woensdag 1 december 2021

Koopjesnieuws, uitlopende artikelen en koopjesrek!

Deze producten gaan verdwijnen:

 Het is zo ver! Hoe jammer ook, de Mini Catalogus komt binnenkort ten einde, en dat betekent dat een groot aantal producten uit de collectie zal gaan en niet meer terug zal keren! Dit noemen we de Uitloopartikelen.

De Lijst met Uitloopartikelen is nu bekend, en je kunt ze hier vinden. Zoals je ziet gaan er diverse producten met veel korting weg! Klik HIER om de lijst te bekijken.

Maar let op, voor alles geldt op is op! De actuele stand van zaken voor wat nog beschikbaar is aan Uitlopende artikelen kun je HIER kijken!

Wil je nog iets bestellen van deze artikelen, wacht dan niet en bestel in mijn online winkel en gebruik deze maand de hostcode 9TEH4GVZ   zodat ik je een bedankje kan sturen!

Of maak gebruik van de meebestelmomenten op woensdag 1 december en vrijdag 3 december om 20.00 uur door mij je bestelling via MAIL door te sturen.

Koopjesrek aangevuld: 

Maar OOK zijn vandaag de Koopjesrekken aangevuld. Hier vind je allerlei restantartikelen, die met grote kortingen weg gaan! Klik HIER om ze te vinden! Er zitten echte buitenkansjes tussen!

OOk hiervoor geldt: Wacht niet met bestellen, bestel via mijn online winkel en gebruik deze maand de hostcode 9TEH4GVZ   zodat ik je een bedankje kan sturen!

Of maak gebruik van de meebestelmomenten op 1 december en vrijdag 3 december om 20.00 uur door mij je bestelling via MAIL door te sturen.

Natuurlijk kun je Uitlopende artikelen en Koopjesrekartikelen prima samen bestellen met andere Stampin'Up!Producten!

Profiteer lekker van deze buitenkansjes, en bestel je wensproducten nu het nog kan!

Heb je vragen? Stel ze mij gerust!

Veel koopjesplezier!

Annette


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Woensdag 1 december om 20.00 uur
Vrijdag 3 December om 20.00 uur
Maandag 6 december om 19.00 uur


De Kijkkas-DECEMBER-actie: Gebruik de actuele hostcode 9TEH4GVZ
en ontvang bij een bestelling vanaf 75 euro 
nu gratis een pakje Holiday Rhinestones twv 7,25 euro!

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


Bestel de uitlopende producten voor ze op zijn. Klik op de afbeelding om te zien wat er beschikbaar is!

Klik op de afbeelding en kijk in het koopjesrek (hoge kortingen!)


💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro producten uit en betaal slechts 129 euro
Laat dit vervolgens gratis (zonder verzendkosten!) naar je huis versturen.
Je krijgt hierbij ook nog gratis catalogi ed meegestuurd!
en bestel -als je dat wilt- voortaan je eigen stempelmaterialen met altijd minstens 20 procent korting!
Lijkt dit jou ook een topidee? Neem snel contact met mij op! Dan help ik je verder!



Catalogus aanvragen:

Wil jij de nieuwe catalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag hem nu bij mij aan!
Klik HIER

  
NIEUWE THUISWORKSHOP!!!! Meld je NU aan!
Nu online: Happy-At-Home workshopbox nr 3!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!