donderdag 3 november 2016

Verslagje van de eerste Kijkkast StempelWorkshopdag #1

Zo, het is hoog tijd voor een verslagje over de Kijkkast Workshopdag!

Het begon natuurlijk allemaal met het idee! Een hele dag echte workshops doen, verwend worden, en je onderdompelen in alles wat met stempelen te maken heeft. Gezellig, inspirerend en feestelijk! Dat leek mij zo ontzettend gaaf om te doen!!! Eigenlijk wilde ik mensen een dag aanbieden zoals ik hem zelf ook graag zou willen hebben!

Daarna begon het zoeken naar een locatie. Ik ben geen persoon voor massale toestanden en zocht dus een practische maar vooral ook sfeervolle locatie. Die vond ik gelukkig bij de workshopruimte van Ben in Broek! Gezellig, ruim genoeg, en makkelijk te bereiken. Parkeerruimte voor de deur en heel lieve bereidwillige eigenaren die meteen enthousiast waren!


Toen het prikken van de datum, het fine-tunen van de invulling van de dag en het maken van de publicatie, poster en planning. En hoera, zodra de dag werd aangekondigd stroomden de aanmeldingen binnen! Vanuit het hele land EN het buitenland! Woohooo, het zou echt gaan gebeuren!

Gelukkig vond ik mijn twee vriendinnen en teammaatjes Maaike en Adeline bereid me op de grote dag bij te staan! Ik wilde echte leerzame techniekenworkshops kunnen geven met persoonlijke aandacht en begeleiding , en dat ging met zo'n grote groep natuurlijk niet lukken zonder goede assistentie. Deze toppers hebben me dan ook geweldig geholpen! (nogmaals bedankt lieverds!)

Het was een drukke tijd die volgde, met het uitwerken van het programma, bestellen van de producten, maken van decoraties en de goodiebags, boodschappenlijstjes maken etc. Natuurlijk nam het grondig voorbereiden van de workshops het meeste tijd in beslag. Maar dat is dan ook meteen het allerleukste om te doen! En... hoe beter voorbereid, hoe meer tijd je op de dag zelf hebt om iedereen te helpen en te begeleiden. Zo hebben we het graag!

En toen kwam DE GROTE DAG er aan... en de spanning nam toe ;o)

De dag van te voren hadden we de ruimte al omgebouwd en aangekleed, en toen ik hierbij zag hoe mooi het werd viel de spanning van me af en had ik er alleen nog maar ontzettend veel zin in!




Op de ochtend van de Stempelworkshopdag stonden we samen klaar om het feestje te starten. Eerst nog even de laatste details aan de workshoptafels toegevoegd zodat alles klaar voor de start was........en toen mochten de gasten wel komen!

Natuurlijk werd iedereen bij binnenkomst persoonlijk welkom geheten, voorzag ik iedereen van een persoonlijk naamkaartje, kregen de deelnemers meteen al de eerste kadootjes ;o) in hun goodiebag, en stond er koffie klaar met allerlei lekkers.



Na een kort welkomspraatje waarin ik vertelde wat ons die dag te wachten stond vertelde ik dat ik eigenlijk een echt verjaardagsgevoel had: Al die gezellig mensen, de feestelijke sfeer, kadootjes en verwennerij en dan de hele dag samen met stempels bezig zijn....Zo leuk! Dat feestelijke gevoel is echt de hele dag blijven hangen (en het is trouwens nog steeds niet helemaal weg ;o)

De ochtend was gevuld met drie verschillende leerzame workshops.... Er kwamen diverse technieken voorbij, zoals het werken met refills waarmee we een speciale gelaagde achtergrond maakten, heatembossing, two step stamping, sponging, werken met Aquapainters, stempels combineren, off stamping en het opbouwen van een achtergrond in diverse inktige laagjes. De workshops vielen erg in de smaak en er werd veel geleerd!




 Zo maakten we kaarten en een kadoosje met label, in uiteenlopende stijlen. Er werden technieken en foefjes uitgelegd en voor sommigen was het zo hier en daar dan ook een heerlijk uitstapje buiten hun comfortzone!

We werkten met kleine groepen dus iedereen kreeg volop hulp van Maaike, Adeline en mijzelf. Iedereen was dan ook enorm enthousiast en geconcentreerd bezig!






Er valt nog zoooo veel te vertellen, maar dat wordt te veel voor 1 bericht...
De rest van het verslag lees je dan ook morgen!

Tot snel!
Annette

Nieuw: Stitched from the Heart!
prachtige Stitched Framelits,
PLUS alleen in november:
25 procent korting op geselecteerde stempelsets!
Bekijk ze {hier} allemaal!

Image result for stitched from the heart stampin up november


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***
*Eerstvolgende (mee-)besteldagen: 
Maandag 7 november 19.00 uur
Maandag 14 november 19,00 uur


Zou je graag ons nieuwe teamlid worden?
Het is nu een ideale tijd om in te stappen als demo!
Ik vertel je graag waarom, dus neem gerust contact op als je meer wilt weten!
 voor info kijk je ook HIER


                                                   Elke maand nieuwe stempelinspiratie?



3 opmerkingen :

  1. Ik beleef die superworkshop opnieuw. Wat was het een verwendag en verbazingwekkend om zoveel nieuwe mensen te ontmoeten. Ik heb er erg veel geleerd op die dag en mocht er t.z.t. een nieuwe dag komen, dan ben ik zeker van de partij. En met veel plezier genoot ik van het feit dat Annet zelf overal ook zo enthousiast over was, beter kunnen we het nooit treffen.Nogmaals duizendmaal dank voor deze supergave workshop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat onwijs leuk om te lezen en te zien Annette! Trots op jou!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf Annette, ik baal nog steeds enorm dat ik geen vrij kon regelen, maar de volgende keer ben ik er echt bij hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!