zaterdag 30 april 2022

De artistieke mogelijkheden van Artfully Layered! - Met Kijkkast Live video!

Het is alweer bijna de laatste dag van april, en het was een ontzettend leuke, maar drukke maand! Ik loop daardoor nogal achter met het posten van mijn Kijkkast Live video's maar ik heb vandaag een aantal video's startklaar gezet en geupload, dus de planning is om in de komende weken even "een inhaalslag" te gaan doen!

Vandaag laat ik je dus eindelijk zien wat we op 18 maart maakten tijdens de Kijkkast Live. Het was de dag voor mijn verjaardag, en daardoor een wat onrustige video ;o) inclusief rinkelende telefoon, en een beeld dat even wegviel doordat ik per ongeluk een verkeerd knopje indrukte, maar gelukkig lukte het mij toch vier kaarten te maken, met een ongelooflijk mooie stempelset! Eentje waar ik echt verliefd op ben!

In deze blogpost laat ik graag aan jullie zien wat we die middag maakten en natuurlijk voeg ik de video er bij!

Ondanks de hectiek genoot ik weer enorm van het in het gezelschap van de kijkers maken van deze vier kaarten... Gewoon omdat het zo leuk is om de veelzijdigheid van stempels te laten zien!

En ja, ook deze keer zaten er ook flink wat tips en trucs in de Live, want met wat technieken kun je immers nog meer varieren met je stempels!

Er zijn namelijk zoveel variaties mogelijk die je er misschien niet meteen aan af ziet! Er kan zo veel! En dat is nu net waarom ik zo van het werken met stempels houd!

Geen ingewikkelde of heel uitgebreide technieken, maar laat ik wel heel graag heel verschillende ideeen zien, en manieren om de stempelset of de bundle/het productpakket te gebruiken. Door de mogelijkheden te laten zien breng je vaak een set "tot leven". Dat is tenminste wat ik vaak van de Kijkkast Live kijkers te horen krijg!

Ze waren deze keer wel HEEL erg enthousiast geloof ik! Er werd in ieder geval ontzettend positief gereageerd!

En natuurlijk kunnen de kijkers (het worden er elke week meer) meepraten en meteen eventuele vragen stellen. Reuze gezellig!


De set die we deze keer gebruikten was het Artfully Layered Voordeelpakket, bestaande uit de stempelset Artfully Layered, en de bijpassende Tropical Layers Dies!

Deze set staat in de Mini Catalogus, en maakt deel uit van de Artfully Composed Collectie, die je kunt vinden op bladzijde 33. Inmiddels weten we dat stempels en stansen wel mee gaan naar de nieuwe jaarcatalogus, maar dat ze dan niet meer als voordeelpakket te bestellen zijn. 


Ook het Artfully Composed Designpapier zal NIET meegaan naar de nieuwe jaarcatalogus!

Zo, dan zijn jullie weer helemaal op de hoogte! ;o)


Je vindt hieronder de ( onbewerkte) video, waarin je ziet hoe de set werkt, hoe ik het aanpakte en welke keuzes ik maakte.

Kijk vervolgens verder hieronder voor detailfoto's, een overzicht van de gebruikte producten EN wat extra toelichting hier en daar. Ook vind je hier een link naar meer voorbeelden met deze set!

Er waren wat technische strubbelingen tijdens de LIVE, maar de kaarten, en het maakproces, staan er allemaal duidelijk op. Ach ja, zo zie je dat dit echt spontaan gemaakte video's zijn, zullen we maar zeggen ;o)

VIDEO:



De eerste kaart was een lekker weelderig exemplaar, een slimline kaart met een mooie verdeling in drie panelen.




Ondanks de eenvoudige indeling een kaart vol details, en ik gebruikte hiervoor diverse items uit de Artfully Composed Collectie!

De tweede kaart werd een stemmiger exemplaar, rustig en stijlvol. Ook daar blijkt deze set heel geschikt voor!


 

Ondanks de eenvoud werd dit een kaart waarin diverse laagjes en details zijn verwerkt. Ook laat ik een simpele manier zien om de gestanste vorm wat extra structuur te geven!

Vervolgens had ik zin om weer eens een Funfoldkaart te maken! Een geliefd en eenvoudig model!




En al die vlakjes en randjes zijn natuurlijk weer superleuk te decoreren met producten uit de Artfully Composed Suite. Ik gebruikte er dan ook heel wat!

Zo ontstond er een lekker feestelijke, en uitbundige kaart!


Zoals beloofd zijn hier de maten: 
Cardstock 14,5 x 21, rillen op 2,5 - 5 en 13 cm
Cardstock 7 x 21, rillen op 10,5
Kom je er niet uit? De video zal het vast duidelijk maken! 
Binnenkort ga ik deze kaartvorm zeker nog eens maken!

Daarna was het tijd voor een lekker artistiek getinte kaart! Net een beetje anders. En daarom ook zo leuk om te doen! Deze Artfully Layered stempelset is er geknipt voor!



En zo geef je dus deze stempelset elke keer een nieuw gezicht!


Het was een geweldig leuke Live, ik genoot er zelf enorm van en de kijkers waren zo heerlijk enthousiast!


Misschien begrijp je nu waarom ik deze set zo geweldig vind? De stijl is prachtig, maar ook de mogelijkheden, en de combinatie met de stansen, zijn heerlijk artistiek, origineel en creatief!
Net als bijna altijd, volgt er na een LIVE een bonuskaart met de gebruikte set op mijn V.I.P pagina!

Met deze set blijk je dus alle kanten op te kunnen, en ook zijn er diverse andere stempelsets en allerlei designpapiertjes waarmee je deze set perfect kunt combineren. Mijn ideetjes met deze prachtige set zijn nog lang niet op!


Het was een ontzettend gezellige stempelmiddag, en het leuke is:
Binnenkort  is er weer een nieuwe Kijkkast Live!

Kijk je ook mee? Je kunt in de dagen voor elke LIVE meestemmen over welke set je dan graag wilt zien! Kies je ook mee? Kijk dan op de Kijkkast Facebookpagina en geef daar aan wat jouw voorkeur heeft!

Vond je deze video leuk, zou ik het enorm leuk vinden als ik een LIKEπŸ‘ van je mag ontvangen binnen Youtube, en wil je ook graag meer video's zien: abonneer je dan op mijn Kijkkast Youtube-kanaal. Zo maak je dat ik binnen Youtube meer mogelijkheden krijg, en nog makkelijker video's, tutorials en Kijkkast Lives kan maken en plaatsen! Dankjewel!πŸ’“

Natuurlijk vind ik het ook altijd leuk een reactie te krijgen op mijn blogpost. Lief als je laat weten wat je er van vond!πŸ’“

Tot snel,
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Artfully Layered, Watercolor Shapes, Bamboo Beauty
Papier: Cardstock: Thick Basic White, Mint Macaron, Just Jade(uitlopend), Old Olive, Evening Evergreen, Basic Gray, Basic White, Calypso Coral, Thick Very Vanilla, Very Vanilla
             DSP: Artfully Composed DSP
                       Vellum Layering Designs
Inkt: Pale Papaya, Mint Macaron, Evening Evergreen, Just Jade (uitlopend), Old Olive, Black Memento, Versamark, Pear Pizzazz, Cajun Craze, Balmy Blue, Night of Navy
Dies: Tropical Layers Dies, Tasteful Layers Dies (uitlopend)
Embellishments: Frayed Ribbon, 2021-2023 In Color Jewels (uitlopend), Faux Seaglass Shapes, Embossingpowder White, Pearl Basic Jewels
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes, Bone Folder



Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 2 mei om 19.00 uur
Dinsdag 3 mei om 19.00 uur (eerste bestelling nieuwe jaarcatalogus!)
Maandag 10 mei om 19.00 uur



De Kijkkast-APRIL-actie: Gebruik de actuele hostcode Y7AUZ3MA
en ontvang bij een bestelling vanaf 90 euro
nu gratis een ingham 3d Embossingfolder t.w.v. 9 euro!

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


NOG DRIE DAGEN:



Nieuw bij de Kijkkast:
In-Colors 2022-2024 Voordeelpakketten!
Diverse mogelijkheden, voor elk wat wils!
Klik HIER voor alle info!




πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro producten uit en betaal slechts 129 euro
Laat dit vervolgens gratis (zonder verzendkosten!) naar je huis versturen.
Je krijgt hierbij ook nog gratis catalogi ed meegestuurd!
en bestel -als je dat wilt- voortaan je eigen stempelmaterialen met altijd minstens 20 procent korting!

Actie, alleen van 3 tm 31 mei:
Krijg bij je startpakket GRATIS IN-COLOR producten twv 81 euro!
πŸ’“Lijkt dit jou ook een topidee? Neem snel contact met mij op! Dan help ik je verder!πŸ’“





Catalogus aanvragen:




Wil jij de dikke nieuwe Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!