donderdag 22 juni 2017

Happy New beginnings met Happy Celebrations

Toen een poosje geleden mijn neef en zijn vriendin hun eerste gezamelijke appartement betrokken, was dat natuurlijk een bijzonder moment.

Bij zo'n "Happy New Beginning" hoorde natuurlijk een kaartje met een passend kado. Aangezien ze beiden nog jong zijn wilde ik een stoer, modern kaartje maken. Met de stempels van de set Happy Celebrations was dat snel voor elkaar.
Ik begon echter niet met stempelen maar met het debossen van de grote tekst "Happy" Dit deed ik met een van de twee speciale embossingfolders uit de leuke set Celebrations Duo. Als je deze gebruikt komen de letters niet omhoog, maar worden ze in de diepte in het papier gedrukt, dus geen EMbossen, maar DEbossen. Als je er dan overheen gaat stempelen, blijven de dieper gelegen onderdelen blanco en dat steekt dan lekker af. Dit geeft zo'n leuk effect!

Voor wat extra stoere structuurtjes in de achtergrond gebruikte ik hier en daar ook de absoluut onmisbare stempelset Timeless Textures.

De kleurkeuze van de kaart koos ik aan de hand van enkele overgebleven strookjes Designer Series Paper uit een vorige collectie die ik in mijn laadje tegenkwam. Ik gebruikte van dit papier enkele strookjes en liet de kleuren in de hele kaart steeds terugkomen.


Dat doe ik wel vaker, Designer Series Paper gebruiken voor kleine decoraties. Je hoeft zo ook nooit na te denken over goede kleurcombinaties, want dat is al voor je gedaan ;o) Er blijft nog meer dan genoeg over om zelf te bedenken, en soms vind ik dit zo erg fijn werken (en makkelijk!)

Het jonge stel studeert nog, dus mijn gedachte was dat ik ze in plaats van bloemen of een plant beter iets anders kado kon geven en dus werd deze kaart, samen met een flinke tas vol lekkere boodschappen bij ze thuisbezorgd. En naar ik later vernam, konden ze dat wel waarderen ;o)

En ik? Ik vond het superleuk om dit voor ze te maken!

En nu mag ik binnenkort weer iets leuks verzinnen, want ook ons nichtje gaat bijna haar eerste echte eigen huisje betrekken! Ook voor haar kaartje heb ik al een idee... Ook dat kaartje komen jullie vast nog wel te zien ;o)

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Happy Celebrations, Timeless Textures
Papier: Cardstock: Island Indigo, Crumb Cake, Whisper White
Enkele restjes DSP
Inkt: Island Indigo, Crumb Cake, Mint Macaron (retired)
Embossingfolder: Celebrations Duo
Embellishments: Linen Thread
Tools: Big Shot, Paper Snips, Stampin'Sponges
En verder: Snail Adhesive, Tear And Tape Adhesive

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (mee-)besteldagen:   
Maandag 26 juni om 19.00 uur
Maandag 3 juli om 19.00 uur
Maandag 10 juli om 19.00 uur


Heb jij de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
Image result for stampin up catalogue 2017



Voor meer nieuws, tips, sneaks, leuks, en weggeefacties, volg de Kijkkast op Facebook! 
Je vindt mij { HIER }



Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? 
Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado,   een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! 
En dit alles voor slechts 129 euro! 


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!