dinsdag 3 december 2019

De Eindejaarsverkoop is begonnen!

Wat gaat de tijd toch snel! Nog even en de huidige Herfst-Wintercatalogus zal niet meer geldig zijn!


En vandaag is dan ook bekend geworden welke producten uit deze catalogus niet meer terug zullen keren in volgende uitgaves. En met ingang van nu geldt voor deze producten dan ook meteen OP IS OP!

De volledige lijst met uitlopende producten vind je door te klikken op DEZE LINK!

Een aantal van deze producten is nu bovendien met KORTING te bestellen!

Dit zijn de producten die op dit moment, met korting nog te bestellen zijn. Maar let wel, voor de actuele stand van zaken (voorraad ed)  en voor alle andere retiring/ uitlopende producten klik je op de zojuist genoemde link hierboven!


De ervaring leert dat sommige producten heel snel op zullen zijn. Voorkom teleurstelling.....Check dus nog even je wensenlijstje en de lijst met producten die gaan verdwijnen en bemachtig je favoriete uitlopende (retiring)  producten voor ze op zijn!

Heb je vragen? Je mag me natuurlijk altijd even een EMAIL sturen! Ik help je graag verder!

Tot snel!
Annette


Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 9 december om 19.00 uur 
Maandag 16 december om 19.00 uur
Dit kan ook per >>EMAIL<<
 

Limited Edition: De fantastische Christmastime is Here Suite!
Verkrijgbaar zolang de voorraad strekt!




Lees HIER alle info! 
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen? 
Kom er bij!
 Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Wil jij straks graag de JAARCATALOGUS, de najaarscatalogus of de nieuwe voorjaarscatalogusontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
Of doe een bestelling, dan voeg ik hem er gratis bij!




Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!