maandag 6 juli 2015

SuperKIK!

Na een drukke, gezellige, zinvolle dag op de CreaBea Outdoormarkt in Nibbixwoud (welke met een plotseling opstekende harde wind een uurtje vroeger werd afgesloten) kan ik jullie nu eindelijk de KIK-resultaten van juni laten zien!

Het was een spannende maand vanwege de introductie van de KIK! Ik kan niet anders zeggen dat het allemaal geweldig is verlopen en de reacties zijn reden om NOG enthousiaster verder te gaan!

De KIK van juni draaide om STRIPPEN!



Alle inzendingen staan nu in de KIK galerij....Dat wil zeggen: De inzendingen die tijdig binnen gekomen zijn voor de KIK-Challenge. Er komen namelijk  nog steeds inzendingen binnen dus zal de galerij nog meerdere malen aangevuld worden. Dus ben je nog bezig met je KIK, schroom niet, en stuur alsnog je KIK-maaksels in!

Ook mijn eigen maaksels met de KIK staan in deze galerij. Binnenkort zal ik deze hier ook laten zien met daarbij een lijst van de materialen die ik (naast de inhoud van de KIK) daarvoor gebruikt heb.

Enthousiast geworden? Wil je ook je creativiteit flink opporren? Je kunt je nog tot en met 10 juli aanmelden voor de KIK van deze maand of voor het KIK-abonnement.

Ga nu snel klikken, kijken en KIKken in de KIK-Galerij

Meer info over de KIK, de inhoud, aanmelden, de kosten etc. vind je op de KIK-Info-pagina

Tot snel!

Annette

Kan jouw creativiteit wel even een flinke KIK gebruiken?

KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees  HIER alles over de KIK!)

1 opmerking :

  1. Petra Dijkstra7 juli 2015 om 22:54

    Ik kan iedereen aanraden me te doen met de KIK! Wat een mooi en uitgebreid pakket kreeg je; niet alleen papier maar zoveel meer...zelfs een stempel!! De tips en de tutorial die we via de mail kregen waren ook fantastisch en zorgden weer voor een nieuwe uitdaging

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!