dinsdag 12 december 2017

Even wat anders... met Lovely Friends D-INKT!-sdag#62

Tussen alle voorbereidingen voor de kerst door, worden er natuurlijk ook andere kaarten verstuurd. Ook vandaag gingen er weer een paar kaarten op de bus, voor leuke lieve mensen die wel even een steuntje kunnen gebruiken bijvoorbeeld. Juist dan is een welgemeend kaartje, en dan natuurlijk liefst ook nog handgemaakt, ontzettend welkom! Bij mij gaat dan ook het hele jaar door post de deur uit. Ik houd er zo van! Er gaat niets boven echte (gezellige) post in je brievenbus en het feit dat een ander aan je dacht en moeite heeft gedaan, is vaak hartverwarmend.

Vandaag laat ik een vriendinnenkaartje zien dat ik een poosje geleden maakte. 

Een lekker technieken-klieder-kaartje voor iemand die daar, net als ik, erg van houdt! Deze vriendin stempelt ook, en ik ken haar dan ook door Stampin'Up! en het onze gezamelijke verslaving: stempelen!  Hoe leuk is het toch als je er achter komt dat je meer deelt dan je hobby en je daardoor nieuwe vrienden krijgt... Ook wat vriendschappen aangaat heb ik dus aan deze fantastische hobby ontzettend veel te danken!


Het kaartje werd in lagen opgebouwd, en met twee stempelsets. Eerst was daar een Watercolor Wash als basis, vervolgens heb ik met behulp van de Fade Out techniek de muzieknoten afgedrukt, met de meer dan kaartgrote achtergrondstempel Sheet Music... een van mijn favorieten!

Vervolgens stempelde ik de tekst en de takjes en de bloemen uit de set Lovely Friends, een set die helemaal aan vriendschap is gewijd. Ik ben als tekstenfan helemaal weg van die prachtige grote teksten van deze set. Maar er zitten ook allerlei andere leuke dingetjes bij hoor, de set is enorm uitgebreid en compleet!


 Een aantal van de bloemetjes uit de set heb ik met Versamark inkt gestempeld, en vervolgens met behulp van de Heat Tool en Embossingpoeder in de kleur Copper mooie metallic bloemen er van gemaakt. Doordat koper ook iets roodachtig van kleur is, net als het roze en rood wat er al was, is gaat het mooi in de rest van de kaart op. En het geeft net dat mooie schittertje.

Bij deze romantisch Vintage achtige kaart hoorde ook een bijpassende afwerking. Dat deed ik dus met het Very Vanilla Lace Trim, en een paar uitgeponste bloemen uit Cherry Cobbler Cardstock met de Pansy pons. De bloemen heb ik lekker ruig gemaakt voor een wat meer weelderige losse look. Dat vond ik mooier bij de rest van de kaart passen.

Morgen ga ik weer verder met de kerstkaartjes....Maar op het moment ben ik met nog veel meer dingen druk. Zo werk ik keihard aan het nieuwe workshopprogramma voor in het nieuwe jaar (en dat begint over twee weekjes al!) en maak ik natuurlijk heel veel knutsels en kaartjes voor de kerstperiode, en natuurlijk maak ik tussendoor ook al voorbeelden met de nieuwe producten waar ik jullie binnenkort van alles over ga vertellen. Maar mijn hoofd staat nu vooral nog naar kerst, mede door wat ik het komende weekend ga doen!


Aanstaande vrijdag EN zaterdag staat de Kijkkast op de Kerstmarkt in de Hervormde Kerk van Wognum.
Natuurlijk neem ik dan allerlei gezellige kerstige handgemaakte spulletjes mee voor de verkoop, zoals kaartjes, kadootjes, leuke verpakkingen, decoratie en andere gezellige hebbedingetjes, maar ook geef ik doorlopend stempeldemonstraties en maak ik op verzoek gepersonificeerde kadolabels voor de kerst!

En natuurlijk is er verder nog veel meer leuks te zien en te doen daar. Zo kun je er bijvoorbeeld ook je kerstboom aanschaffen en op zaterdag de kerktoren beklimmen (echt heel gaaf om te doen!) Ook voor kinderen is er volop leuks te beleven!

De opbrengst van deze Ideeele markt is geheel ten bate van het goede doel, Vrienden van Leekerweide.

Kom dus vooral gezellig even kerstsfeer snuiven in de kerk aan de Raadhuisstraat in Wognum, op vrijdag 15 december van 17.00 tot 22.00 uur en op zaterdag 16 december van 10.00 uur tot 17.00 uur!

Ik zou het echt superleuk vinden je daar te zien! Spreek me vooral aan als je komt, gezellig!

Dan komt hier natuurlijk nog even het lijstje met gebruikte materialen:
Stempels: Sheet Music, Lovely Friends
Papier: Cherry Cobbler, Shimmery White, Powder Pink
Inkt: Cherry Cobbler, Powder Pink, Versamark
Pons: Pansy
Embellishments: Embossingpowder Copper, Very Vanilla Lace Trim
Tools: Embossingbuddy, Heat Tool, Stampin'Spritzers
Enverder: Fast Fuse, Multi Purpose Liquid Glue, Mini Glue Dots

Tot snel!
Annette




Eerstvolgende (mee-)besteldagen:


Maandag 18 december om 19.00 uur 

Zaterdag 30 december om 19.00 uur 
(laatste bestelmogelijkheid uit de herfst-wintercatalogus)

Maandag 1 januari 2018, om 19.00 uur
(eerste bestelmogelijkheid uit de nieuwe Lente-Zomercatalogus)





en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***




Heb je de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
HERFST-WINTERCATALOGUS


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!