woensdag 28 juni 2017

De kleine dingen die het doen.... met Delightful Daisy

Ja zo is het uiteindelijk wel. De kleine dingen maken vaak het grootste verschil!

 Is het niet met alles zo? Een klein gebaar, dat schouderklopje, dat knikje, een groet, een glimlach, een blijk van waardering, een kaartje of attentie... Daar kun je soms dagen op teren!

Vandaag heb ik een eenvoudig maar lief kaartje voor jullie. Gemaakt met de Daisy Delight Suite!

Een Suite is een serie producten die heel mooi bij elkaar passen, op elkaar afgestemd zijn, en daardoor perfect samenwerken. Op bladzijde 126/127 van de nieuwe jaarcatalogus is deze Suite te vinden.


Meest opvallend is natuurlijk de Daisy zelf, die prachtige bloemenstempel! Doordat er een bijpassende pons bij is, die simpelweg "Daisy"heet (hoe heerlijk simpel kan het leven soms zijn...;o)), is het maken van zo'n leuke bloem een fluitje van een cent! 

Momenteel zijn de pons en stempels weer volop te bestellen nadat ze eventjes niet leverbaar waren door een Stampin'Up!vracht die onderweg bleef steken. Zulke dingen zijn nu eenmaal overmacht van buitenaf maar gelukkig is alles er nu weer en kunnen we nu los gaan ;o). Dus ook de volgende producten zijn op dit moment weer normaal leverbaar:

43712 208 Lemon Builder Punch
145359 90 Lemon Zest Wood Bundle
145360 90 Lemon Zest Clear Bundle
143717 206 Starburst Punch
143720 207 2-1/4" (5.7 cm) Circle Punch
143721 206 Decorative Ribbon Border Punch
143754 207 Circle Tab Punch
145364 43 Tabs for Everything Bundle
145365 43 Tabs for Everything Bundle (French)
145366 43 Tabs for Everything Bundle (German)
145367 43 Tabs for Everything Bundle (Dutch)


Voor deze kaart heb ik de bloem twee keer gestempeld en uitgeponsd en deze heb ik verspringend op elkaar geplakt. De blaadjes heb ik met een Bone Folder een ietsje gekruld. Dit geeft de bloemen onmiddelijk een veel levendiger uiterlijk. De kleine dingen die het doen, dat is dus ook hier van toepassing...  De mooie verlopende kleuren in de bloem verkreeg ik door de blaadjes te sponzen met inkt. Het  mooie Facetsteentje in het midden is een Faceted Gem, in de kleur Gold. 

Achter de bloem heb ik wat blaadjes gestempeld, uit de zelfde Daisy Delight stempelset. Dat geeft de Daisy een mooie basis.

 De tekst, die ik hier even heel vrij vertaal met "Het zijn de kleine dingen die het doen" vond ik er zo mooi bij passen! Deze komt uit een prachtige tekstenset (Layering Love) waar ik vaak gebruik van maak!

Fijn als je je hart kunt vullen met mooie kleine dingen en herinneringen!



Het schitterende Designer Series Paper komt trouwens ook uit de Delightful Daisy Suite. Wat een geweldige, lieve kleurtjes en designs! Er zitten watercolorachtige papiertjes bij, vintage achtige designs, frisse motiefjes en romantische  varianten. Allemaal even mooi en makkelijk om zo Daisy kaartjes in uiteenlopende stijlen en sferen te maken, of er gewoon helemaal je eigen ding mee te doen!.

Hier heb ik het dsp  een persoonlijke touch gegeven door de randen heel zacht overlopend te sponzen met inkt in de kleur Calypsp Coral. Het is ongelooflijk hoe veel effect dat kleine beetje sponzen hier geeft! Het geeft de kaart meteen een warm zonnige gloed! Alweer zie je hieraan dat iets kleins soms een heel groot verschil kan maken...

 Maar ja, wij weten natuurlijk al lang dat je met inkt echt de mooiste dingen kunt doen! ;o) Ook op Designer Series paper! Ik kan je echt aanraden hier eens mee te gaan experimenteren! 

De Daisy Delight Suite is echt een aanrader voor iedereen!

En... dit kaartje ga ik snel versturen naar iemand die echt wel even een klein gebaar kan gebruiken!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Daisy Delight, Layering Love
Papier: Cardstock: Crumb Cake, Very Vanilla
             DSP: Delightful Daisy
Inkt: Tranquil Tide, Calypso Coral, Old Olive, Daffodil Delight, Night of Navy
Pons: Daisy
Embellishments: Faceted Gems Gold
Tools: Bone Folder, Stampin'Sponges, Spone Daubers, 
En verder: Snail Adhesive, Stampin'Dimensionals, Multi Purpose Liquid Glue

Tot snel!
Annette

Zin in een zomer vol stempelplezier?
*Workshops, complete kits, HEERLIJK relaxed aan de slag!*
Klik { HIER} voor alle info 
Doe je ook mee?


Eerstvolgende (mee-)besteldagen:   
Maandag 3 juli om 19.00 uur
Maandag 10 juli om 19.00 uur


Heb jij de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
Image result for stampin up catalogue 2017



Voor meer nieuws, tips, sneaks, leuks, en weggeefacties, volg de Kijkkast op Facebook! 
Je vindt mij { HIER }



Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? 
Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado,   een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! 
En dit alles voor slechts 129 euro! 


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!