dinsdag 10 december 2019

Vier je dag, met Seasonal Wreath D-INKT!-sdag#74

Wat een gure dinsdag.... Het is hoog tijd voor een kaartje, een gezellige blogpost en een warme beker thee. Goed idee toch?

Het fijne van inkt is, dat je er zo ontzettend veel mee kunt! Daarom ben ik heel blij dat ik mijn D-INKT!-sdag blogposts weer een beetje heb kunnen oppakken! Inkt blijft toch wel mijn favoriete medium, allereerst om mee te stempelen natuurlijk, maar ook om allerlei andere leuke dingen mee te doen! Ik ben er ook na 20 jaar nog lang niet mee uitgespeeld!


Voor deze kaart gebruikte ik de inkten op allerlei manieren! Allereerst om de prachtige krans te stempelen, uit de set Seasonal Wreaths. Een herfstige set, maar natuurlijk met een andere kleurkeuze ook uitstekend voor andere momenten te gebruiken! Ht is juist leuk een beetje öut of the box"te denken!

Ik houd van kransen.... Je kunt er zo veel mee, mooi bewerken, versieren, als frame gebruiken, en nog heel veel meer! Kransen zijn ook tijdloos en passen altijd!


 Hier heb ik de krans gestempeld, uitgekleurd met Aquapainters, en vervolgens ingekleurd met een aantal herfstige kleurtjes! Dit deed ik gewoon met inkt en mijn Aquapainters!

Ik stanste de krans uit met de bijpassende All Around Wreath Dies.


In de gelaagde achtergrond komen de zelfde kleuren weer terug. Hier heb ik o.a. ook de Basic Pattern Decorative Masks bij gebruikt. Deze staan in de herfstwintercatalogus! We maakten deze kaart tijdens een workshop en gebruikten hierbij een mooie speciale inkttechniek. 

Je ziet ook stempelafdrukken in de achtergrond terug.

De krans versierde ik nog met een stuk Braided Linen Trim.

Alles bij elkaar zorgt het voor veel samenhang en stemmigheid! Een vriendelijke, stoere kaart, vind ik het...

 
Deze prachtige stempels en dies zijn helaas uitlopend. Dit wil zeggen dat ze uit de collectie zullen gaan en nog slechts verkrijgbaar zijn zolang de voorraad strekt! Maar op dit moment zijn ze nog te bestellen.

Voor meer info of voor bestellen.... mag je uiteraard  altijd even contact opnemen! 

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Seasonal Wreath
Papier: Cardstock: Shimmery White, Terracotta Tile, Crumb Cake
Inkt: Pumpkin Pie, Old Olive, Terracotta Tile, Gray Granite
Dies: All Around Wreath
Embellishments: Braided Linen Trim
Basic Pattern Decorative Masks
Tools: Big Shot, Stampin'Sponges, Stampin'Spritzers, Aqua Painters, Heat Tool

Tot snel!
Annette




 
Eindejaarsverkoop is begonnen!
Bestel producten voor ze OP zijn!
Klik HIER! 
Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 16 december om 19.00 uur 
Maandag 23 december om 19.00 uur
Dit kan ook per >>EMAIL<<
 

Limited Edition: De fantastische Christmastime is Here Suite!
Verkrijgbaar zolang de voorraad strekt!




Lees HIER alle info!
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Wil jij graag de JAARCATALOGUS, de najaarscatalogus 
of de nieuwe voorjaarscatalogus ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
Of doe een bestelling, dan voeg ik hem er gratis bij!






Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!