woensdag 21 januari 2015

Hier zijn ze dan; de Weekly Deals van deze week!

Deze week staan de Weekaanbiedingen in het teken van DECOREREN en KLEUREN!





Mocht je helemaal into het kleuren van je stempelafdrukken zijn, dan is de geweldige Blendabilitiesdeal die we deze week hebben wel HEEL aantrekkelijk! De complete set Skin Tones, dus huidskleuren, die bestaat uit zes tinten is flink afgeprijsd. Maar liefst 25 procent korting op deze set! Deze set gebruik ik niet alleen voor het inkleuren met van mensen... Stt... niet verder vertellen... dit komt namelijk allemaal voorbij in mijn workshopserie met de Blendabities. Dat komt dan nog bij de andere leuke actie met de Blendabilities, namelijk de gratis sets die je tijdens SAB actie gratis kunt verkrijgen en bij het feit dat er deze maand vier nieuwe kleurensets zijn uitgekomen. Blendabilities zijn hot, ik heb er een aantal nieuwe technieken voor ontwikkeld waarvan ik er enkele op de Europese Conventie heb mogen demonstreren aan mijn collega's en deze technieken, en nog veel meer, ga ik uitgebreid behandelen in de workshops die ik rond deze geweldige markers op het programma heb staan! De eerste delen van de reeks vind je in de agenda!

Volgende topper is het Bakers Twine, dat in twee kleuren ook bij de weekaanbiedingen zit. Dit Twines gebruik ik zelf heel graag en vaak omdat het een fijn en kleurrijk detail is op werkstukken in elke stijl! Basic Black en Tangerine Tango zijn nu met 25 procent te bestellen!

Houd je van kadoosjes maken, leuke quotes op je kaarten maken, zelf je Project Life Kaartjes maken of leuke embellishments maken, of houd je van stansen die matchen met je stempels, dan zijn de Chalk Talk Framelits een perfecte aanwinst! Veelzijdig en tijdloos!

Houd je van hip, grungy of artsy, dan ben je vast ook gek op washi tape. Veelzijdig op kaarten in elke stijl! Dir mooie kleuren en leuke motiefjes in deze set. Plakt goed, is goed te scheuren en te bewerken, en het is ietsje transparant! Helemaal leuk en de grote trend van dit moment!

De Gold Basic Metal Buttons deden  mij in eerste instantie denken aan klassieke kaarten, maar in de praktijk blijk ik ze minstens zo vaak voor stoere kaarten, trendy kaarten of mannenkaarten te gebruiken. Ze zijn heel mooi dun en ietsje mat, dus absoluut geen kitsch! Je krijgt een doosje met vier maten die varieren tussen de 1 e1 de 1,9 cm en er zitten er maar liefst 32 in een doosje!

De digitale kit is er deze keer eentje om op te eten ;o) Helemaal in chocoladekleuren met klassiek rood. Prachige achtergronden, digitale stempels en Brushes.

Dan hebben we nog die ongelooflijk handige Stampin Write Markers, in een set van vijf. Het zijn heerlijke In-Color ijsjeskleuren, en de markers bevatten de zelfde inkten als de inktpads,  Heel goed te gebruiken voor allerlei gave techniekjes, om je stempel van meerdere kleuren inkt te voorzien EN ideaal als je net begint met stempelen om heel voordelig je assortiment kleurtjes op te bouwen. De fijne punt is om te schrijven of te tekenen, de Brush-punt is voor technieken en het inkleuren van je stempel! Deze week is deze set te bestellen voor maar 11,96!

Gezellig druk in de Kijkkast

De komende tijd zullen er weer wat creatieve posts aan komen en ook heb ik nog het nodige nieuws voor jullie! Zoveel leuks! Het is deze weken heel druk met de workshops, en het Open Huis dat er nog aankomt ( de datum volgt zo spoedig mogelijk!) In februari en maart heb ik gelukkig ook nog wat lege plekjes in de agenda voor het plannen van wat extra workshops, en dat workshoppen kan hier, maar ook bij je thuis!  Wil je een workshop met iets extra's? Heb je specifieke wensen? Heb je genoeg van dertien in een dozijn? Wil je geen verkoopshow maar een ECHTE workshop? Dan moet je bij de Kijkkast zijn. ;o)

Wij maken namelijk unieke, uitdagende en inspirerende workshops, vol tips, trucs en regelmatig geheel nieuwe technieken, maar ook laten we met even veel plezier ervaren dat je ook op een heel eenvoudige manier ontzettend mooie en originele dingen kunt maken, en vooral.... hoe ontzettend leuk dat is!

Het geven van workshops is voor mij niet de kers op de taart, maar gewoon de hele taart met kers!
Er komen inmiddels mensen uit bijna elke provincie van Nederland naar me toe voor de Kijkkast workshops.  Dat waardeer ik zo! Heb je interesse? Neem gerust, geheel vrijblijvend, contact met me op!

Vanavond staat alles al klaar voor de workshop van morgenochtend, Project Life in Kijkkast style! Natuurlijk heb ik daar weer wat leuke, gekke dingen voor in petto... maar ook een goede basisuitleg! Het kan zomaar zijn dat er weer een paar verslaafden bij komen.... ;o)  Plezier staat voorop en het wordt een superochtend met een fijne groep! Ik verheug me er al op!

Tot snel!

1 opmerking :

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!