donderdag 1 juni 2017

Het is zo ver!! De Catalogus is Online!

Ja hoor, eindelijk is het zo ver! De spiksplinternieuwe Jaarcatalogus van Stampin'' Up! staat online!!


Image result for stampin up catalogue 2017
Vanaf NU kunnen we uit dit boek vol oogverblindend mooie en creatief inspirerende spulletjes gaan bestellen! En reken maar dat ik dat ga doen!;o)

-0-

Creativity Your Way is het motto van dit jaar en wauw, dat is natuurlijk helemaal in mijn straatje! Wat is het toch heerlijk om mooie producten te hebben die perfect met elkaar coordineren, ontzettend makkelijk samen werken maar waar je toch zo veel mogelijkheden hebt om ZELF combinaties te maken, toepassingen te bedenken en lekker te mixen en te matchen!

-0-



Je vindt de catalogus {{{ HIER!!! }}}

Je kunt de Catalogus ook rechts op deze pagina aanklikken, ook dan opent hij zich vanzelf en kun je door het hele boek scrollen.

Natuurlijk kun je ook een papieren Catalogus ontvangen. Dat kijkt toch fijner en geeft je bovendien kans om aantekeningen te maken, dingen aan te kruisen, en om hem vol te plakken met Post-its! Ik heb catalogi op voorraad en kan ze naar je opsturen of ze kunnen opgehaald worden. Bij alle (mee) bestellingen die de komende tijd gedaan worden doe ik er uiteraard een catalogus bij, als je deze tenminste nog niet van mij ontvangen hebt. Vraag er gerust om!

Vanavond doe ik een eerste (mee)bestelling dus mocht je wensen hebben, geef ze me door en dan voeg ik ze toe! Dit kan vandaag tot 21.00 uur!


Wil je liever alles in het echt zien, kom dan gezellig naar de Introductie Middagworkshop op 10 juni. Geen "open huis"deze keer maar een verwenmiddag gevuld met make and takes, een goodiebag voor elke deelnemers, tafels met nieuwe producten en veel voorbeelden, iets lekkers en diverse leuke verrassingen ;o) Ook is er voor de deelnemers een leuke exclusieve aanbieding! Heb je zin, meld je dan snel aan want het aantal beschikbare plaatsjes is nog beperkt.

Vandaag verstuur ik ook de nieuwe Kijkkast-Nieuwsbrief en die staat vol leuks en tips! Wil je hem graag ontvangen, stuur mij dan een EMAIL met je mailgegevens, dan voeg ik je toe aan de adressenlijst!

Heb je de Catalogus doorgekeken en wil je graag wat meer zien? Hieronder volgen een aantal links naar nieuwe Stampin'Up Video's over mijn favorieten. Veel kijkplezier en mocht je graag iets willen bestellen, dan verzorg ik met zorg en veel plezier jouw bestelling. Natuurlijk kun je me, net als altijd, even een berichtje sturen als je vragen hebt.

Zo, en nu ga ik snel mijn eigen bestelling doen! En dan vol (on)geduld wachten tot het binnen is ;o) Mijn handen kriebelen om er mee aan de slag te kunnen!

Tot snel!
Annette





































Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!