zondag 31 juli 2016

Eenvoudig Masker-techniekje met Love & Affection Simpel-op-Zondag#17

Wat heerlijk toch niet zomerse tijd. Het is momenteel niet al te warm en zo in het weekend wordt hier heerlijk geklust. Het knapt zo fijn op! Nog even en we beginnen aan de volgende klus, mijn STEMPELKAMER!!! Woohoo, ook daar heb ik zin in!


Maar zo af en toe ga ik tussen alles door ook lekker even aan de stempel. Ik kan het gewoon niet laten;o)


Vandaag heb ik een lief en simpel kaartje voor jullie! Ik heb de bloemenstempels van Love & Affection er bij gepakt en naast de stempels heb je eigenlijk weinig meer nodig om dit te kunnen maken.


Eerst heb ik met Post-It Papiertjes een strook afgeplakt op een stukje Whisper White Cardstock. In de open ruimte die ik hiermee gecreeerd heb, heb ik eerst een beetje gesponsd aan de randjes en daarna de ruimte lekker gevuld met diverse stempelafdrukjes. Eerst de grotere bloemen, dan pas de blaadjes en takjes, en tenslotte de kleine bloemetjes

Op een apart stukje papier stempelde ik nogmaals een bloem en wat blaadjes.


Daarna haalde ik de Post-its weg en hield ik een mooie border/strook over, die een mooie basis is voor de kaart.

De lieve tekst, die ook uit dezelfde stempelset komt, stempelde ik vlak boven de bestempelde strook.

Het bloemetje en de blaadjes die ik op het aparte papier gestempeld had knipte ik uit en sponsde ik ook een beetje


En toen was het alleen nog een kwestie van afwerken! De bloem bolde ik wat op en plakte ik op zijn plek, de blaadjes er speels onderuit. Het frontje plakte ik op een basiskaart in een bijpassend kleurtje...

Zo mooi die paarsige tinten bij elkaar! Sweet Sugarplum, een van de nieuwe In-Colors, is een ideale combinatiekleur!

Dan nog een pareltje (Pearl Basic Jewels) als accent en dan is de kaart alweer klaar. ;o) Lekker clean en fris!

Leuk hoor, dat "masken"! Er zijn verschillende manieren van Maskeren met verschillende effecten! Het is helemaal niet moeilijk om te doen! Deze techniekjes zullen ook voorbij gaan komen in de Basisstempelworkshops die er binnenkort aan komen bij de Kijkkast!!



Zo'n kaartje kan eigenlijk altijd!  Probeer je het ook eens?

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Love & Affection
Inkt: Sweet Sugarplum, Rich Razzleberry, Elegant Eggplant, Old Olive
Papier: Cardstock: Whisper White, Sweet Sugarplum
Embellishments: Pearl Basic Jewels
Tools: Stampin'Sponges, Paper Snips, blockje Post-its
En verder: Multi Purpose Liquid Glue

Tot snel!
Annette

 Vraag {Hier}je nieuwe Stampin Up! catalogus aan!

*Eerstvolgende (mee-)besteldagen: 
Maandag 8 augustus 19.00 uur

Bestel in juli en spendeer je voucher in augustus:


Win-Een-Workshop! Je leest {Hier} hoe!

Houd je van creatieve verrassingen?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)

Dol op stempelen, en fan van Stampin'Up? Kom in ons gezellige, hechte, echte team. Vraag mij gerust om uitgebreide informatie, ook zeker als je "gewoon" een hobbyist bent!


5 opmerkingen :

  1. Een schattige kaart! Heel mooie kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elizabeth Vriend31 juli 2016 om 16:20

    Voor jou misschien eenvoudig, maar ik vind hem prachtig. Helemaal af, met die ene losse bloem er bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat noemen ze geraffineerde eenvoud! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superlief kaartje! Dit ga ik ook eens proberen! Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!