maandag 13 november 2017

On Stage Local, Utrecht nov 2017, een verslag ;o)

Daar ben ik weer. Wat een bijzonder gave dagen hebben we gehad zeg! Maar laat ik bij het begin beginnen.

TH_email_signature_OnStage_Nov2017_ENG
On Stage is het half jaarlijkse grote evenement voor Stampin'Up demonstratrices, een soort convention, een feestelijke bijeenkomst die een mix is van bijscholing, informatie, nieuws en creatieve dingen. Want natuurlijk wordt er op zo'n dag ook gestempeld!

Het is altijd een supergroot feest waar we ons echt heel erg op verheugen! Alleen al de spanning om de nieuwe spulletjes die er aan komen, de gezellige sfeer en natuurlijk ook omdat we elkaar allemaal weer zien en treffen! Je ziet vrienden terug, en ontmoet altijd weer leuke nieuwe mensen.

Ze maken er ook altijd echt een feestje van hoor! Muziek, kadootjes,  alles er op en er aan!

Voor de demo's die zilver elite of hoger zijn is er ook Centre Stage. Dit was al op vrijdagavond. Centre Stage is een trainingsavond voor de mensen met een wat groter team, met training en tips die op hun situatie zijn afgestemd. Geen onnodige luxe dus, maar een zinvolle avond waarop we altijd veel ideeen delen en iets leren. En daar hoort dan na afloop ook een gezellig etentje bij.

En oh wat is de tafelschikking toch altijd mooi!




Het was een superavond, gezellig, leerzaam, en een echt heerlijk diner! We kregen na afloop nog een mooi pakje mee, waarin we onder andere een supermooi tshirt aantroffen!!

Na afloop mocht ik met Mandy mee, een lieve collega uit Amersfoort, waar ik mocht blijven slapen. Ze komt uit een ander team en we hebben elkaar bij een meeting beter leren kennen, en bevriend geraakt...waarbij ze me heel gastvrij uitnodigde... waar maar weer eens uit blijkt dat je door deze hobby echt de leukste en aardigste mensen tegenkomt!

De volgende dag was dan de grote dag... On Stage Local! Deze keer waren we hiervoor in Utrecht, in de jaarbeurs. Bij binnenkomst kregen we een mooie schoudertas, met een planner/notebook, pennen, een supergave beker, een nieuwe stempelset en je naamkaartje met keycord.

De zaal stroomde vol, er werd gezwaaid, gegroet, geroepen, gelachen en geknuffeld en er werd natuurlijk meteen overal geswapt! Dat is zo'n leuke gewoonte bij zulke dagen! Je maakt dan allemaal leuke kaartjes of kadootjes en ruilt die met anderen, waardoor je natuurlijk heel veel inspiratie opdoet en ideetjes uitwisselt.. Maar wat ook zo leuk is van het swappen is dat je hierdoor heel veel mensen spreekt en leert kennen. Ik schreef in mijn laatste blogpost nog dat het mij niet ging lukken om deze keer swaps te maken maar heb doorgezet en ze toch afgemaakt. (dan maar wat minder slaap...)Gelukkig maar, want het is eigenlijk veel te leuk om te missen!  Morgen zal ik laten zien wat ik gemaakt heb, maar kijk eens, dit waren de Swaps die ik ontving! Hoe leuk is dat!



Het programma van de dag was afwisselend en goed gevuld! Er was video uit Amerika, waar deze keer het grote Live event is, er waren trainings- en informatiemomenten, er waren leuke presentaties van collega demo's met nieuwe producten maar die mogen we nog niet laten zien...

We gingen lekker lunchen...



en .....er werd gestempeld! We maakten vier leuke projecten met nieuwe producten uit de nieuwe catalogus...



En... we kregen natuurlijk allemaal die nieuwe Stampin'Up voorjaarscatalogus in handen...Oh help, wat een gave dingen..., hij is weer fantastisch hoor!



Ook was er de aankondiging en demonstratie van ons nieuwe Stempeltool, de Stamparatus! Daarover vertel ik later meer! Maar geloof mij, het dak ging er toen bijna af!

En oja, laten we de Prize Patrols niet vergeten... Iedereen won iets gaafs!



We hadden het supergezellig samen, en natuurlijk hebben we met teamgenootjes, maar ook met anderen, weer lekker uitgebreid bij gepraat. Volgens mij had iedereen een topdag!




Omdat Stampin'Up! dit jaar vijf jaar in Nederland is, en tien jaar in Europa kregen we tussendoor ook nog een heerlijk taartje. Ook werd het jaar van de dertigste verjaardag van het bedrijf Stampin'Up feestelijk ingeluid. Ook daar kregen we een kadootje voor. Een leuke tas en een speciale pin voor op je keycord als aandenken. Ja, we werden echt schandalig verwend!

Heerlijk ;o)

Over de hele dag verspreid waren er af en toe ook de erkenningsmomenten. Dat zijn momenten waarop bepaalde mensen even in het zonnetje worden gezet om wat ze in het afgelopen jaar gedaan en bereikt hebben. Altijd leuk om dan heel hard voor elkaar te klappen en te feliciteren! Ook ik kreeg erkenning voor Leadership, Sales en Recruiting, en mocht op de foto omdat ik een categorie de top vijf behaald heb, maar het spannendste vond ik eerlijk gezegd nog het rondje op het podium dat ik helemaal in mijn eentje liep. Dan vind ik met anderen samen daar staan of lopen toch net iets leuker, haha.

Maar goed, zoiets is ook niet echt iets voor mij! Laat mij maar lekker stempelen en workshops bedenken ;o)



Ik ben natuurlijk wel enorm trots op wat we doen, en ook om wat ik doe met de Kijkkast, en vooral op de manier waarop! Ik bleek over het geheel gezien de 12de plaats te hebben veroverd, van heel Nederland...Samen met mijn teamgenootjes en iedereen die bij de Kijkkast workshops komt volgen en bestellingen doet. Dankzij jullie kan ik dit blijven doen, en dat is waarvoor ik enorm dankbaar ben! Want dit, het delen van creativiteit en gezelligheid, is wat ik het aller-allerliefste doe, waar ik me met hart en ziel voor inzet en elke dag blij van word!

En toen was de dag al weer om. Na nog een kado voor iedereen en wat laatste extraatjes (het hield maar niet op! ;o) was de dag voorbij. Natuurlijk maakten we nog even wat teamfoto's met degenen die er vandaag bij waren. Hopelijk zijn we een volgende keer compleet, dat zou fantastisch zijn!

Van alle kadootjes en Swaps heb ik even een Live filmpje gemaakt. Wat zijn we verwend he!!



Mocht je dit ook eens mee willen maken, kan ik alleen maar zeggen DOEN! Het is eigenlijk niet te beschrijven wat zo'n dag inhoudt, en elke omschrijving of foto is een understatement. De sfeer, het gevoel en de ervaring moet je gewoon echt meemaken. De gezelligheid in ons team heeft daar natuurlijk een heel groot aandeel in! Demo worden is gewoon de beste beslissing geweest die ik had kunnen nemen. Nooit had ik tevoren gedacht dat het zo leuk zou worden en wat heb ik hierdoor al een bijzondere dingen beleefd! En dat alles door je hobby te delen met anderen. Het kan echt!

Dus houd je ook van stempelen, en wil je graag onderdeel uitmaken van het leukste en liefste team van Nederland, neem dan vooral eens contact op, dan vertel ik je er graag alles over! Je kunt in ieder geval verzekerd zijn van mijn hulp, de steun en gezelligheid van ons team, en heel veel creatieve momenten!

Ik zie jullie graag morgen weer en zal dan iets over mijn Swaps vertellen!

Tot snel!
Annette


Eerstvolgende (mee-)besteldagen:
Maandag 20 november om 19.00 uur
Maandag 27 november om 19.00 uur





en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***




Heb je de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
HERFST-WINTERCATALOGUS






Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!