woensdag 20 augustus 2014

Alweer zulke leuke Weekly Deals ;o) en weer wat workshopnieuws!





Foto
Deze week is er weer veel leuks in de aanbieding!

Misschien houd je van vintage, maar misschien ook niet! De Very Vintage Designers Buttons zijn in beide gevallen superleuk! Want heb je er al aan gedacht dat je ze elke kleur kunt geven die je maar wilt met behulp van Blendabilities?! Maar ook in de Very Vanilla kleur die ze nu hebben zijn ze natuurlijk prachtig!

Het Silver Sparkle Dazzling details is precies wat de naam zegt, dat mooie fijne glimmerdetail! Erg mooi in kleine drupjes op je kaart, maar ook als subtiel glimmertje op uitgestansde bloemetjes of vlindertjes...een klein beetje op je vinger of een wattenstokje en dan een beetje uitvegen... erg mooi en fijn te verwerken spul!

Er zitten twee soorten roze lint bij de Deals van deze week. Allereerst het subtiele oudroze Blushing Bride Chevron Ribbon wat door het subtiele streepjesmotief nog zachter van uitstraling wordt. En dan is er ook nog dat lekkere frisse roze Melon Mambo. Hiervan is het mooie smalle lint dat zo mooi met een stikseltje afgewerkt is. Prachtig voor subtiele strikjes maar door de geringe breedte ook ideaal voor de sluiting van kadotasjes, en om kleine doosjes heen.

De Squares Collection Framelits is zo'n set waarvan ik in eerste instantie dacht dat ik hem helemaal niet nodig had, want een vierkant stukje papier is immers makkelijk te snijden.... Maar toen maakte ik een serie kaarten waarbij ik flink aan het rommelen was om een net vierkantje uit een kaartfrontje te snijden. Dat was nog een heel gedoe...Ik mopperde bij mezelf, pfff, hebben ze hier nou geen pons voor!!! Eh, ja dus... in de vorm van stanzen, zodat je heel veel maten hebt. Inmiddels heb ik ze gebruikt voor allerlei uitsnedes, framepjes en nog heel veel meer. Ik had kunnen weten dat je uiteindelijk de allersimpelste vormen het meest gebruikt, want die zijn universeel en vervelen nooit!

Zelf plak, stempel en knip ik graag, maar je hoeveelheid te verwerken foto's kan je wel eens te veel worden, of knutselen kan gewoon je ding niet zijn... dan is er gelukkig ook digitaal scrapbooken. Er is nu een heel mooie digitale set bij de Weekly Deals, in reisthema! Dat hebben ze handig gepland zo na de vakantie ;o)

Het natural Chevron Ribbon is een ideale basis. De neutrale kleuren, het trendy motief en het stoere naturel materiaal geven het een moderne uitstraling zonder grof te zijn. Het kleurt overal bij en is mooi soepel. Erg leuk materiaal om te combineren!

Het Argyled embossing folder is een van mijn favoriete embossingfolders! Het heeft een fijn motief! Zo mooi gedetailleerd en zo passend bij van alles en nog wat. Kaarten voor heren, vintage, strak, noem maar op! Deze embossingfolder vind ik ook erg leuk om ondersteboven te gebruiken, zodat het relief er anderom in komt. Dat geeft weer een heel ander effect!

Dan heb ik ook nog workshopnieuws voor jullie! Want er is een EXTRA workshop ingepland op 29 augustus. Dan komt er een workshop VOL verschillende technieken bij met de stempelset Beautiful Bunch in de hoofdrol! Er zijn op dit moment nog maar enkele vrije plekjes beschikbaar! Voor de tijden en andere details, kun je even in de Agenda kijken. Deze wordt zo goed mogelijk actueel gehouden.

 Ook voor de nieuw toegevoegde Workshop A Scandinavian Christmas, van 13 september aanstaande zijn nog wat plekjes beschikbaar voor de mensen die van traditie zonder kitch houden ;o) Veel rood, wit en naturel en met tijdloze designs.

Bedankt voor je bezoek aan de Kijkkast, en tot de volgende keer!

1 opmerking :

  1. Lijkt me zooooo superleuk, die workshop Scandinavian Christmas! Groet Jasmijn

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!