maandag 1 november 2021

Verhuiskaart met een grapje met Plantenpost


Ondanks de flink overspannen huizenmarkt verhuizen er nog steeds mensen. En verhuizen is een enorm grote en ingrijpende verandering vind ik altijd!

Daarom leek het me leuk een verhuiskaartje te maken dat daar naar verwijst!


Hiervoor gebruikte ik de stempelset Plantenpost en de bijpassende  Perfect Plants Dies.
Ze zijn ZO leuk!


Net als het superleuke designpapier dat ik gebruikte, het Bloom Where you're Planted DSP zijn de stempels en stansen onderdeel van de geweldig leuke Plentiful Plants collectie.


Soms is verhuizen nodig.. Gewoon omdat je in een nieuwe levensfase bent gekomen, meer ruimte nodig hebt, je op jezelf gaat wonen, of omdat je voor je werk bijvoorbeeld op een andere plek wilt wonen. 

Hoe dan ook is het soms nodig om verder te kunnen. Eigenlijk net als een plant die je verpot, het geeft lucht, kans op groei, en nieuwe mogelijkheden!


Daarom kwam op de kaart een grote plant, en maakte ik een spannend doorkijkje...


Hiervoor gebruikte ik de Diorama Dies. Zo geweldig leuk zijn deze, en wat een leuke mogelijkheden zijn er hiermee te bedenken!

Zo kreeg mijn doorkijkje op de kaart een leuke, gekke vorm!

Maar het grappige is....


Als je de kaart opent, blijft de plant achter, maar beweegt de pot mee! En dan zie je aan de binnenkant nogmaals de plant, maar nu in een nieuwe "verse" bloempot. Ik houd van dit soort subtiele grapjes!


De geweldig leuke Nederlandse tekst is natuurlijk helemaal te gek voor kaarten in dit thema. Het leuke woordgrapje maakt het helemaal af. Ik stempelde deze op een mooi label!


Deze labels met mooie stikselrandjes, in meerdere maten en in twee verschillende vormen, kun je heel snel maken met de Tailot Made Tags dies! 

Net als de andere stanssets, en de Plantenpost Stempelset, komen alle producten uit de jaarcatalogus.

Voor meer ideetjes met deze set kun je HIER klikken. Het is al een poos geleden dat ik deze kaart maakte maar ik vond het toch leuk deze nog even te laten zien ter inspiratie.

Nu bedenk ik me dat ik nog meer voorbeelden heb met deze set, die ik hier nog niet heb laten zien... Hmmm, toch maar snel eens doen dus! Dit is echt een set die ik zo ontzettend gaaf en origineel vind! Er zitten echt geweldige ontwerpers bij Stampin'Up! en het plantjesthema is natuurlijk helemaal hip! De woonbladen staan er vol mee! Ikvind het helemaal leuk!

Tot snel,
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Plantenpost/Plentiful Plants
Papier: Cardstock: Cajun Cranze, Basic White
            DSP: Bloom Where You're Planted DSP
Inkt: Cajun Craze, Gray Granite, Garden Green, Evening Evergreen
Dies: Perfect Plants Dies, Layering Diorama Dies, Tailor Made Tags Dies
Embellishments: Bakers Twine Essentials Pack
Tools:Stampin'Cut & Embossing Machine

Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 8 november om 19.00 uur
Maandag 15 november om 19.00 uur



De Kijkkas-OKTOBER-actie: Gebruik de actuele hostesscode UAF3VDP7
en ontvang bij een bestelling vanaf 95 euro 
nu gratis een pakje Wonderful Gems twv 9,75 euro!

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!
Kies voor 175 euro producten uit en betaal slechts 129 euro
Laat dit vervolgens gratis (zonder verzendkosten!) naar je huis versturen.
Je krijgt hierbij ook nog gratis catalogi ed meegestuurd!
en bestel -als je dat wilt- voortaan je eigen stempelmaterialen met altijd minstens 20 procent korting!
Lijkt dit jou ook een topidee? Neem snel contact met mij op! Dan help ik je verder!



Catalogus aanvragen:

Wil jij de nieuwe catalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag hem nu bij mij aan!
Klik HIER

  
NIEUWE THUISWORKSHOP!!!! Meld je NU aan!
Nu online: Happy-At-Home workshopbox nr 3!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<




en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!