vrijdag 12 november 2021

Verrassende Happy-Mail Loaded Pocket card met Natures Harvest + tutorial

Hoe ontzettend leuk is het, om iemand een kadootje per post te sturen!


Deze Loaded Pocketkaart is een kaart, en een kado in een!!!

En WAT voor een kado!

 
Want naast een kaart vol met gave details, is het ook een verpakking, vol met kadootjes, verrassingen en leuke hebbedingetjes!


Je bent niet zomaar uitgekeken, er valt zo veel te zien! 

De ontvanger blijft maar nieuwe dingen ontdekken.


Alles past zo fijn bij elkaar, alhoewel het een mix van gestempelde afbeeldinge, stansfiguren, en prachtig dessinpapier is!

Maar dat het zo mooi combineert komt doordat ik hier met een Collectie, oftewel een SUITE werkte!
Dan kan het combineren immers nooit mis gaan!

Ideaal, want dan kun je je ongegeneerd uitleven op de aankleding en decoratie, haha!


Deze keer maakte ik deze Loaded Pocketcard met de Natures Harvest stempelset,  en de bijpassende Harvest Dies!


Dit combineerde ik met het Harvest Meadow Dessinpapier.

Stempels, stansen en dessinpapier maken deel uit van de schitterende Harvest Meadwo Suite, die te vinden is in de Minicatalogus, op bladzijde 54 - 56!


De kaart sluit met een mooi lint dat je los kunt maken...


 en dan zie je de spannende binnenkant, met allerlei gave vakjes! 


Naast allerlei kaartjes, labels en ander leuks, kun je er nog allerlei andere kadootjes tussen stoppen. Geld, een kadokaart, een lekker theezakje, maskertje, of wat je maar bedenkt!
Het is een echte verzameling vol verrassingen en kleine schatten! Geweldig leuk natuurlijk om zoiets te ontvangen en dan al die schatten, en al die details  te ontdekken die met aandacht voor jou bij elkaar gezocht zijn! 


Maar ook als maker beleef je er volop plezier aan!

Het was echt supersupersuperleuk om deze Loaded Pocketkaart te ontwerpen. Ik bouwde zelfs een "geheim vakje"in waar je bijvoorbeeld een briefje met persoonlijke boodschap in zou kunnen doen!


Inmiddels heb ik volgens het zelfde idee al meerdere van dit soort gave Loaded Pocket kaarten gemaakt en kado gedaan!. Elke keer totaal anders! Het is zo leuk om te doen! 

Maar met deze stempels en dit papier krijg je een gave natuurlijke, rustieke, stoerromantische uitstraling! Ik ben helemaal WEG van deze collectie!


Je kunt je zo HEERLIJK te buiten gaan aan de aankleding en de toevoeging van details en versieringen!  Het wordt er alleen maar NOG mooier van!


En het leuke is dat eigenlijk deze kaart niet eens zo heel erg moeilijk te maken is! 
Hier maakte ik een duidelijke stap voor stap tutorial voor!
Ik vulde hier kort geleden ook een team-workshopavond mee. Het was een succes, echt ongekend! Wat waren ze superenthousiast! Echt geweldig leuk!

en....
omdat het zo leuk is..... 
ga ik deze workshop als verrassing binnenkort nog eens doen in de Kijkkast VIP-groep!

Ik vind het gewoon ontzettend leuk om mijn VIP-pers zo in het zonnetje te zetten met deze gratis exclusieve  workshop als kado!

Het is een eigen ontwerp, dus je komt dit project nergens anders tegen! Alleen in onze Kijkkast Vip Lounge!


Natuurlijk laat ik dan weer een andere versie zien! Het principe blijft het zelfde namelijk, alleen de aankleding wordt elke keer anders!

En dat maakt er meteen een totaal andere Loaded Pocketkaart van!

En elke keer weer zo ontzettend gaaf!


Lijkt het je leuk om ook deze  unieke Happy Mail Loaded Pocket kaart te maken? 
De tutorial blijft slechts tijdelijk op de Kijkkast VIP groep staan dus zorg dat je je op tijd bij onze VIP groep aansluit! Het is er altijd gezellig en er is volop exclusieve inspiratie! Je bent welkom!

Let op: Om deze tutorial mee te kunnen doen kun je je alleen deze maand (november)  nog kwalificeren!  Daarna verdwijnt de tutorial weer!


Aan wie zou jij zo'n rijkelijk gevulde blije kaart graag kado doen? 
Of maak jij hem als kadootje voor jezelf? ( Ik kan me dat laatste eerlijk gezegd heel goed voorstellen dus geneer je niet! ;o)

Ik zou het echt supergezellig vinden als je ook dit "te gek-gave project" met ons mee komt maken!💓

Hopelijk tot dan!
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Nature's Harvest
Papier: Cardstock: Soft Succulent, Basic White, Misty Moonlight, Bumblebee, Calypso Coral
             DSP: Harvest Meadow DSP
Inkt: Memento Black,  Soft Succulent, Misty Moonlight, Bumblebee, Calypso Coral
Dies: Harvest Dies
Diverse embellishments en extra's
Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes.


16-18 november PRIJZENSTORM! Veel korting op cardstock, kaartkarton en stansen!
Klik op de afbeelding voor alle info!



Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 15 november om 19.00 uur-> UItgesteld naar:
Dinsdag 16 november om 19.00 uur en
Donderdag 18 november om 19.00 uur



De Kijkkas-OKTOBER-actie: Gebruik de actuele hostesscode UAF3VDP7
en ontvang bij een bestelling vanaf 95 euro 
nu gratis een pakje Wonderful Gems twv 9,75 euro!

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!
Kies voor 175 euro producten uit en betaal slechts 129 euro
Laat dit vervolgens gratis (zonder verzendkosten!) naar je huis versturen.
Je krijgt hierbij ook nog gratis catalogi ed meegestuurd!
en bestel -als je dat wilt- voortaan je eigen stempelmaterialen met altijd minstens 20 procent korting!
Lijkt dit jou ook een topidee? Neem snel contact met mij op! Dan help ik je verder!



Catalogus aanvragen:

Wil jij de nieuwe catalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag hem nu bij mij aan!
Klik HIER

  
NIEUWE THUISWORKSHOP!!!! Meld je NU aan!
Nu online: Happy-At-Home workshopbox nr 3!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<




en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!