woensdag 8 november 2017

Even bijpraten...Kaartjes, de markt, KiKa, Stampin'Blends en Swaps!

O hemeltjelief, is het al weer 8 november???? De dagen vliegen om!

In deze blogpost laat ik jullie nog even de eenvoudige maaksels zien die nog horen bij mijn post van pas geleden over de Stampin'Blends!


 Natuurlijk heb ik veel meer voorbeelden klaar, maar die volgen binnenkort!

De Creatieve Wintermarkt in Obdam was een superleuke dag. Ik heb het de hele dag heerlijk druk gehad en ontdekte zelfs aan het eind van de middag mijn broodje nog... waar in de morgen een hapje uit genomen was... Verder totaal geen tijd meer gehad... Erg veel leuke mensen gesproken en er was heel veel interesse voor, en verbazing over, de veelzijdigheid van het stempelen!

Het is dan ook de leukste hobby die er is ;o) Je raakt er echt nooit op uitgekeken!

En doordat er veel zelfgemaakte spulletjes zijn verkocht op die markt, kan ik een prachtig bedrag overmaken naar het goede doel waar ik het aan op gedragen: KiKa! Dat is een fijn gevoel! Dank aan iedereen die kaartjes en kadootjes bij mij heeft gekocht!
Ook nu met de komst van de Stampin'Blends zijn er weer veel nieuwe mogelijkheden bij gekomen met onze stempels en inkten en alles wat er bij hoort.  Ik heb al weer de leukste dingen ontdekt die ik straks allemaal in de workshops voorbij ga laten komen!
Over de Blends-Workshops gesproken, Wow wat een enthousiaste reacties!

Er is veel belangstelling voor getoond en ook kwam er een vraag of we misschien ook begin januari, als alle decemberdrukte voorbij is, een Stampin'Blends Friends workshopgroep kunnen starten.

Nou ja, natuurlijk kan dat, mits er ook voor deze groep voldoende animo is! Laat het gerust weten als je mee wilt doen en in welke groep je het liefst wilt!

Op dit moment ben ik ook superdruk met het maken van SWAPS, leuke kleine gestempelde ruilkadootjes voor het grote evenement voor demo's:  On Stage! Dit grote feest vind plaats op vrijdagavond en de hele zaterdag in Utrecht.. Vandaag was ik zelfs in de weer met schuurpapier en de heattool, dus wat dat gaat worden?

Natuurlijk laat ik het jullie in de komende dagen zien ;o)
Het afgelopen weekend bereikte me helaas ook een heel verdrietig bericht, waar ik even flink van slag van was, en nog wel be

Daarom was het hier een beetje stiller...

Het leven is zoals zo vaak een mengelmoesje van leuke, verdrietige, gewone en bijzondere momenten. En door juist die verdrietige momenten realiseer je je dat je van de mooie dingen extra moet genieten. Pluk de dag! Wees blij en tevreden, wees creatief, en heb het gezellig met leuke mensen om je heen.

Wat dat betreft heb ik gelukkig helemaal niets te klagen!

Ik ben gewoon een bofbips!

Dat zelfde wens ik jou ook toe. Het is koud geworden, dus maak er wat van als je thuis bent. Maak het gezellig, ga aan de knutsel, trek warme sloffen aan, leer stempelen en heel mooi kleuren, geef je lieverds een knuffel, drink iets warms uit een grote beker en/of gun jezelf iets leuks en.......wees zelf het zonnetje in huis!

Ben je trouwens al aan je kerstkaarten begonnen? Mocht je nog niet erg opschieten... dan is de StampAStack workshop van 18 november echt een topidee! Je maakt dan een flinke stapel kaarten, hebt nog genoeg materiaal voor meer, en kunt dus thuis lekker verder, want ja, ook de gebruikte stempelset krijg je mee naar huis. Er zijn nog maar een paar plekjes vrij dus sluit je gezellig aan op een van die laatste stoelen ;o) Alle info is te vinden in de Workshopagenda.

Alle informatie over de kaartjes in deze blogpost is overigens IN DEZE VIDEO te vinden. Mocht je vragen hebben hoor ik dat heel graag van je!

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (mee-)besteldagen:
Maandag 13 november om 19.00 uur
Maandag 20 november om 19.00 uur





en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***




Heb je de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
HERFST-WINTERCATALOGUS



















Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!