maandag 16 februari 2015

Stilletjes hier... maar toch nog even de Weekly Deals! (ze zijn te mooi om te missen!)

Hallo allemaal, ja ik ben er nog hoor...

Ook hier is (zoals bij zoveel mensen) een ongenode bezoeker het huis binnengekomen.... De GRIEP! Nou zeg, wat een narigheid. Ben in jaren niet zo ziek geweest. En ik lig nog steeds in bed... alhoewel mijn handen jeuken is het lichaam dat er aan vast zit nog wel even in staking... Dus... dan maar braaf zijn en goed uitzieken... Er zit echt niets anders op....



Dit resulteerde in een workshoploos weekend en of het de komende week gaat lukken ga ik nog even aankijken. Natuurlijk houd ik de deelnemers op de hoogte. Mogelijk zal er iets verplaatst worden naar een later tijdstip, want ik doe workshops altijd met 200 procent inzet en niet halfbakken... Mochten er veranderingen zijn zal ik dat dus meteen laten weten.

Maar de weekly deals zijn deze keer ZO spectaculair, die kan en mag ik jullie deze week echt niet onthouden! De (mee)besteldag schuift een dagje door, je kunt je lijstje tot dinsdag 17 februari 12.00 bij me inleveren dan maak ik het voor je in orde.





Ook al heb ik nog niet kunnen bloggen, toch wisten een aantal enthousiastelingen me al te vinden om een bestelling te plaatsen uit de Weekly Deals van deze week! En dat is helemaal niet raar! Meest opvallend zijn natuurlijk het Magnetische Platform voor de Big Shot die het stansen zo enorm vergemakkelijkt EN de geweldige stans waarmee je een geweldig leuk kadoenvelopje kunt maken. 

Sinds ik het  Magnetic Platform heb gebruik ik mijn stansen veel liever, en dus ook vaker! Het is natuurlijk heerlijk als je precies kunt stansen waar je dat wilt zonder te hoeven modderen met vastplakken van stans en papier etc...  Heb je een Big Shot, dan is dit een GEWELDIGE aanvulling!


Extraatje van deze week is dat degenen die de Giftcard Envelope Thinlitsset bestellen daar een gratis online workshop bij krijgen voor het maken van diverse fraaie en aparte doosjes, een geweldig insteekmapje en een schattig driehoekig kadotasje met deze geweldige en velzijdige set! Natuurlijk zijn dit allemaal nieuwe en exclusieve ontwerpen van de Kijkkast! 

Hier een basic filmpje over deze leuke Thinlitset!




En hier een filmpje over een heel eenvoudig doosje waarbij je ook deze diesset gebruikt!



Dit is nog maar een simpel voorproefje! In de online workshop volgen veel meer mogelijkheden!

Maar ook de andere Deals zijn weer geweldig! De stans voor de Moustache / snor en de Bigz stans om sierlijke "pennants"te maken, oftewel banners, vlaggetjes voor slingers, maar door mij meestal gebruikt voor elegante kaarten, inserts voor minialbumpjes etc. De moustache is veel veelzijdiger dan je op het eerste oog zou denken... Ik deel graag mijn ideetjes met je! Hij is namelijk niet alleen leuk als snor.... maar ook als.... Nee dat vertel ik later!

De digitale kit is geweldig als je je keuken wilt restylen of reorganiseren. Daar is de kit tenminste voor bedoeld maar natuurlijk zijn er veel meer mogelijkheden mee!

 Zelf ben ik ook heel enthousiast over de Chalkboardset waarmee je heel makkelijk je persoonlijke tekstslinger kunt maken! Ik heb er pas nog eentje gemaakt! Zo leuk en zo compleet is deze set! Het lag in de planning mijn slinger te laten zien na het feestweekend hier, maar natuurlijk houden jullie hem te goed!

En nog even een tip...... natuurlijk kun je deze Deals ook gebruiken om aan je gratis Sale-A-Brationkado te komen! :0) Zonde om de gratis producten aan je neus voorbij te laten gaan!



De bestellingen van het SAB-onnement zijn ondanks de obstakels van de afgelopen week ook allemaal weer bij hun nieuwe eigenaressen aangekomen! Heel hartelijk dank voor de leuke reacties op de bijgevoegde extraatjes! Ze zijn jullie van harte gegund!

Morgen (dinsdag)  ga ik de wekelijkse (mee) bestelling doen! Tot 12.00 uur kun je je lijstje gewoon naar me mailen. Ook kun je zoals altijd bij me terecht met je vragen, al vraag ik wel even je begrip als ik iets minder snel reageer dan gewoonlijk. Ik lig gewoon nog heel veel onder de wol! Des te sneller ben ik weer helemaal alive and kickin"! Dan kan ik jullie ook eindelijk de projecten laten zien die ik klaar heb liggen! TOt snel!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!