dinsdag 30 november 2021

Het tere effect van lagen en structuur, met Words of Cheer - D-INKT-sdag#80

Af en toe laat ik hier een kaart zien uit de serie workshops die ik nog steeds regelmatig geef! Weliswaar in Online vorm zolang dat nodig is, maar met net zo veel plezier!


Wat ik tijdens de Kijkkast workshops heel graag aan mensen overbreng is het zo veel zijdig mogelijk gebruik maken van stempels. Zo haal je er het maximale uit, en kun je gewoon veel meer kanten op met de prachtige materialen!


Zo blijft het een geweldige hobby die nooit verveelt. Met stempelen zijn de mogelijkheden immers eindeloos!


Deze keer gebruikte ik de stempelset Words of Cheer, en de bijpassende Christmas Cheer Dies. Deze zijn te vinden in de Mini Catalogus, en ik ben dol op deze set, door de moderne uitvoering van het klassieke thema, en de prachtge stansen die zo prachtig gedetailleerd zijn uitgevoerd.


Hier gebruikte ik de stempels op Vellum Cardstock, en het effect hiervan wordt net nog iets leuker door de ook bewerkte achtergrond.


Hiervoor gebruikte ik de Timber 3d Embossingfolder. Ook deze is te vinden in de mini Catalogus!


Deze combinatie matcht wonderlijk leuk bij elkaar. Zowel de stempels als de embossingfolder krijgen door de combinatie een nieuwe look. Dat is nu net wat stempelen zo leuk maakt! Combineren en varieren.... en gewoon lekker uitproberen!



Ook deze kaart is onderdeel van mijn "kerstkaartenchallenge"waarin ik allerlei kersttrends omzet in kerstkaartjes! Deze keer kan ik trend nummer 18 wegstrepen, Contemporary Christmas  Deze trend herinnert ons aan klassieke thema's maar sluit tegelijkertijd naadloos aan bij de huidige tijd. De kleurstelling is klassiek in combinatie met veel wit. Volgens mij zie je dit allemaal terug in deze kaart!... Klik HIER om alle kaarten uit deze serie te zien!


Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Words of Cheer
Papier: Cardstock: Basic White, Thick Basic White
             Vellum Cardstock
Inkt: Real Red, Old Olive, Shaded Spruce, Smoky Slate, Versamark
Dies: Christmas Cheer Dies, Stitched So Sweetly Dies
Embossingfolder: Timber 3d embossingfolder
Embellishments: Opal Rounds, White Embossingpowder
Tools: Heat Tool, Stampin'Cut  Emboss Machine, Sponge Daubers

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 6 december om 19.00 uur
Maandag 13 december om 19.00 uur



De Kijkkas-OKTOBER-actie: Gebruik de actuele hostesscode UAF3VDP7
en ontvang bij een bestelling vanaf 95 euro 
nu gratis een pakje Wonderful Gems twv 9,75 euro!

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro producten uit en betaal slechts 129 euro
ALLEEN DEZE MAAND kost het Startpakket
SLECHTS 100 EURO!
Laat dit vervolgens gratis (zonder verzendkosten!) naar je huis versturen.
Je krijgt hierbij ook nog gratis catalogi ed meegestuurd!
en bestel -als je dat wilt- voortaan je eigen stempelmaterialen met altijd minstens 20 procent korting!
Lijkt dit jou ook een topidee? Neem snel contact met mij op! Dan help ik je verder!



Catalogus aanvragen:

Wil jij de nieuwe catalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag hem nu bij mij aan!
Klik HIER

  
NIEUWE THUISWORKSHOP!!!! Meld je NU aan!
Nu online: Happy-At-Home workshopbox nr 3!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!