vrijdag 20 augustus 2021

Even "uit de running" en een zonnig bloemenkaartje

 Jammer genoeg kan ik de komende dagen even niet stempelen, en zal ik wat minder kunnen bloggen.

Afgelopen woensdag bleek dat het toch  nodig was dat ik een operatie zou ondergaan aan mijn been, en vandaag kon ik in de drukke agenda van de artst ingevoegd worden.. Ik ben er blij mee dat het zo snel kan, dan heb ik het maar gehad. Kortom, vandaag ga ik onder het mes. Maar ik ga me redden hoor! 

Ik ga er van uit dat het carcinoom er goed uitgehaald kan worden, en hoop snel weer lekker te lopen zonder pijn EN te kunnen stempelen. Voorlopig moet ik even met mijn been hoog zitten dus stempelen is dan nogal lastig. Maar ik twijfel er niet aan dat ik ongetwijfeld wel iets weet te vinden op dit "probleem". Ook dit is een kwestie van creatief denken.😉

Gelukkig heb ik ook nog een hele stapel kaarten klaarliggen, die ik nog niet op mijn blog heb kunnen laten zien. Ik ben er gewoon nog niet aan teogekomen. 

Je zult er dus voorlopig  af en toe eentje uit deze "voorraad" voorbij zien komen,maar ook wat nieuw gemaakte kaarten, dus blijf vooral regelmatig een bezoekje brengen aan de Kijkkast! Ik heb ook vooraf wat filmjes opgenomen en ook die ga je hier zien!

Vandaag laat ik alvast een heel frisse en makkelijk te maken kaart zien.

Hiervoor gebruikte ik diverse items uit het Handpenned Petals collectiepakket!

Zowel de stempels, de stansen, het DSP en de Embellishment zie je er in terug! Deze hele collectie is overigens terug te vinden in onze jaarcatalogus!


Volgens mij is dit een van de meest lieflijke sets uit de jaarcatalogus! De stijl, de kleuren, de bloemen... gewoon ALLES!💓

De bloem stempelde ik, vervolgens gebruikte ik de invulstempels om de afbeelding kleur te geven, en daarna stanste ik de bloem uit.

Natuurlijk gebruikte ik inktkleuren die ook in het DSP terug te zien zijn!

De mooie plaksteentjes, de Genial Gems, zitten ook in de Handpenned Petals Suite en die zijn dus helemaal op de andere producten afgestemd.

Naat het centrale paneel gebruikte ik het Designpapier ook voor de horizontale strook op de kaart. Het mooie scalloprandje staat prachtig en deze stans zit ook in de dies die ik voor deze kaart gebruikte! 

Als extra accent gebruikte ik het Sheer Ribbon. Deze komt niet uit de zelfde collectie, maar dankzij de coordinatie van de Stampin'Up!producten kun je ook heerlijk varieren en combineren! Zo krijg je nog meer afwisseling!

Soms heb je gewoon niets meer nodig om een lief, kloppend, fris kaartje te maken. Anything is Possible. Daar vertrouw ik absoluut op!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Hand Penned Petals
Papier: Cardstock: Blushing Bride, Basic White
             DSP: Hand Penned DSP
Inkt: Memento Black, Misty Moonlight, Blushing Bride, Pool Party
Dies: Penned Flowers Dies
Embellishments: Genial Gems, Sheer Ribbon Pool Party

Tot snel!

Annette

Het grootste stempelfeest van het jaar!
Tot en met eind september: SALE-A-BRATION!
Verdien GRATIS prachtige stempelproducten -> INFO!


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 23 augustus  om 19.00 uur
Maandag 30 augustus  om 19.00 uur




De Kijkkast-AUGUSTUS-actie: Gebruik de actuele hostesscode F4TE7DYH
en ontvang bij een bestelling vanaf 90 euro 
nu gratis een pakje OPAL ROUNDS twv 9 euro!

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!
Kies voor 175 euro producten uit en betaal slechts 129 euro
Kies er vervolgens t/m eind septemer als extra kado 1 voordeelpakket GRATIS bij uit uit de Minicatalogus - ongeacht de waarde hiervan!
Laat dit vervolgens gratis (zonder verzendkosten!) naar je huis versturen.
Je krijgt hierbij ook nog gratis catalogi ed meegestuurd!
en bestel -als je dat wilt- voortaan je eigen stempelmaterialen met altijd minstens 20 procent korting!
Lijkt dit jou ook een topidee? Neem snel contact met mij op! Dan help ik je verder!



Catalogus aanvragen:

Wil jij de nieuwe catalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag hem nu bij mij aan!
Klik HIER

  
NIEUWE THUISWORKSHOP!!!! 
Binnenkort volgt Happy-At-Home workshopbox nr 3!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***
















Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!