierbij ook nog gratis catalogi ed meegestuurd!
en bestel -als je dat wilt- voortaan je eigen stempelmaterialen met altijd minstens 20 procent korting!

Actie, alleen van 3 tm 31 mei:
Krijg bij je startpakket GRATIS IN-COLOR producten twv 81 euro!
πŸ’“Lijkt dit jou ook een topidee? Neem snel contact met mij op! Dan help ik je verder!πŸ’“




Catalogus aanvragen:




Wil jij de dikke nieuwe Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


1 opmerking :

  1. Wonderful card and so inspirational. Thanks for showing your creativity.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!