vrijdag 19 januari 2018

EPIC vrolijke kaart met Epic Celebrations- Vrijdag-Restjesdag#5

 Ja, daar is hij weer eens, een echte "Vrijdag Restjesdag"-bijdrage, oftewel Friday-Leftoverday!
Weet je het nog?
Als je (zoals bij ons het geval is) op zaterdag de weekboodschappen doet, 

raken op vrijdag de kasten soms wat leger. 

Maar juist dan is het een leuke uitdaging om iets lekkers en gezonds te koken 

met wat er nog is! 

Dat maakt inventief en heeft bij ons thuis 

daardoor al een aantal heerlijke succesrecepten opgeleverd!



Die uitdaging ga ik ook eens op het stempelen toepassen!

Af en toe pak ik daarom mijn restjesbakken er bij, waarin allemaal restantjes zitten van gemaakte werkstukken,  of resultaten van experimentjes, ik kies dan wat van deze restjes uit 

en maak er een uitdaging van daar dan iets van te maken! 

Dat ruimt lekker op! ;o)) 

En wie weet..... ontdek ik nog nieuwe "stempelrecepten" ook! 

In mijn "bewarium"oftewel mijn restjesbakjes, zit ook een mapje waar ik allerlei overgebleven stroken cardstock in doe!



Doordat ik natuurlijk heel veel cardstock snijd, ook voor de workshops, heb ik er heel wat!

Met al die kleurtjes is het een kleurige boel!

Voor de een is het afval, maar voor mij niet hoor.... Je kunt daar nog allerlei leuks mee doen!


Deze keer maakte ik er heel simpel een achtergrondje van!


Ik zocht een heel aantal van die strookjes bij elkaar totdat ik een kleurcombinatie had die ik leuk vond. Lekker fris, veel kleur en toch niet te kinderlijk.


 Je neemt gewoon een stukje cardstock, en plakt daar allerlei strookjes op. Breed en smal door elkaar voor een afwisselend geheel!


De Multi Purpose Adhesive Sheets vind ik hier altijd ideaal voor!
Je maakt hiermee namelijk van dat stukje cardstock als het ware een sticker, en daar plak je zonder lijm en geklieder dan heel makkelijk de cardstock strookjes op!


( De Multi Purpose Adhesive Sheets zijn te vinden in de jaarcatalogus op blz 203, een pakje bevat 12 vellen van 6 x 12 inch en kost slechts 12 euro.. IDEAAL!)


Op deze achtergrond heb ik met Basic Black inkt de gitaar uit de set Epic Celebrations gestempeld. Door bij het stempelen in banen te werken houd je de afstanden mooi verdeeld.

Doordat de stroken zo mooi vlak zijn geplakt lopen de afdrukken gewoon prima door.

 En dat geeft een geinig effect!

Maar we willen natuurlijk ook een blikvanger en daarvoor gebruikte ik een paar andere stempels uit de Epic Celebrations set!

Wat is ie leuk he, deze set! En het is een Sale-A-Brationgeschenk, dus kun je Epic Celebrations gratis uit kiezen bij een bestelling van minimaal 60 euro! 
De koptelefoon stempelde ik met Real Red en de tekst met Basic Black. Echt stoere stempels die jonge mensen en muziekliefhebbers heel erg zullen aanspreken!

Dit ponste ik uit met de 1 3/4 inch circel pons, en de laagjes daar onder maakte ik met de 2 inch Circle en de Starburstpons. Voor dat Starburst laagje gebruikte Silver Foil Cardstock. (en ook dat kwam uit mijn restjesbak!)

Dat kleine beetje metallic maakt de kaart net nog iets stoerder!
Als afwerking ponste ik nog wat kleine cirkels uit Whisper White En Silver Foil Cardstock, die ik speels daar omheen plakte.

Om de kleuren mooi uit te laten komen heb ik de gemaakte kaartfront gemat op Whisper White en daarna op een basiskaart in Basic Black geplakt!

En dan is het kaartje alweer klaar, er is verder niets meer nodig!

Wil je wel meer weten over het maken van kaarten voor tieners en andere jonge mensen.... kijk dan  eens in de workshopagenda... Op 10 maart heb ik een superCOOLE workshop gepland met heel hippe projecten!  Ook voor snailmailers, handletteraars, bujo- of plannergebruikers en ander hippe knutselaars helemaal te leuk!

Mocht je naar aanleiding van dit idee ineens niets meer weggooien en elke papiersnippertje ineens met je leven gaan bewaken....en gaan ze daardoor thuis mopperen? Stuur ze dan gerust door naar mij. Ik neem de schuld wel op me ;o) 

Maar alle gekheid op een stokje...Ik bewaar lang niet alles hoor.... Maar daar zal ik een andere keer meer over vertellen! Vandaag is mijn restjesbak in ieder geval weer iets leger geworden, en ik ben best blij met het resultaat! 

Die stempelset is gewoon te leuk om te missen! Mocht je dus gaan bestellen, en kun je een Sale-A-Brationkado uitkiezen, zie dan deze set zeker niet over het hoofd!

Heb je vragen, wil je graag deze set of iets anders in je bezit krijgen of kan ik je ergens mee helpen? Neem gerust contact met me op! Ik help je echt met alle plezier!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Epic Celebrations (SAB)
Papier: Cardstock: Basic Black, Whisper White, Real Red
             Diverse reststroken cardstock 
             Metallic Foil Sheet Silver
Inkt: Basic Black, Real Red
Ponsen: 1/2 inch circle, 1 3/4 inch circle, 2 inch circle, Starburst
En verder: Multi Purpose Adhesive Sheets, Snail Adhesive, Multi Purpose Liquid Glue

Tot snel!
Annette
Eerstvolgende (mee-)besteldagen:
Maandag 22 januari om 19.00 uur
Maandag 29 januari om 19.00 uur


van 3 januari t/m 31 maart: Sale-A-Bration!
Tijdens deze actieperiode mag je bij je bestelling vanaf 60 euro een gratis kado uitkiezen!
Nieuw! Ook zijn er extra luxe kadoos uit te kiezen, bij een bestelling vanaf 120 euro!

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***





Heb je de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!