zondag 1 december 2019

3D net even anders- Coulissentechniek - Christmastime is Here Suite#13




Vandaag laat ik graag weer even een projectje zien dat ik maakte met de Christmastime is Here Suite. De prachtige kerstset die ik vandaag weer niet voor een kerstkaart gebruikte... ;o)
Het is gewoon ZO leuk om jullie te laten zien wat je met deze set kunt doen. Zoals allerlei leuke technieken! Vandaag paste ik de Coulissentechniek toe op deze kaart, met de Christmas Rose als middelpunt! Zo ziet deze prachtige set er toch weer heel anders uit?

 Deze keer heb ik de stempel met goud embossingpoeder  geheatembossed, en met inkt en de Aquapainters ingekleurd op de "messy" manier! 






De "Grungy"achtergrond stempelde ik met de set Christmas Countdown. Deze set staat in de Herfst-wintercatalogus en is geweldig te gebruiken
voor allerlei leuke achtergrondelementjes!


Met de Rectangle Stitched Dies en de coulissentechniek maakte ik er een 3D werkstuk van! Zo laat je diverse details van de stempels extra opvallen!

Deze kaart maakten we tijdens een van de workshops met de Kijkkast Stempelclub! Tijdens deze workshops leren we elke keer nieuwe toepassingen, trucs of technieken! Lijkt jou dit ook leuk? We hebben in twee van de drie groepen een plekje vrij! Je leest HIER alle informatie!
Die Christmas Rose set... * zucht*... ik vind haar hoe langer hoe mooier!

Deze kaart is eigenlijk voor allerlei gelegenheden geschikt, dus ik heb een lekker veelzijdige tekst gekozen. 

Heb je interesse in deze Limited Edition Set Christmas Rose die hoort bij de perfect matchende Christmastime is Here Suite? Als je HIER klikt, zie je alle projecten die ik er al mee maakte.... en natuurlijk komen er nog meer! Maar pas op: Je kunt deze prachtige en veelzijdige producten slechts tijdelijk bestellen, nog zolang de voorraad strekt!

Heb je vragen, of wil je producten graag bestellen? Voel je altijd welkom mij een mail te sturen. Ik help je met plezier!


Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Christmas Rose, Christmas Countdown, Van Alles Wat
Papier: Cardstock: Coastal Cabana, Garden Green, Shimmery White
Inkt: Bermuda Bay, Garden Gren, Shaded Spruce, Soft Suede, Versamark
Dies: Stitched Rectangle Framelits Dies
Pons: Classic Label
Embellishments: Embossingpowder Gold
Tools: Aqua Painters, Heat Tool, Embossing Buddy, Big Shot 

Tot snel!
Annette


Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 2 december om 19.00 uur 
Dit kan ook per >>EMAIL<<
 

Limited Edition in NOVEMBER: De fantastische Christmastime is Here Suite!
Verkrijgbaar zolang de voorraad strekt!




Lees HIER alle info! 
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen? 
Kom er bij!
 Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Wil jij straks graag de JAARCATALOGUS, de najaarscatalogus of de nieuwe voorjaarscatalogusontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
Of doe een bestelling, dan voeg ik hem er gratis bij!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!