woensdag 11 augustus 2021

Het jaar rond met Season's Blessings! - Met Kijkkast LIVE video!

Een poosje geleden was er weer een gezellige Kijkkast Live op de Kijkkast Facebookpagina! Het wqas een ontzettend gave middag met veel gezellige, en enthousiaste kijkers!  In de dagen er voor hadden de volgers van mijn pagina weer gestemd voor de set die zij het liefste in een volgende Kijkkast Live wilden zien! 


We maakten die middag vier verschillende kaarten en maakten daarmee een reisje door het hele kalenderjaar! En dat alles met deze ene set!

In de Kijkkast Lives doe ik geen ingewikkelde of heel uitgebreide technieken, maar laat ik wel heel graag heel verschillende ideeen zien, en manieren om de stempelset of de bundle/het productpakket te gebruiken. Zo maak ik dan samen met de kijkers een aantal projecten met de door hen gekozen set!

Er zitten altijd wel wat tips & trucs in verstopt. En natuurlijk kunnen de kijkers (het worden er elke week meer) gezellig reageren, meepraten en eventuele vragen stellen. Reuze gezellig!

Het was echt ontzettend leuk om te zien hoe er werd gereageerd op de set die we deze keer gebruikten. Er zijn zo veel onderdelen in de set, en ook is de vormgeving zo ontzettend mooi!

De stempelset waar we deze keer mee aan de slag gingen is Season's Blessings! Daarbij zijn de bijpassende Seasonal Basket Dies een enorm waardevolle aanvulling. Beiden zijn te vinden in de jaarcatalogus, en je kunt stempels en dies los bestellen, maar ook samen als voordeelpakket. Dat laatste levert je een korting op van 10 procent!

Zoals ik zojuist al vertelde heeft deze set een heel mooie, bijzondere vormgeving, en met de onderdelen kun je echt het hele jaar door plezier hebben! Combineren met andere producten gaat ook heel makkelijk! Veel van de onderdelen kun je op verschillende manieren gebruiken en dat geef natuurlijk nog meer opties!

Zelf vind ik het ook ontzettend leuk dat je in allerlei stijlen kunt werken, van klassiek tot modern, en ookdat er een aantal superleuke eigentijdse onderdelen bij zitten. Kijk bijvoorbeeld eens naar de fraaie opengewerkte mand!


Je vindt hieronder de ( onbewerkte) video, waarin je ziet hoe de set werkt, hoe ik het aanpakte en welke keuzes ik maakte.

Het is een uitgebreide video geworden, ik deel heel veel tips en laat alle stappen uitgebreid zien!

Kijk vervolgens verder hieronder voor detailfoto's, een overzicht van de gebruikte producten EN wat extra toelichting hier en daar.

VIDEO:


We begonnen deze Live in het huidige jaargetijde, de zomer! Dat moet wel een kaart met heldere kleuren worden!



Bij deze kaart gebruikte ik een aantal extra producten en de bloemen en het designpapier blijken supergoed bij elkaar te passen!

Na de zomer komt de herfst... Dus dat vroeg om een kaart met warme kleuren en een vleugje stoerheid!

Hier laat ik ook zien hoe ik bijvoorbeeld de meerkleurige blaadjes maakte, en de achtergrond samenstelde.

En dan komt natuurlijk de winter aan de beurt, met daarin onder andere de kerst! Daar kun je ook prachtige kaartjes voor maken met deze set!

 

Ondanks de klassieke kleuren, werd dit toch een modern aandoende kaart! Hierin komen de originele ontwerpen mooi tot uiting!

En met de lente die dan weer op de winter volgt, maakte ik het jaar rond. De lente vraagt om uitbundigheid en frisse pastels!

En uitbundig is deze bloemenmand zeker geworden! ;o) Ook in dit stuk van de video laat ik weer wat techniekjes zien, onder andere over het kleurverloop in de bloemen. Dat maakt het net iets leuker!

Er is nog zoveel meer mogelijk met deze set! En daar waren de kijkers het mee eens. Velen van hen hebben de set besteld en inmiddels in huis! Zelf vond ik het ook heel moeilijk om te stoppen want ik ben gewoon ontzettend enthousiast over de schoonheid EN veelzijdigheid van de set. 

Ik houd er van als een set veel mogelijkheden heeft! Het was erg moeilijk om te stoppen ;o) maar de tijd was echt om! Binnenkort komen er zeker meer voorbeelden langs hoor!

Maar ik hoop dat je voor nu met deze voorbeelden en video alvast een lekkere dosis inspiratie hebt opgedaan!

Het was een ontzettend gezellige stempelmiddag, en het leuke is, vrijdag 13 auggustus om 15.00 uur, is er weer een nieuwe Kijkkast Live! Kijk je ook mee? Je vindt me dan HIER!

Vond je deze video leuk, zou ik het enorm leuk vinden als ik een LIKE👍 van je mag ontvangen  binnen Youtube, en wil je ook graag meer video's zien:  abonneer je dan op mijn Kijkkast Youtube-kanaal. Zo maak je dat ik binnen Youtube meer mogelijkheden krijg, en nog makkelijker video's en Kijkkast Lives kan maken en plaatsen! Dankjewel!💓

Natuurlijk vind ik het ook altijd leuk een reactie te krijgen op mijn blogpost. Lief als je laat weten wat je er van vond!💓

Tot snel,
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels:Season's Blessings
Papier: Cardstock: Basic White, Just Jade, Soft Suede, Merry Merlot, Evening Evergreen, Fresh Freesia, Pale Papaya
            DSP: Sweet Symmetry DSP, Beauty of the Earth DSP, Tidings of Christmas DSP, Pansy Petals DSP
Inkt: Calypso Coral, Night of Navy, Bumblebee, Flirty Flamingo, Just Jade, Cinnamon Cider, Old Olive, Cajun Craze, Merry Merlot, Early Espresso, Polished Pink, Fresh Freesia, Pale Papaya, Soft Succulent, Cherry Cobbler, Evening Evergreen, Versamark.
Dies: Seasonal Basket Dies, Basic Borders Dies, Tailor Made Tags Dies
Embellishments: Holiday Rhinestone Jewels, Linen Thread, Metallic Pearls, Artistry Blooms Adhesive Backed Sequins, Open Weave Ribbon Pale Papaya, White Embossingpowder
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Heat Tool, Blending Brushes, Take Your Pick Tool



Het grootste stempelfeest van het jaar!
Tot en met eind september: SALE-A-BRATION!
Verdien GRATIS prachtige stempelproducten -> INFO!


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 16 augustus  om 19.00 uur
Maandag 23 augustus  om 19.00 uur




De Kijkkast-AUGUSTUS-actie: Gebruik de actuele hostesscode F4TE7DYH
en ontvang bij een bestelling vanaf 90 euro 
nu gratis een pakje OPAL ROUNDS twv 9 euro!

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!
Kies voor 175 euro producten uit en betaal slechts 129 euro
Kies er vervolgens t/m eind septemer als extra kado 1 voordeelpakket GRATIS bij uit uit de Minicatalogus - ongeacht de waarde hiervan!
Laat dit vervolgens gratis (zonder verzendkosten!) naar je huis versturen.
Je krijgt hierbij ook nog gratis catalogi ed meegestuurd!
en bestel -als je dat wilt- voortaan je eigen stempelmaterialen met altijd minstens 20 procent korting!
Lijkt dit jou ook een topidee? Neem snel contact met mij op! Dan help ik je verder!



Catalogus aanvragen:


Wil jij de nieuwe catalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag hem nu bij mij aan!
Klik HIER

  
NIEUWE THUISWORKSHOP!!!! 
Binnenkort volgt Happy-At-Home workshopbox nr 3!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!