woensdag 3 april 2019

Een (bijna) vergeten stempelset- Aloha Bloghop

Afbeelding kan het volgende bevatten: oceaan, tekst en water

Aloha! Leuk dat je komt kijken bij deze bloghop van een aantal Nederlandse demonstratrices!! Deze Aloha-groep is een groep enthousiaste nederlandse demonstratrices die is uitgenodigd om te gaan werken om de fantastische Incentive Trip naar Maui  in 2020  te bereiken. We vonden het leuk om samen ook een Bloghop te doen!

Deze maand hebben we een superleuk onderwerp, vind ik! Namelijk: Vergeten Stempelsets! We hebben allemaal wel zo'n set toch? Je bent er weg van en MOET hem hebben, maar eenmaal in huis kom je er niet aan toe hem voldoende te gebruiken. 




Deze keer werd ik door een praatje met mijn moeder op het idee gebracht deze stempelset te kiezen voor deze bloghop. Ik gaf een poosje geleden bij mijn ouders de plantjes water, waaronder de orchidee, en vertelde haar dat ik ook nog een schitterende stempelset had met die mooie orchideeen, en dat ik steeds vergat die eens vaker te gebruiken... En voila, op dat moment was natuurlijk mijn keus gemaakt!



Ik ben dus aan de slag gegaan met de stempelset Climbing Orchid, en de bijpassende Orchid Builder Framelits! En zodra ik mijn spulletjes aan het klaar leggen was wist ik weer waarom ik deze set een paar maanden geleden had gekocht!




De stempels en dies zijn zo eenvoudig, maar tegelijkertijd zo prachtig gedetailleerd en levensecht, dat je er al heel makkelijk iets moois mee kunt maken!


Maar natuulijk kun je er ook wat techniekjes en laagjes op loslaten!

 Voor mij heeft de orchidee aan de ene kant iets sjieks, maar tegelijkertijd ook iets dat aan zonovergoten landen doet denken... Iets tropisch!

Je kunt er voor kiezen de bloem in 1 laag te stempelen en stansen, en dan bijvoorbeeld in te kleuren met watercolor en inkt, of met je Stampin'Blends. Maar ook kun je de onderdelen los stempelen, daar zitten aparte stempels voor in de set! Er is echt niets moeilijks aan, maar het effect is best heel bijzonder!
Voor deze kaart koos ik er voor de achtergrond zelf te bewerken, zodat het mooi bij de bloemen zou passen. De bloemen heb ik na het stempelen en uitstansen met sponsjes en inkt bewerkt. De blaadjes heb ik met de Bone Folder iets opgebold en vervolgens de laagjes op elkaar geplakt. 

Een poos geleden heb ik met deze set een aantal stijlen en technieken gecombineerd, wat een heel aantal bijzondere projecten heeft opgeleverd. Op verzoek wil ik met alle plezier nogmaals een workshop hiermee inplannen! Dan leg ik ook nader uit hoe de achtergrond en bloemen zijn bewerkt! Moeilijk is het echt niet! Neem gerust contact op als je graag zo'n workshop zou willen. Dan bespreken we alle details en plannen we als je het leuk vindt samen een datum!


Echt een pareltje, deze set!!! ( ik snap echt niet hoe ik die zo lang heb kunnen laten liggen!)




Ben je ook zo benieuwd wat de anderen gekozen hebben als "vergeten stempelset"? Ik wel hoor! Via de onderstaande links kun je ook bij hen een kijkje nemen. Wie weet kom je nog tot leuke ontdekkingen, en nog op tijd voor de catalogi niet meer geldig zijn en er weer een heleboel stempelsets gaan verdwijnen! Stel je voor dat je iets heel moois mist! ;o)

Onderaan dit deze blogpost heb ik de gebruikte producten vermeld. De set Climbing Orchid kun je overigens in de jaarcatalogus vinden op bladzijde 24. Heb je vragen of zou je de gebruikte producten graag willen bestellen, dan help ik je graag verder! Neem gerust CONTACT met me op!

Dank voor je bezoekje aan de Kijkkast! Vond je het de moeite waard? Een reactie onder de blogpost waardeer ik altijd enorm! 
Heel veel plezier met het vervolgen van de bloghop! XXX Annette

LINK


Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Climbing Orchid
Papier: Cardstock: Soft Sea Foam, Merry Merlot, Shimmery White
Inkt: Soft Sea Foam, Melon Mambo, Merry Merlot, Flirty Flamingo, Pear Pizzazz
Dies: Orchid Builder Framelits
Tools: Big Shot, Stamping Sponges, Bone Folder

Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 8 april om 19.00 uur
Maandag 15 april om 19.00 uur


-O-O-

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***





Wil jij graag de jaarcatalogus en/of de voorjaarscatalogus ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
Of doe een bestelling, dan voeg ik hem er gratis bij!
2019 LENTE/ZOMER CATALOGUS

6 opmerkingen :

  1. Wat een supermooie kaart Anette! Mooi zo met deze achtergrond😍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart! Geweldige kleuren...en de achtergrond ook zo prachtig. Ben best nieuwsgierig hoe je dit hebt gedaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, heel bijzonder gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart Annette! Mooie kleuren in de bloemen.. En wat een inspiratie met al die 'vergeten sets'! Nu nog tijd...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is zo'n tijdloze set, waar je alle kanten mee op kunt. Het kaartje is prachtig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!