maandag 25 juli 2016

Voor een echte pechvogel (met gevoel voor humor) ! ;o) Melige-Maandag#2

Hier is weer eens een kaartje in het kader van Melige-Maandag, oftewel Silly Monday. Gewoon omdat het zo leuk is om iets grappigs te bedenken en te maken, en zo iemand even een lach te bezorgen. ;o) De voorpret is ook al leuk!

Ik heb vandaag weer gespeeld met de set Playful Pals. Wat kun je daar toch een leuke dingen mee doen!! Ik heb al de gekste typetjes gemaakt met deze set ;o)

Als je zoals ik, iemand kent die op een heel ongelukkig moment geblesseerd raakt, is het idee voor een kaartje voor de betreffende pechvogel snel ontstaan! ;o)

(for readers from other countries... In English we know the saying "Lucky Bird"which in Dutch we call "geluksvogel" but in our country we also use the bird for people with bad luck, or as we say: "Pech". So this card is for an "Unlucky Bird"..)


Oh oh, wat kijkt ie toch sip ;o)

Met de onderdelen van de stempelset en de bijpassende Pyramid Pals Dies kon ik bijna alle onderdelen van het vogeltje maken. Hoe grappig is dat,,, de voetjes zijn normaal gesproken wimpers of snorharen, en de staartveren gebruiken we gewoonlijk als konijnenoortjes ;o)

Alleen de lange poten en de wallen onder het oog  ;o) heb er met de Project Life journalingpen bij getekend. ;o)


Ik besloot wat rustigere kleurtjes te nemen. Het moet immers niet al te jolig worden ;o) Het mooie heldere groen van Wild Wasabi, is samen met Crumb Cake precies wat ik in gedachten had.

Het designpapier komt uit het Neutrals DSP paper Stack.


De wel heel toepasselijke tekst "Soms zit het mee..."etc. komt uit de nieuwe Nederlandstalige stempelset Recht uit het Hart. Wat is dat toch een gave en bruikbare set!

Ook heb ik met het Labeler Alphabet het woord Pechvogel gestempeld. Dit heb ik onderaan vastgemaakt met wat mini-staples. Dat staat lekker stoer.


Aan de binnenkant doen we natuurlijk nog even een bemoedigende tekst....



Wat bakerstwine en een gedoodled lijntje zorgen voor wat contrast. Als laatste heb ik met de White Stampin'Chalk Marker hier en daar wat accentjes aangebracht.

En dan hup, snel op de post!


Hopelijk is de Pechvogel spoedig weer een Geluksvogel!

Wat heb ik gebruikt: 
Stempels: Playful Pals, Labeler Alphabet, Recht uit het Hart
Inkt: Wild Wasabi, Crumb Cake, Basic Black, Daffodil Delight
Papier: Cardstock: Whisper White, Wild Wasabi, Crushed Curry
             DSP: Neutrals DSP Stack
Dies: Pyramid Pals Thinlits Dies
Embellishments: Bakers Twine Basic Black, Mini Staples Silver
Tools: Handheld Stapler, Project Life Journaling pens, White Stampin Chalk Marker, Paper Snips, Stampin'Write Marker Crumb Cake
En verder: Stampin Dimensionals, Snail Adhesive

Tot snel!
Annette

Vraag {Hier}je nieuwe Stampin Up! catalogus aan!

*Eerstvolgende (mee-)besteldagen: 
Maandag 25 juli 19.00 uur
Zaterdag 30 juli 19.00 uur

Bestel in juli en spendeer je voucher in augustus:


Win-Een-Workshop! Je leest {Hier} hoe!

Houd je van creatieve verrassingen?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)

Dol op stempelen, en fan van Stampin'Up? Kom in ons gezellige, hechte, echte team. Vraag mij gerust om uitgebreide informatie, ook zeker als je "gewoon" een hobbyist bent!






7 opmerkingen :

  1. Deze kaart is geweldig geworden, denk dat feze pechvogel er een heel stuk van op knapt, mooi gedaan.

    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en supergrappige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eline ter Beek25 juli 2016 om 16:11

    HILARISCH! Inderdaad supermelig! Ontzettend leuk idee om de stempels zo te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat geweldig bedacht weer! Zooo grappig! En als geheel gewoon een ontzettend mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!