dinsdag 14 november 2017

Mijn Swaps voor On Stage D-INKT!-sdag#60

Alhoewel ik voor het weekend nog in een blogpost vertelde dat ik niet meer aan mijn swaps ging werken, kon ik dat toch niet over mijn hart verkrijgen en heb ze toch nog af gemaakt. Ik had er wel een kort nachtje door maar het was te jammer om het swappen over te slaan!;o)


 Van te voren werd er al gevraagd of ik wel weer een techniekenswapje zou gaan maken, en braaf als ik ben ;o), heb ik dat dus gedaan!

Het werden kleine kaartjes met een leuke laagjestechniek!

 Ik maakte er 40. Allemaal net een beetje anders. En alhoewel het geen moeilijke techniek is is het wel een flinke klus als je er zo veel wilt maken, maar het was superleuk om te doen!

Ik gebruikte de stempels uit de set Snowflake Sentiments en werkte helemaal in 1 tint, ton sur ton dus! 

Het techniekje bestaat uit stempelen, heat embossing, sponzen en dan nog eens stempelen. Je krijgt dan een resisteffect.

Een leuke techniek voor mijn collega demo's om ook eens uit te proberen, dacht ik, en dat kan natuurlijk ook op een normaal formaat kaart. Daarvan heb ik er ook even eentje gemaakt zodat jullie even kunnen zien hoe dat er uit zou kunnen gaan zien!

 Hier heb ik de techniek in twee hoeken toegepast... Dat sponzen.... daar word je helemaal ontspannen van... want je moet het rustig opbouwen. In een keer een dikke laag inkt gebruiken wordt lelijk... Verplicht rustig aan doen dus.

ZENNN

Helemaal goed! ;o)

Je ziet allerlei schakeringen blauw. Er is veel te zien en toch is het een rustig geheel. Daar houd ik altijd wel van!

Al die lagen over elkaar geven een leuk diepte-effect!

Omdat een kaart toch groter is vond ik het leuk er wat decoratie op te doen, maar wel in stijl. Heel rustig en subtiel dus... Ik heb dan ook een paar sneeuwvlokken uitgestanst met de Seasonal Layers Thinlits. Door dit uit Vellum Cardstock te doen, gaan de vlokken mooi op in de achtergrond. Het vellum Cardstock van Stampin'Up! is mooi stevig, dus dat werkt prima, ook met zulke fijne stansjes.

In het midden van de sneeuwvlokjes plakte ik wat Rhine Stone Jewels.

Vooral met een beetje strijklicht ze je goed de laagjes en de vlokken met een embossinglaagje. Het geeft een beetje een schittering. Dat is leuk voor het winterse effect ;o)

Ik heb hier een tussenlaagje (mat) gebruikt van Whisper White cardstock waarvan ik de randjes ook weer heb gesponsd. Zo loopt het mooi in elkaar over.

Zou je graag eens een filmpje willen zien over het maken van zo'n achtergrond, zeg het dan gerust, dan ga ik dat een keer voor jullie doen!


Het is natuurlijk altijd spannend of je collega's je swap leuk vinden, dus ik hoop maar dat dat gelukt is!

Wat heb ik gebruikt:

Voor de swapkaartjes:
Stempels: Snowflake Sentiments
Papier: Cardstock: Marina Mist
Inkt: Marina Mist, Island Indigo, Night of Navy, Versamark, Whisper White 
Embellishments Embossingpowder Clear
Tools: Heat Tool, Embossing Buddy, Sponge Daubers, Stampin'Sponges

Voor de kaart:
Al het bovenstaande, plus:
Cardstock Vellum, Whisper White
Rhine Stone Jewels, 
Seasonal Layers Thinlits Dies

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (mee-)besteldagen:
Maandag 20 november om 19.00 uur
Maandag 27 november om 19.00 uur





en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***




Heb je de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
HERFST-WINTERCATALOGUS









Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!