woensdag 6 december 2017

Warme-truien-weer en Stamparatusnieuws! D-INKT!-sdag#61




* Nieuw! Wijzigingen in de reservering van de Stamparatus!
Lees er verder in dit bericht meer over!*

Helaas, helaas een dagje te laat maar ik wilde jullie toch niet mijn D-INKT!-sdagbijdrage ontzeggen ;o)

Een kaart die helemaal past bij het kille weer, en de donkere dagen.... Je kunt nu echt niet meer zonder een lekker warme trui!

Tijdens een van deze grijze middagen ben ik lekker aan de slag gegaan met de Watercolor Pencils die StampinÚp! in de collectie heeft, en ik heb er even lekker mee geexperimenteerd! Dat leverde een gave achtergrond op!

Oh zeg, wat ben ik toe aan vrolijke kleurtjes!


Het kaartje krijgt hierdoor een Mixed Media achtige uitstraling. Het was wel een opvallende achtergrond dus heb ik de rest eenvoudig gehouden, om zo de effecten duidelijk zichtbaar te laten blijven.

Natuurlijk kun je zoiets nooit helemaal plannen van te voren, maar ik had grofweg wel al het idee en zag het al een beetje voor me. Ik wist dat ik de kersttruienstempels van de set Christmas Sweaters (Je vraagt je af hoe bedenken ze zo'n briljante naam ;o) eens op een heel gekke, andere manier zou gaan gebruiken.
Door de trui aan de zijkanten met de Watercolor Pencils aan te zetten, en dit richtig het midden "uit te wassen"krijg je een mooie dieptewerking. De trui lijkt zo niet meer helemaal plat te zijn maar een beetje bol. O de sneeuwkristal plakte ik als detail een Rhine Stone Jewel. Atijd verrassend hoeveel effect zo'n enkel glimmertje kan hebben.

De gebruikte kleuren Watercolor Pencils zijn Real Red, Melon Mambo en Basic Gray. Lekker hip en lekker sprekend zo met elkaar. Natuurlijk zie je in het cardstock de kleuren weer terug.
Image result for stampinup christmas Sweaters

Eerlijk gezegd heb ik een beetje een zwak voor deze stempelset. Je ziet momenteel in de winkels echt de meest verschrikkelijke truien hangen, en dan zo ontzettend fout .....dat ze weer leuk zijn! Ik mag dat wel zien hoor, een beetje meligheid! ;o) En wat meligheid is gewoon fijn... het is af en toe al somber, zorgelijk en moeilijk genoeg... dus geniet van dit soort kleine grappige dingen, dat is mijn motto. Ik heb met deze set dan ook al heel uiteenlopende dingen gemaakt. Maar ze maken me stuk voor stuk blij ;o)

Voor dit kaartje had ik nog de meest "serieuze" trui genomen, zoals je ziet. Ook voor grappige, hippe of interactieve kaarten zijn deze (vreselijke maar oh zo leuke)  truien geweldig! Mocht je ook zin hebben om er mee aan de slag te gaan, ze staan op de Retiringlijst en zijn dus nog slechts zolang de voorraad strekt verkrijgbaar, in Wood- en Clearmountversie. Een echte aanrader voor de liefhebbers van "net even anders"of "lekker gek"...en natuurlijk ook superleuk om in te kleuren! Het levert sowieso vrolijke eigentijdse creaties op!

Oja, de er-zo-goed-bij-passende-tekst heb ik gebruikt uit de Hearts Come Home stempelset.

Dan het beloofde Stamparatus Nieuws!

Eerder vertelde ik over het reserveringssysteem waarmee we de Stamparatus kunnen reserveren. Er waren daarvoor drie tijdvakken gemaakt. Tijdens het eerste tijdvak, vorige maand, bleek de totale eerste oplage van 27.000 stuks binnen een kwartier te zijn uitverkocht. Dat was natuurlijk een overweldigend resultaat. StampinÚp! kon dus de terechte conclusie trekken dat deze geweldige Stempelhulp een grote hit gaat worden en om te voorkomen dat we weer zo snel door de oplage heen zijn is de reserveringsmethode aangepast.

Vanaf nu gaat het zo:

* Er komt nog 1 tijdvak, en dit tijdvak duurt van nu tm 31 december!
* Iedereen kan een Stamparatus reserveren of je nu aan het begin of aan het eind van de maand reserveert.
* Er worden Stamparatus'sen bijbesteld tot alle reserveringen kunnen worden vervuld. Dit gaat steeds in oplages, en uitlevering gebeurt in volgorde waarin de reserveringen binnen gekomen zijn. Het is dus nog steeds verstandig er zo snel mogelijk bij te zijn.
* Reserveren gaat nog steeds via www.stampinup.com. Je maakt eerst een account aan, en vervolgens ga je naar Store, en dan naar Stamparatus, waar je de gegevens invult. Je hebt hiervoor wel een Credit Card Nodig. Het is nog steeds zo dat je pas betaalt als de Stamparatus ook echt binnen is en je je reservering omzet in een bestelling. Ik zou het enorm fijn vinden als je mij als je Demo aangeeft.


Kado van de Kijkkast: 

Bovendien krijg je, als je de Stamparatus via de Kijkkast bestelt, er een GRATIS technieken workshop bij als je in de buurt woont, of een uitgebreide online workshop als je verder weg woont. Natuurlijk leer ik je hierbij meteen een aantal speciale technieken en trucs die je alleen met de Stamparatus kunt doen!!

Wil je alle info over de voordelen van de Stamparatus nog eens lezen... Klik Dan Hier!

Dan is hier tenslotte nog even een lijstje met alle gebruikte materialen voor de D-INKT!-sdagkaart!
Stempels:Christmas Sweaters, Hearts Come Home
Papier: Cardstock: Real Red, Melon Mambo
           Watercolor Paper
Inkt: Basic Black (archival)
Watercolor Pencils
Embellishments: Rhine Stone Jewels
Pons: Triple Banner
Tools: Stampin'Spritzers, Aquapainters, Blenderpens
En verder: Fast Fuse, Stampin'Dimensionals

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (mee-)besteldagen:
Zondag 26  november om 19.00 uur

Maandag 11 december om 19.00 uur

Maandag 18 december om 19.00 uur
(laatste bestelmogelijkheid voor de kerst)

Zaterdag 30 december om 19.00 uur 
(laatste bestelmogelijkheid uit de herfst-wintercatalogus)

Maandag 1 januari 2018, om 19.00 uur
(eerste bestelmogelijkheid uit de nieuwe Lente-Zomercatalogus)





en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***




Heb je de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
HERFST-WINTERCATALOGUS



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!