zondag 13 november 2016

Sierlijke eenvoud met watercolor-effect Simpel-Op-Zondag#24

Wat is het toch leuk om af en toe eens te doen of je een echte watercolor Artiest bent door met mooie
stempels te werken waarmee je een net-echt watercoloreffect bereikt!

Watercoloring is ontzettend leuk om te doen, maar als je het lastig vind kun je met deze stempels uitstekend uit de voeten....
Een stijlvol en trendy (want watercolor is ontzettend hip)  kaartje maken is zo wel HEEL makkelijk!

Voor dit kaartje maakte ik een lekker natuurlijk ogende border van diverse bloemen en takjes uit de stempelset Blooms & Wishes. Een van de prachtigste bloemensets in de jaarcatalogus!
Dit is trouwens een van de sets die deze maand met een flinke korting te bestellen is.... Je ziet {HIER}alle aanbiedingen nog eens bij elkaar....

Voor dit kaartje gebruikte ik de kleuren Real Red, Garden Green, Perfect Plum en Chocolat Chip. Deze combinatie van tinten geven een warm en tijdloos totaalplaatje. (Ik krijg al weer zin in het voorjaar als ik hier naar kijk.. ;o)) Dit kaartje kun je echt naar iedereen sturen. de bloemen en kleuren maken dat het best een sjiek geheel is geworden.

Ik bedacht me dat ik als ik de kleurtjes iets verander, hiervan bijvoorbeeld ook een kerstvariant zou kunnen bedenken. Ha, dat is meteen een leuke uitdaging voor mezelf! Dit weekend gaat me dat echter niet lukken want het is hier volop WORKSHOPTIME, met vier workshops in vier dagen ;o) Nu geniet ik daar enorm van, dus dat ik zelf even niet aan stempelen toe kom is helemaal niet erg, en maandag is het voor mijzelf gewoon weer stempeltijd! Dit verklaart overigens meteen waardoor het eventjes wat stiller is op dit blog....

Een bloem stempelde ik extra, op een los stukje papier, en knipte ik uit. Deze bloem plakte ik iets verhoogd op de kaart, waarbij hij half over het bannertje met tekst (uit de zelfde stempelset) valt. Dat maakt het net iets specialer maar is toch simpel.

Je hebt dan ook maar weinig materiaal nodig om dit te maken. Ik vind het leuk om ook dat af en toe eens in mijn Simpel-Op-Zondag berichtjes te laten zien!

Soms heeft een kaart niets meer nodig! "Less is more" gaat hier zeker op!

En die stempelset? Die wil je echt niet missen hoor! Dit is zo'n set die er misschien niet meteen uit springt als je voor het eerst de catalogus inkijkt, maar het is er wel eentje die je over een paar jaar nog steeds gebruikt, omdat hij zo tijdloos mooi en veelzijdig is! Een stempelset met vele gezichten, sjiek, klassiek, trendy en artistiek! Oke, ik kom er openlijk voor uit dat ik helemaal verliefd ben op deze bloemen! ;o)

(mijn man weet er van en vindt het niet erg overigens ;o)

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Blooms & Wishes
Papier: Cardstock: Chocolat Chip, Whisper White, Perfect Plum
Inkt: Real Red, Garden Green, Chocolat Chip, Perfect Plum
Ponsen: Triple Banner
En verder: Snail Adhesive, Stampin'Dimensionals

Tot snel!
Annette

                                              Nieuw: Stitched from the Heart!
prachtige Stitched Framelits,
PLUS alleen in november:
25 procent korting op geselecteerde stempelsets!
Bekijk ze {hier} allemaal!

Image result for stitched from the heart stampin up november




en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

*Eerstvolgende (mee-)besteldagen: 
Maandag 14 november 19.00 uur
Maandag 21 november 19,00 uur



Zou je graag ons nieuwe teamlid worden?
Het is nu een ideale tijd om in te stappen als demo!
Ik vertel je graag waarom, dus neem gerust contact op als je meer wilt weten!
 voor info kijk je ook HIER





2 opmerkingen :

  1. Wat een plaatje weer en voordat ik las van de jerstkaart was dat idee bij mij ook ontstaan, maar heb de set niet, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een prachtige kaart! Zo stijlvol!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!