donderdag 1 juni 2023

JUNI-nieuws bij de Kijkkast, korting op DSP en extra gratis producten!

En dan is het al weer JUNI en alhoewel het nog frisjes is af en toe, laten de lange avonden, en de groeiende en bloeiende tuin zien dat het echt zomer aan het worden is!

Alhoewel he momenteel hectisch is bij ons gezin en onze familie (waarover ik HIER meer vertelde) , ben ik toch dagelijks wel even met stempelen bezig. Soms maar vijf minuutjes achter mijn stempeltafel, soms wat langer  maar altijd wel even in indirecte vorm, door bijvoorbeeld jullie mails te beantwoorden, bestellingen in te pakken met de Kijkkast bezig! Heerlijk als je werk en hobby samen gaan!

Er is weer volop nieuws te vertellen over deze Kijkkast-maand dus ik steek meteen van wal!


Vanaf vandaag, 1 juni, is een heel groot deel van alle DSP/Designpapier uit de jaarcatalogus met maar liefst 15 procent korting te bestellen! Ben jij kaartenmaker, scrapbooker, maak je leuke verpakkingen of ben je gewoon (net als ik) dol op mooi papier, dan kun je nu je slag slaan!


Het gaat om de volgende soorten! Wat een gave aanbieding he?!

Natuurlijk ga ik je deze maand voorbeelden laten zien waarbij ik deze prachtige papiertjes gebruik! En ik deel weer de nodige tips onder het motto: Leuk idee met DSP!


Net als elke maand geef ik ook deze keer graag mijn bestellende klanten een attentie als dank voor hun bestelling. Voor juni heb ik deze prachtige kleurrijke steentjes uitgekozen. Ze hebben prachtige kleuren en mooie facetvormen. Je krijgt gratis een pakje bij een bestelling vanaf 95 euro, op voorwaarde dat je de hostcode gebru9ikt!. Je kunt ook altijd online winkelen via DEZE LINK die speciaal voor deze maand aangemaakt is! 
Ik stuur je dan achteraf, aan het eind van de maand,  je kadootje toe! Natuurlijk met een handgemaakte kaart er bij!


Heb jij een lange verlanglijst, groter dan 129 euro? Kies dan voor het Startpakket! Bij aankoop van het Startpakket mag je voor 175 euro aan items uitkiezen uit de catalogi en betaal je daarvoor slechts 129 euro!

In juni is het echter NOG leuker om voor het Startpakket te kiezen, want je krijgt nu tijdelijk EXTRA inhoud in dit pakket! Je mag namelijk nu voor maar liefst 207 euro uitkiezen en betaalt daarvoor nog steeds slechts 129 euro!

Het pakket wordt je bovendien zonder verzendkosten opgestuurd en wil je hierna meer bestellen heb je zolang je dit wilt en zolang je lid bent van mijn Kijkkast Team, minimaal 20 procent korting op elke bestelling die je zelf doet!

Daarnaast weet je ook als eerste wat er nieuw gaat bijkomen en kun je als eerste items bestellen als je dat wilt! En zo is er nog veel meer leuks! 

Wil je meer weten? 
Vraag mij gerust om alle informatie!

Wil je er meteen voor gaan? 
Klik dan HIER, vul de gegevens in en kies een mooi Startpakket bij elkaar! Helemaal naar jouw smaak!



Nu het zomerse weer echt in aantocht is, is het ook weer tijd om een stempeltas in te pakken om mee te nemen op vakantie, of gewoon om lekker in je tuin aan de slag te gaan. Maar ja, wat neem je dan allemaal mee?
Kies bjivoorbeeld op zulke momenten eens voor een van de superleuke, complete kits die Stampin'Up! in het assortiment heeft. Een mooi compact doosje, waar alles inzit, en met een duidelijke stap voor sta  beschrijving! Ideaal toch? En er is voor elke smaak wel iets bij! Je vindt de kits HIER!


Heb jij de nieuwe In Colors al in je bezit? Wat zijn ze prachtig he?

Ook in juni kun je bij de Kijkkast nog de speciaal samengestelde In Color voordeelpakketten bestellen.
 Er is keuze uit verschillende pakketten en zelfs een abonnement! Ik bestel de materialen voor de pakketten een keer per maand! Voor juni is deze datum  5 JUNI, dus geef tijdig door welk pakket ik voor jou mag mee laten komen! 

Alle informatie over de In Color Voordeelpakketten vind je HIER!



We gaan er weer een heerlijke stempelmaand van maken. Komend weekend post ik weer wat kaarten voor jullie! Ik hoop weer wat meer momentjes achter mijn stempeltafel te kunnen schuiven en dan heerlijk aan de slag!

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 5 juni 19.00 uur
Maandag 12 juni 19.00 uur



In juni krijg je bij een bestelling vanaf 95 euro, en bij het gebruik van de Hostcode G2FYJVCU krijg je gratis een pakje Kleurrijke Matte Steentjes kado van de Kijkkast!


Alleen in juni! 15 % korting op geselecteerde soorten DSP! Je leest er HIER alles over!



Aanbieding: Kijkkast In Color VOORDEELpakketten! Keus uit vier opties! 
Klik HIER voor alle informatie!



ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)
   



πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Maandactie: Alleen in juni ontvangje tijdelijk 32 euro extra aan inhoud in je Startpakket! 
Lees HIER alles!



NIEUWE KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!



Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***




 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!