dinsdag 28 september 2021

Mixen en Matchen met Sale-A-Brationproducten/Sessie 3! - Met Kijkkast Live video!


Op 10 september was er weer een Kijkkast Live op de Kijkkast Facebookpagina! Dat is zo leuk om te doen! In deze blogpost vertel ik wat we die keer maakten en kun je de videoregistratie terugvinden!
Omdat er de vorige twee keren zo ontzettend enthousiast werd gereageerd besloot ik ook deze keer weer een net-even-anders Live te doen!Er werd niet gekozen, maar ik ging tijdens deze Live voor een derde keer volop combineren en mixen met allerlei producten uit de Sale-A-Brationfolder!



Gewoon om te laten zien wat deze producten zijn, en wat ze kunnen, en om inspiratie te delen met deze prachtige producten, die je nog tot eind september gratis kunt uitkiezen bij een bestelling vanaf 60 euro!*

De Sale-A-Bration duurt nog maar 2 dagen, en alle gratis Sale-A-Brationproducten zijn verkrijgbaar zolang de voorraad strekt! Zorg dus dat je op tijd bent om je favorieten nog te bemachtigen!

*Klik HIER als je meer wilt weten over de Sale-A-Bration!*




Hier en daar gebruikte ik ze samen, soms op een onverwachte manier, maar ook combineerde ik de Sale-A-Brationproducten met een aantal items uit de Mini Catalogus en uit de Jaarcatalogus. Er is ZO veel mogelijk!



In de Kijkkast Lives doe ik geen ingewikkelde of heel uitgebreide technieken, maar laat ik wel heel graag heel verschillende ideeen zien, en manieren om de stempelset of de bundle/het productpakket of het papier te gebruiken. Zo maak ik dan samen met de kijkers een aantal projecten met in dit geval dus de verschillende Sale-A-Bration items!



Er zitten altijd wel wat tips & trucs in verstopt. En natuurlijk kunnen de kijkers (het worden er elke week meer) gezellig reageren, meepraten en eventuele vragen stellen. Reuze gezellig!

Je vindt hieronder de ( onbewerkte) video, waarin je ziet hoe de set werkt, hoe ik het aanpakte en welke keuzes ik maakte.



* In de video is er ook een ludiek verrassings'optreden" te zien van mijn papa, die onverwachts even langskwam om aardbeitjes te brengen, en met zijn 91 jaar niet helemaal in de gaten had dat hij Live te zien was voor jullie ;o) Ach ja, al die nieuwerwetse dingen zijn ook niet te volgen ;o) Ik vond het zo lief en grappig dat ik besloten heb dit stukje niet uit de video te knippen, maar het te laten zoals het is. Dit soort spontane dingen hoort gewoon bij een Kijkkast Live!*

Enfin, het is tijd voor de video, ik hoop je er weer mee te inspireren!

Kijk vervolgens verder hieronder voor detailfoto's, een overzicht van de gebruikte producten EN wat extra toelichting hier en daar.

Video:




Als eerste ging ik aan de slag met de Feels Like Home stempelset, welke een Sale-A-Brationkado is! Ik maakte er deze keer een kerstkaart van!

 


 


Ik laat zien hoe de afbeelding werd gekleurd en hoe ik deze combineerde met een ander Sale-A-Brationkado: het Peaceful Prints Designpapier!

Vervolgens combineerde ik er op los met het Beautifully PennedDesignpapier ( ook een Sale-A-Brationkado) en de stempelset Delivering Cheer!

 


 

Hier laat ik onder andere zien hoe je kleur aan dit DSP kunt toevoegen en hoe je een kerststempelset ook voor andere gelegenheden kunt gebruiken! Ik vind het heerlijke kleurtjes!

Nog meer kleurde kwam er voorbij in de derde en laatste kaart van deze Live. Hier combineerde ik ook weer meerdere Sale-A-Brationkadoos!


 


 

Alle diertjes knipte ik uit het Penguin Playmates Designpapier, een van de zeer geliefde Sale-A-Brationkadoos. Hierbij maakte ik een heel kleurige achtergrond waarin ik alle tintjes terug laat komen. Ook voor deze achtergrond gebruikte ik een Sale-A-Brationkado!



Het is weer een heerlijk "allegaartje"geworden! ;o)



Volgens mij heb ik het al vaker gezegd: We hebben deze keer echte een enorm mooi aanbod aan gratis te verdienen Sale-A-Brationkadoos!

Ik gebruikte maar liefst twee stempelsets uit de Sale-A-Brationfolder en drie soorten designpapier uit de Sale-A-Brationfolder! Al deze producten ( en meer!) zijn zolang de voorraad strekt maar uiterlijk tot 30 september, gratis uit te kiezen bij een bestelling vanaf 60 euro, of een enkele vanaf 120 euro. Je herkent ze in de onderstaande lijst aan de afkorting (SAB)! Allemaaal gratis verdiende producten dus! Veelal zijn ze afgestemd op producten uit de Mini catalogus of de jaarcatalogus, maar natuurlijk kun je ook heerlijk je eigen combinaties maken, zoals ik hier ook heb gedaan!

Hoe tof is dat!

*Aanstaande donderdag 30 september doe ik een allerlaatste (mee)bestelling, 
ivm het eindigen van de Sale-A-Bration!*



Het was een ontzettend gezellige stempelmiddag, en binnenkort, aanstaande vrijdag 1 oktober, om 15.00 uur,  is er weer een nieuwe Kijkkast Live! Kijk je ook mee? Je vindt me dan HIER!
Vanaf woensdag gaan we bovendien weer kiezen, door middel van mijn "Wie van de Drie?"op mijn Kijkkast Facebookpagina met welke set ik vrijdag aan de slag zal gaan! Leuk als je dan ook meekiest!

Vond je deze video leuk, zou ik het enorm leuk vinden als ik een LIKEπŸ‘ van je mag ontvangen binnen Youtube, en wil je ook graag meer video's zien: abonneer je dan op mijn Kijkkast Youtube-kanaal. Het kost je niets, je blijft dan op de hoogte van nieuwe video's EN je helpt mij er mee! Zo maak je dat ik binnen Youtube meer mogelijkheden krijg, en nog makkelijker video's en Kijkkast Lives kan maken en plaatsen! Dankjewel!πŸ’“

Natuurlijk vind ik het ook altijd leuk een reactie te krijgen op mijn blogpost. Lief als je laat weten wat je er van vond!πŸ’“

Tot snel,
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Feels Like Home (SAB), Fantastische Feestdagen, Delivering Cheer, Shaded Summer, Textures & Frames
Papier: Cardstock: Thick Very Vanilla, Very Vanilla, Garden Green, Basic White, Bermuda Bay, Basic Black, Soft Sea Foam
            DSP: Peaceful Prints DSP (SAB), Beautifully Penned Dsp (SAB), Cute Halloween DSP, Penguin Playmates DSP (SAB)
Inkt: Real Red, Evening Evergreen, Garden Green, emento Black, Coastal Cabana, Old Olive, Soft Sea Foam, Polished Pink, Just Jade, Calypso Coral, Fresh Freesia, Misty Moonlight
Stampin'Blends: Real Red, Old Olive, Evening Evergreen, Daffodil Delight, Smoky Slate, Bermuda Bay
Dies: Seasonal Labels Dies, Christmas Trees Dies, Layering Circles Dies
Embossingfolder: Merry Melody 3d embossingfolder
Embellishments: Sheer Ribbon Real Red, Red Rhinestone Basic Jewels, Gingham Ribbon Black&White, Holiday Rhinestones Basic Jewels, Open Weave Ribbon Polished Pnk, 2021-2023 In Color Jewels, Bakers Twine Essentials Pack




NOG TWEE DAGEN!
Het grootste stempelfeest van het jaar!
Tot en met eind september: SALE-A-BRATION!
Verdien GRATIS prachtige stempelproducten -> INFO!


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Donderdag 30 september september  om 19.00 uur Laatste meebestelling SAB!
Maandag 4 oktober om 19.00 uur



De Kijkkast-SEPTEMBER-actie: Gebruik de actuele hostesscode SP9ATYWY
en ontvang bij een bestelling vanaf 90 euro 
nu gratis een pakje CUTE STARS twv 9 euro!

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!
Kies voor 175 euro producten uit en betaal slechts 129 euro
Kies er vervolgens t/m eind september als extra kado 1 voordeelpakket GRATIS bij uit uit de Minicatalogus - ongeacht de waarde hiervan!
Laat dit vervolgens gratis (zonder verzendkosten!) naar je huis versturen.
Je krijgt hierbij ook nog gratis catalogi ed meegestuurd!
en bestel -als je dat wilt- voortaan je eigen stempelmaterialen met altijd minstens 20 procent korting!
Lijkt dit jou ook een topidee? Neem snel contact met mij op! Dan help ik je verder!



Catalogus aanvragen:

Wil jij de nieuwe catalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag hem nu bij mij aan!
Klik HIER

  
NIEUWE THUISWORKSHOP!!!! 
Binnenkort volgt Happy-At-Home workshopbox nr 3!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!