maandag 2 november 2020

Duizend maal dank!

 Over een paar dagen is het On Stage, deze keer vanuit ons eigen huis. Bij dit grote evenement voor demo's hoort het terugkijken op het afgelopen jaar.

Het was een raar, gek jaar, ook buiten de hele Coronasituatie om, waarin mij een aantal akelige, heel pijnlijke dingen overkomen zijn, maar waarin ik altijd dicht bij mezelf gebleven ben, ondanks alles wat me gebeurde.

Ik ben altijd doorgegaan met het werken en handelen vanuit mijn hart, en positief gebleven ook al heb ik heel hard moeten werken om weer te durven vertrouwen.

Dat ondanks de opgelopen klappen en de moeilijke tijd ik vanavond deze mooie badges mocht ontvangen had ik echt nooit verwacht maar doet me echt zo goed!

Niet om het winnen, dat maakt me niet uit, maar om het feit dat ik een klein beetje trots, en enorm dankbaar ben, dat ik met mezelf, en met de Kijkkast, dit jaar toch zo goed ben doorgekomen.

Natuurlijk mede dankzij mijn supportende gezin, mijn allerliefste klanten , en mijn geweldige teamleden. Dankjulliewel lieve mensen... Zonder jullie was het niet gelukt!



Een dikke knuffel voor jullie allemaal!
Annette



Een hele middag (veilig) samen stempelen, ja LEUK!
Doe mee met de Kerst-STAMP-A-STACK
Klik >HIER< voor alle info!




Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 2 november, om 19.00 uur!
Dinsdag 3 november, om 20.00 uur! IVM PAPER PUMPKIN
Maandag 9 november, om 19.00 uur!
*Momenteel bestel ik indien gewenst dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden in dit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 
*Ook doe ik op elke maandag een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen, of ik stuur het naar je toe.


Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS  en/of de MINI-Catalogus aug-dec ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!