dinsdag 19 augustus 2014

Buitenkans!

Jullie weten inmiddels wel hoe fijn ik het vind om demo te zijn. Ik kan en mag het op mijn eigen manier invullen en geniet er dagelijks van.

 Maar soms wil je weten of je op de goede weg zit en of mensen misschien liever dingen anders zouden willen zien. Daarom heb ik enkele maanden geleden een vragenlijstje gemaakt en dat naar mijn Nieuwsbrieflezers gestuurd. Er kwam gelukkig een hele berg ingevulde vragenlijsten terug.

De meeste vragenlijsten werden afgesloten met opmerkingen als" ga vooral zo door" , "je enthousiasme werkt aanstekelijk...", " de workshops zijn steeds weer een uitje en ik voel me welkom", "altijd zo relaxed en je leert echt nieuwe dingen", "Ik word veel creatiever door jou", " Moeite van het reizen waard", "niet te vergelijken met anderen", "uniek en origineel", "altijd gezellig en een praatje voor iedereen", " Blijf je ding doen!", "fenomenale workshops" en nog heel heel veel meer waardoor ik regelmatig met knalrode wangen zat... 

Ik kan dan ook zeggen dat ik dit met liefde en met ontzettend veel plezier doe!

Dit alles heeft mij namelijk ZO rijk gemaakt, en dan met name in vriendschappen, creativiteit, leuke en spannende dingen (reisjes, gezellige teamdagen ed) die ik hierdoor meemaak, waardering, inspiratie, voldoening en nog heel veel meer. 

En ja, dat centje dat ik er mee verdien is ook welkom natuurlijk! :o)

Denk je nu bij je zelf... mmmm dat klinkt wel heel erg leuk? Ben je ook gek op de prachtige materialen van Stampin'Up!? Ben je ook enthousiast en creatief? Heb je wel zin in bestellen met korting? Zou je ook wel als eerste de allernieuwste materialen willen kunnen bestellen? Als je 1 (of meer) vragen met ja kunt beantwoorden, is het misschien iets voor jou om ook demonstratrice te worden! In ons team hebben we demo's die het alleen lekker voor zichzelf doen, anderen doen het voor zichzelf en voor wat vriendinnen en sommigen geven ook workshops en financieren zo hun eigen hobby en een beetje meer... Bij ons mag dat allemaal. Je bepaalt zelf je "doelen" ( ook al is dat doel: lekker voor mezelf met korting kunnen bestellen) en de manier waarop je het invult.

Mocht je interesse hebben, en wil je meer weten mag je me natuurlijk altijd om informatie vragen. Ook hier bovenaan op dit blog vind je nog wat aanvullende informatie. Je kunt er op rekenen dat je goed, eerlijk en zorgvuldig  op de hoogte wordt gesteld van alles wat je maar hoort te weten.

Er is van 22 tot en met 28 augustus een TIJDELIJKE "Short and Sweet"aanbieding! 

Gewoonlijk kun je als je als demonstratrice begint dat doen door je aan te melden en automatisch daarbij een startpakket aan te schaffen dat je ZELF mag samenstellen. Dit pakket kost je 129 euro en dan mag je voor 175 euro aan producten uit alle geldige catalogi uitkiezen. De tijdelijke actie houdt in dat je tijdelijk zelfs voor 195 euro aan producten kunt uikiezen: een directe "winst"dus al van 66 euro. Daarbij krijg je dan ook nog gratis het businesspakket met catalogi en alles wat je maar nodig hebt (twv 60 euro)  om te kunnen beginnen als demo.

Ik kan je vertellen dat het een feestje is als zo'n pakket binnenkomt!



En een feestje blijft het ook! Want je bent eigen baas maar kunt ook rekenen op de steun en vriendschap van een gezellig, relaxed en gevarieerd team waarin een ieder zichzelf kan zijn! 

Daarbij.... mocht je op een gegeven moment toch denken dat je geen demo kunt of wilt blijven, dan is er niets aan de hand en kun je zonder gedoe je demo-zijn beeindigen. Geen "enge risico's" dus!

Inspire, Create, Share, dat is het motto van Stampin'Up dit jaar en ik maak daar heel graag deel van uit door met anderen het plezier te delen! Leuke en gezellige mensen zijn zeer welkom in het team ;o) Natuurlijk ben ik altijd  bereid je alles nader toe te lichten dus neem gerust contact met me op. Ik vertel je er graag over!

Annette (enthousiast!!)



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!