vrijdag 3 september 2021

Kaarten met mini-schilderijtjes met All Squared Away - Met Kijkkast Live VIDEO!

  Een poosje geleden was er weer een gezellige Kijkkast Live op de Kijkkast Facebookpagina!  Dat is zo leuk om te doen! In deze blogpost vertel ik wat we die keer maakten en kun je de videoregistratie terugvinden!

Deze keer hadden de volgers van de Kijkkast Facebookpagina weer de keus uit drie sets, waarover ze vervolgens gingen stemmen!


Met de gekozen set ging ik vervolgens aan de slag, in een gezellige Kijkkast Live, en laat ik daarin diverse manieren zien waarop je deze set kunt gebruiken!

Deze keer viel de keus op de fantastische set All Squared Away! Dit is een echt HEEL bijzondere set die te vinden is in onze jaarcatalogus. Naast de stempelset is er een bijpassende set stansen, en juist die combinatie maakt iets heel speciaals van deze set!

Je kunt er echt de tofste dingen mee doen, en daarover leg ik in de video van alles uit!

Feitelijk maak je een soort mini-schilderijtjes op je kaarten, en juist die mooie kleine vierkantjes zijn geweldig om te versieren en vervolgens op je kaart te verwerken. Ze blijken trouwens prima samen te werken met allerlei producten en kleuren, maar dat is in deze video duidelijk te zien!

In de Kijkkast Lives doe ik geen ingewikkelde of heel uitgebreide technieken, maar laat ik wel heel graag heel verschillende ideeen zien, en manieren om de stempelset of de bundle/het productpakket of het papier te gebruiken. 


Er zitten altijd wel wat tips & trucs in verstopt. En natuurlijk kunnen de kijkers (het worden er elke week meer) gezellig reageren, meepraten en eventuele vragen stellen. Reuze gezellig!

Je vindt hierinder de (onbewerkte) video, waarin je ziet hoe de set werkt, hoe ik het aanpakte en welke keuzes ik maakte.

Kijk vervolgens verder hieronder voor detailfoto's, een overzicht van de gebruikte producten EN wat extra toelichting hier en daar. Onderaan dit bericht vind je ook een complete lijst van alle gebruikte producten.

VIDEO:



Als eerste maakte ik een speelse kaart in zachte kleuren, roze en paars!



Hier maakte ik een eerste schilderijtje, maar gebruikte ik ook de vierkante decorstempels ook om een achtergrond te maken waarin ik ook de blikvanger verwerkte.

Vervolgens maakte ik een wat stemmiger kaartje, en liet ik zien dat je ook prima meerdere "schilderijtjes"op een kaart kunt verwerken.



Door de kleuren komen de vierkantjes hier totaal anders over!

Als derde maakte ik een kaart die je bijna sjiek zou kunnen noemen! Een kaart met een rustige uitstraling en een mooie indeling.



In de video laat ik diverse manieren zien om de kleine vierkantjes te decoreren, waardoor het echt kleine "kunstwerkjes" worden! Echt kunt op de vierkante centimeter dus!

Als laatste maakte ik een kaart vol contrast. Zwart wit, met een heldere kleur, blijft altijd een schot in de roos!



Hier laat ik het "schilderijtje"nog meer opvallen door diverse laagjes te gebruiken.


De stempels zijn leuk, en de stansen ook, maar samen zijn ze fantastisch! Je kunt ze los bestellen, maar samen kun je ze ook als voordeelpakket bestellen, wat je 10 procent bundelkorting geeft!


De stempels en dies kun je op zo veel manieren gebruiken en combineren! En elke keer kun je ze op een andere manier exztra versieren. Het is zo ontzettend leuk om te doen! Ik denk dat dat in de video wel duidelijk te zien is!


Ik houd er van als een set zo veel mogelijkheden heeft! 


En, ik houd enorm van de moderne gestileerde stijl van de dies, en de speelse look van de stempels!

Het was weer een enorm plezier om deze kaarten te maken!

Het was een ontzettend gezellige stempelmiddag, en het leuke is, volgende week vrijdag om 15.00 uur, is er weer een nieuwe Kijkkast Live! Kijk je ook mee? Je vindt me dan HIER!

En weet je wat extra leuk is? Mocht je deze set nog in september aan willen schaffen, kies er dan een kleinigheid bij, een inkt, een pak cardstock oid, en dan mag je er ook nog een Sale-A-Brationkado bij uitkiezen!


Vond je deze video leuk, zou ik het enorm leuk vinden als ik een LIKE👍 van je mag ontvangen  binnen Youtube, en wil je ook graag meer video's zien:  abonneer je dan op mijn Kijkkast Youtube-kanaal. Zo maak je dat ik binnen Youtube meer mogelijkheden krijg, en nog makkelijker video's en Kijkkast Lives kan maken en plaatsen! Dankjewel!💓

Natuurlijk vind ik het ook altijd leuk een reactie te krijgen op mijn blogpost. Lief als je laat weten wat je er van vond!💓

Tot snel,
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: All Squared Away, Samen Sterk
Papier: Cardstock: Thick Basic White, Fresh Freesia, Gorgeous Grape, Polished Pink, Basic White, Basic Gray, Very Vanilla, Basic Black, Petal Pink, Soft Succulent, Evening Evergreen, Crushed Curry
             DSP: Simply Elegant Specialty DSP, In The Wild DSP, Pattern Party DSP
Inkt: Polished Pink, Fresh Freesia, Gorgeous Grape, Petal Pink, Black Memento, Soft Succulent, Evening Evergreen, Crushed Curry, Versamark
Dies: Floral Squares Dies
Pons: Banner Pick a Punch
EmbellishmentsL Metallic Pearls, Scalloped Lace Trim, 2021-2o23 In COlor Jewels, Black Matte Dots, Glittered Organdy Ribbon Basic Black, White Embossingpowder
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes, Heat Tool




Het grootste stempelfeest van het jaar!
Tot en met eind september: SALE-A-BRATION!
Verdien GRATIS prachtige stempelproducten -> INFO!


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 6 september  om 19.00 uur
Maandag 13 september om 19.00 uur



De Kijkkast-SEPTEMBER-actie: Gebruik de actuele hostesscode SP9ATYWY
en ontvang bij een bestelling vanaf 90 euro 
nu gratis een pakje CUTE STARS twv 9 euro!

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!
Kies voor 175 euro producten uit en betaal slechts 129 euro
Kies er vervolgens t/m eind septemer als extra kado 1 voordeelpakket GRATIS bij uit uit de Minicatalogus - ongeacht de waarde hiervan!
Laat dit vervolgens gratis (zonder verzendkosten!) naar je huis versturen.
Je krijgt hierbij ook nog gratis catalogi ed meegestuurd!
en bestel -als je dat wilt- voortaan je eigen stempelmaterialen met altijd minstens 20 procent korting!
Lijkt dit jou ook een topidee? Neem snel contact met mij op! Dan help ik je verder!



Catalogus aanvragen:

Wil jij de nieuwe catalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag hem nu bij mij aan!
Klik HIER

  
NIEUWE THUISWORKSHOP!!!! 
Binnenkort volgt Happy-At-Home workshopbox nr 3!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!