woensdag 13 april 2022

Shabby Chic met Ranunculous Romance - Featured Stamper Colour Throwdown - CTD 688

 Soms gebeuren er dingen die je totaal niet verwacht, en vaak zijn dat de leukste dingen! Vorige week werd ik Featured Stamper bij the Colour Throwdown met >>deze kaart<<. Zo tof, en zo eervol!

Deze keer mocht ik dus als Featured Stamper een kaart maken voor de nieuwe Colour Throwdown Challenge van deze week!

Het werd een Shabby Chic kaart, in romantische zachte kleuren!

Romantisch en vol mooie bloemen!

Deze nieuwe Challenge #688 gaat vandaag van start! Wat weer een mooie uitdaging zeg!

De kleuren zijn deze week: Roze, saliegroen, zachtpaars en blauw!

Deze heb ik uiteraard allemaal op mijn kaart gebruikt. 

De kleuren heb ik vertaald naar de Stampin'Up!kleuren Polished Pink, Soft Succulent, Highland Heather en Balmy Blue!

Ik werd ook een beetje beinvloed door het inspiratieplaatje bij de challenge. Ik moest meteen denken aan mijn eigen bruidsboeket, nu 26 jaar geleden!

Daar zaten Ranonkeltjes in, een van mijn favoriete bloemen! Daarom koos ik voor deze geweldige set Ranunculous Romance, met de bijpassende Ranunculous Dies!

Deze staan in de Mini Catalogus en zijn samen als voordeelpakket te bestellen. Stempels en stansen gaan ook mee naar de nieuwe jaarcatalogus (hoera!) maar zijn dan enkel nog los te bestellen. Het bundelvoordeel vervalt dan, dus profiteer nu nog van de 10 procent combinatiekorting als je deze set ook graag wilt hebben!

Met de stempels, de stansen en diverse techniekjes (watercolour, uitkleuren, Blending Brushes, etc) maakte ik er een volle, romantische, speelse toef van. 

Door de kleuren, de losse compositie en de watercolour look geeft dit een shabby uitstraling!

De bloemen wilde ik graag op een bijpassende achtergrond plaatsen. In dezelfde shabby, romantische stijl en de zelfde kleuren!

Ik maakte een kleurrijke, gelaagde basis met de Blistering Ink techniek!


Daarop stempelde ik met diverse stempels uit dezelfde set wat bijpassende elementen, zoals deze gave script achtergrond, die ik met wit embossingpoeder behandelde.

Dit komt prachtig uit op de achtergrondkleuren, en houdt het ook fris! 


Dat frisse komt ook terug in de zeshoeken die ik achter de bloemen verwerkte. 

Ze geven een mooi kleurcontrast, maar ook vormen de strakke lijnen een mooie tegenstelling tot de onstuimige bloemen!
Ik stanste ze uit met de Beautiful Shapes Dies.


Om de zachtheid van de bloemen te benadrukken deed ik achter het tekststrookje wat pluizig draad, dat ik maakte van wat uitgeplozen Frayed Ribbon. Ik verwijs hiermee ook een beetje naar het kant op het inspiratieplaatje. Het vermengt zich moeiteloos met de rest van de kaart.


Ook zorgde ik voor een fris wit tussenlaagje en een friswitte kaart. Zo krijgt de shabby kaart ook een modern tintje!


En zo maakte ik naar aanleiding van een challenge weer eens een kaart die ik misschien anders niet had gemaakt. Ik kan je echt aanraden ook eens mee te doen, en zo je creativiteit een boost te geven!
Gewoon doen hoor! 
Je vindt de challenge HIER!

Denk nou niet dat je het niet kunt, en doe het lekker met de materialen die jij hebt! Je hoef je overigens alleen aan de kleuren te houden. Kies gewoon kleuren die er zo dicht mogelijk bij komen. Het plaatje is alleen ter illustratie. Je mag er helemaal je eigen ding mee doen. Het is zo inspirerend!


Lieve designers van Colour Throwdown, dank voor jullie leuke, inspirerende challenges, en dank voor het mogen meedoen als Featured Stamper! Ik vond het echt superleuk!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Ranunculous Romance
Papier: Shimmery White, Basic White, Thick Basic White, Balmy Blue
Inkt: Polished Pink, Balmy Bleu, Highland Heather, Soft Succulent, Misty Moonlight, Versamark
Dies; Ranunculous Dies, Beautiful Shapes Dies
Embellishments: Frayed Ribbon White, Embossingpowder White
Tools: Water Painters, Stamp[in'Spritzers, Heat Tool, Sponge Daubers, Blending Brushes

Tot snel,
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen

Maandag 18 april om 19.00 uur
Maandag 25 april om 19.00 uur


De Kijkkast-APRIL-actie: Gebruik de actuele hostcode Y7AUZ3MA
en ontvang bij een bestelling vanaf 90 euro
nu gratis een ingham 3d Embossingfolder t.w.v. 9 euro!

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 



💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro producten uit en betaal slechts 129 euro
Laat dit vervolgens gratis (zonder verzendkosten!) naar je huis versturen.
Je krijgt hierbij ook nog gratis catalogi ed meegestuurd!
en bestel -als je dat wilt- voortaan je eigen stempelmaterialen met altijd minstens 20 procent korting!
Lijkt dit jou ook een topidee? Neem snel contact met mij op! Dan help ik je verder!



Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!