woensdag 20 oktober 2021

24 uur lang, 15 % korting op HEEL VEEL stempels!

Wat een superleuk nieuws heb ik vandaag!

De 24-uurs Stempelactie is begonnen!

Alleen op deze dag, vandaag woensdag 20 oktober,  krijg je maar liefst 15 procent korting op een HEELLL groot aantal stempelsets!

Dit is met recht de allergrootste stempelactie van het jaar!



Je vindt >>>hier<<< een lijst van alle deelnemende sets!

Om ze allemaal met afbeeldingen te zien, vind je >>>hier<<<< de link naar alle deelnemende producten!!

Zoals je ziet zitten er ook een flink aantal NEDERLANDSTALIGE sets bij!

Wil je gebruik maken van deze fantastische actie, kan dat op drie manieren!

1 Je bestelt zelf direct via de webwinkel, via >>deze link<<
In dit geval betaal je 5,95 verzendkosten en wordt jouw bestelling direct vanaf ons magazijn in Frankfurt naar je toe gestuurd. Ik raad je aan dit woensdag voor 23.30 uur te doen!
*Gebruik in dit geval de Hostcode van deze maand: AC3CRFFG zodat ik je een bedankje kan sturen!
  Daarover lees je verder in dit bericht meer!**

2 Je geeft je bestelling voor 16.00 uur aan mij door. In dat geval bestel ik het voor je mee in de extra Meebestelling die ik dan doe. Je kunt in dat geval je bestelling bij mij komen ophalen zodat je verzendkosten uitspaart, of ik stuur je bestelling via PostNL naar je toe met de geldende verzendkosten. Natuurlijk doe ik dan mijn best het zo voordelig mogelijk te verpakken.

👉Mocht dit gewenst zijn doe ik rond 21.00 uur nog een meebestelling!  

3 Je geeft je bestelling morgen voor 23.00 uur naar me toe, ik bestel voor jou persoonlijk je order
, en laat deze direct vanaf het magazijn in Frankfurt naar je toe sturen. Verzendkosten zijn hierbij 5,95

Uiteraard kun je andere producten, ook die niet in de Sale zijn, meteen meebestellen.

**Ongeacht de bestelwijze krijg je van mij een bedankje, omdat ik heel dankbaar ben voor je order bij de Kijkkast.

Kijkkast actie: Deze maand krijg je bij een bestelling vanaf 95 euro gratis een pakje Decorative Matte Dots twv 9,95 van mij kado, als extra dankjewel voor je bestelling.

 

Bij een bestelling vanaf 35 euro krijg je bovendien een uitnodiging voor de Kijkkast VIP-lounge! Klik >>hier<< voor meer info.

Wat een supertoffe actie, een goed moment om de sets van je lijstje af te kunnen strepen, en wie weet bijvoorbeeld  alvast wat kadootjes aan te schaffen voor de komende feestmaanden?

Voor mezelf heb ik ook al een lijstje klaar liggen. Er waren ook bij mij nog wel wat wensen! Deze actie is te mooi om te laten liggen!!

Tip: Deze actie is ook te combineren met ons toch al supervoordelige STARTPAKKET! Voor 175 euro producten uitkiezen, en slechts 129 euro betalen. Vandaag dus NOG meer stempelsets uitkiezen in dit pakket! Ook dit kan uiterlijk tot 23.50 uur.

Heb je vragen, wil je graag meer uitleg, of wil je iets (mee)bestellen?

Je mag mij altijd even een MAIL sturen!

Ik help je met alle plezier!
Tot snel,
Annette  


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Woensdag 20 oktober om 16.00 uur en 21.00 uur
Maandag 25 oktober om 19.00 uur




De Kijkkas-OKTOBER-actie: Gebruik de actuele hostesscode AC3CRFFG
en ontvang bij een bestelling vanaf 95 euro 
nu gratis een pakje Matte Decorative Dots twv 9,75 euro!

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!
Kies voor 175 euro producten uit en betaal slechts 129 euro
Laat dit vervolgens gratis (zonder verzendkosten!) naar je huis versturen.
Je krijgt hierbij ook nog gratis catalogi ed meegestuurd!
en bestel -als je dat wilt- voortaan je eigen stempelmaterialen met altijd minstens 20 procent korting!
Lijkt dit jou ook een topidee? Neem snel contact met mij op! Dan help ik je verder!



Catalogus aanvragen:

Wil jij de nieuwe catalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag hem nu bij mij aan!
Klik HIER

  
NIEUWE THUISWORKSHOP!!!! Meld je NU aan!
Nu online: Happy-At-Home workshopbox nr 3!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!