zaterdag 13 april 2019

On Stage Kadootjes voor mijn team ( On Stage April 2019- Dusseldorf)

Tijdens On Stage doen wij ook altijd als team een speciale Swap. Net iets specialer en uitgebreider. Gisteravond hebben ze ook allemaal al een kadootje op hun kussen gevonden voor het slapen gaan. Zulke kleine verrassingen maken zo'n weekend heel speciaal!

Ik heb deze keer kleine homedecoraties gemaakt. Leuk om in je huis of je stempelhoekje te hangen!

Ik kwam een poos geleden deze leuke houten bordjes tegen, en had er meteen ideeen mee dus heb ze meteen gekocht!

De bordjes heb ik een kleurtje gegeven met inkt, en vervolgens voorzien van een toepasselijke quote ;o)

 De grote letters stanste ik uit met de Large Leteers Framelits en voorzag ik van een structuurtje met een stempel uit de set Gallery Grunge. De kleine letters stempelde ik met het Lined Alphabet en stanste ik uit met de Layering Alphabet Edgelits. Hier bracht ik nog wat extra diepte aan met een Stampin Blend. Het woordje LOVE was het makkelijkst. Deze stanste ik uit met de Sunshine Wishes Thinlits, en voorzag ik van een beetje glimmer met de Wink of Stella Glitterbrush. Als finishing Touch plakte ik er wat Twinkle Adhesive Backed Sequins op.

Daarna hoefde ik ze alleen nog met een mooi stukje foliein te pakken.

Nu maar hopen dat ze ze leuk vonden!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Gallery Grunge, Lined Alphabet
Papier: Pool Party, Real Red, Whisper White
Inkt: Basic Black, Pool Party, Soft Suede
Dies: Large Letters Framelits, Layering Alphabet Edgelits, Sunshine Wishes Thinlits
Embellishments: Twinkle Adhesive Backed Sequins, Wink of Stella Glitterbrush
Tools: Stampin'SPonges, Take Your Pick Tool, Big Shot

Tot snel,
Annette 

Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 15 april om 19.00 uur
Maandag 22 april om 19.00 uur


-O-O-

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***





Wil jij graag de jaarcatalogus en/of de voorjaarscatalogus ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
Of doe een bestelling, dan voeg ik hem er gratis bij!
2019 LENTE/ZOMER CATALOGUS

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!