woensdag 10 augustus 2016

"Frosty" Kerstkaartje - Het jaar door met Thoughtful Branches#3



*** Heb je ook een herfstige zomervakantiedip? Wie niet he? :o) Maar er is wat aan te doen en ik bied graag wat creatieve hulp daarbij... en geef je graag dat inspiratieduwtje. Je kunt je nog tot donderdagavond 19.00 aanmelden voor de augustus-KIK! Dan gaat mijn order voor de KIK materialen de deur uit! Meer informatie over de KIK vind je HIER. KIK je mee?***

Maar nu mijn kaart voor jullie voor vandaag....Hoe heerlijk is het om gewoon te gaan zitten, te beginnen met inkt en stempels en dan te zien wat er uit komt! Dat heb ik gedaan toen ik deze kerstkaart maakte.

De hoge bomenstempel in de Thoughtful Branchesset leent zich natuurlijk prima om iets kersterigs mee te maken!

En het is dan nog leuker om wat te experimenteren met andere kleuren dan het klassieke rood en groen (wat ik overigens ook prachtig blijf vinden, maar alles op z'n tijd, en variatie is ook leuk!..) en dus begon ik er mee de boom drie keer te stempelen met Basic Black. Dat gaf een heel "clean"effect dus daar besloot ik op voort te borduren, eh stempelen!
Ik wilde er een koel maar wel zacht kleurtje bij, en dat werd Pool Party. Een van mijn favoriete kleurtjes ;o) Als accentkleur voegde ik kleine beetjes Marina Mist toe. Ook al zo'n mooie kleur, het is een zachte blauw maar dan vergrijsd.

Eerst maakte ik rondom de bomen een beetje ene waasje door het licht te sponzen, en vervolgens drukte ik de naaldenstempel een paar keer af op elke boom, in de beide blauwtinten. Dat zelfde deed ik met de "grond"-stempel. Als je die omdraait krijg je net weer een ander streepjes motief, want het wat "echter"maakt.


Toen wilde ik de bomen nog iets meer pit/contrast geven dus ponste ik een aantal sterretjes uit met de Confetti Stars Border Pons en plakte die een beetje willekeurig in de takken.

Zo was het helemaal goed, alleen vond ik dat er nog wat glitter ontbrak ;o)

Het is alleen altijd erg lastig dat op een foto vast te leggen. Op deze foto is het nog het beste te zien.

Het glitter heb ik aangebracht door met de Fine Tip Glue pen kleine dotjes op de bomen te maken, kriskras, niet te "keurig", en daar wat van het letterlijk en figuurlijk SCHITTERENDE Stampin'Glitterpoeder lichtjes overheen te kwasten. Ik heb de kleur Dazzling Diamonds gebruikt. Dit poeder is transparant maar heeft een supermooi parelmoerachtig glittertje, wat het erg mooi doet bij deze koele kleuren. Geloof mij, het glittert je tegemoet ;o)


Om in de "cleane"stijl te blijven maakte ik aan de rechterzijde een bordertje van een paar laagjes cardstock waar ik aan de onderkant een tekst stempelde uit een andere fraaie stempelset: Reason for the Season. Deze staat in de jaarcatalogus, waar overigens meer mooie kerstsets staan.


En zo heb ik een lekker trendy kerstkaart klaar. En... dat is niet de eerste! Zo vroeg ben ik nog nooit geweest denk ik .....Ik heb namelijk deze afgelopen week al mijn preorder ontvangen uit de nieuwe Herfst-/WinterCatalogus en dar heb ik al even mee gestempeld..... WAUWWWWW, deze nieuwe catalogus is -echt waar- mooier dan ooit! Per 1 september kunnen ook jullie uit deze nieuwe catalogus bestellen en dan komt hij ook on-line te staan..

Mocht je van mij als iets eerder een papieren exemplaar willen ontvangen, dan kan dat natuurlijk.. Gewoon even een berichtje sturen per EMAIL dan maak ik het in orde. (deze catalogus is gratis, alleen voor het toezenden vraag ik een vergoeding. Mocht je gebruik maken van de Thoughtful Branches-aanbieding, of iets anders bestellen, stuur of geef  ik je catalogus natuurlijk meteen gratis mee!)

Nu het weer zo allerbelabberdst is (ik zit hier met een vest en sokken aan, en dat in de zomervakantie!!) is het werken aan herfstige en kerstige kaartjes helemaal zo gek nog niet! Eigenlijk vind ik zo'n binnenzitdagje helemaal niet zo erg.... Ik ga dus lekker verder en duik weer snel achter mijn stempeltafel!

Stempel je mee vandaag? Laat me eens zien wat je maakt, dat zou ik echt leuk vinden!

Wil je meer kaarten zien die met deze geweldige stempelset Thoughtful Branches gemaakt zijn, kijk dan {HIER}.. en... er komen er nog meer!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels:Thoughtful Branches, Reason for the Season
Inkt: Pool Party, Marina Mist, Basic Black
Papier: Cardstock: Whisper White, Pool Party, Basic Black
Pons: Confetti Stars Border
Embellishments: Stampin'Glitter Dazz'ling Diamonds
Tools: Stampin'Sponges
En verder: Fine Tip Glue Pen, Snail Adhesive, Multi Purpose Liquid Glue

Tot snel!
Annette


Augustus Actie: Ontvang bij je bestelling vanaf 40 euro een verrassingspakketje Papier uit de nieuwe jaarcatalogus!

*Eerstvolgende (mee-)besteldagen: 
Maandag 15 augustus 19.00 uur
Maandag 22 augustus 19.00 uur

>Wissel deze maand je Bonus Vouchers in en bestel zo met korting!<

Win-Een-Workshop! Je leest {Hier} hoe!

Houd je van creatieve verrassingen?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)

Dol op stempelen, en fan van Stampin'Up? Kom in ons gezellige, hechte, echte team. Vraag mij gerust om uitgebreide informatie, ook zeker als je "gewoon" een hobbyist bent!


5 opmerkingen :

  1. Wat een onwijs mooie kerstkaart, ook vanwege de mooie kleuren.

    Dat glitterpoeder us toch wat toen ook in een KIK zat, (februari of maart meen ik)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sjiek en stijlvol, ik kan niet anders zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een aparte kaart weer. Zo mooi! Echt weer een Annette-creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en smaakvol, en net even anders dan anders! Ik vind hem weer geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!