maandag 9 mei 2016

KIKken met Soft Spring Layers!

Met enige vertraging (waarvoor excuses!) door onvoorziene omstandigheden heb ik zojuist de inzendingen van de APRIL-KIK in de galerij geplaatst. Er kwamen helaas wat dingen voorbij waardoor het niet eerder lukte... Maar geloof mij, het was het wachten waard! Prachtige inzendingen met een zacht en lief lentethema (ook al was het weer in april nog niet bepaald lenteachtig).



Soft Spring Layers deed echt een beroep op de creatieve kant van de deelnemers. Hun gewoontes werden hier en daar flink op zijn kop gezet en het moest allemaal net iets anders. Er werd bijvoorbeeld een nieuwe manier van stempelen gebruikt, een andere toepassing ook, en materialen werden op nieuwe manieren toegepast en samen gevoegd. Dat gaf lieve, zachte, tere resultaten als je je aan de opdracht hield! Het was weer een enorm genoegen om met deze mooie materialen aan de slag te gaan. Materialen in een mooie mix die in het engels "Eclectic" genoemd wordt! Echt een spannende KIK!

Door de vakanties, campingbezoekjes ed konden een aantal deelnemers niet op tijd hun KIK maken, maar jullie zijn natuurlijk allemaal van harte welkom alsnog je creaties op de foto te zetten en naar me te mailen, zodat ik ze aan de galerij toe kan voegen! Hoe meer inspiratie hoe leuker toch?

Inmiddels komen er al weer verzoeken binnen of men zich al weer kan inschrijven en ja hoor, je kunt je tot 10 mei inschrijven voor de komende MEI-KIK of meteen een KIK-abonnement afsluiten of verlengen! Je vindt alle informatie daarover {HIER}!

Maar natuurlijk wil je nu zien wat voor moois de deelnemers deze keer  gemaakt hebben. Klik, kijk en geniet mee van de fraaie KIK-inzendingen! Je vindt ze in de {KIK-galerij}

In de komende dagen zul je weer wat creatieve Blogpostjes voorbij zien komen, waaronder natuurlijk ook mijn eigen KIK-maaksels! Zelf heb ik namelijk ook weer ontzettend genoten van deze KIK. Het blijft elke maand weer KIKKEN, mede door jullie vele fijne en enthousiaste reacties! Dank daarvoor!

KIK je mee? Het zou fantastisch zijn ook jou als KIK-deelnemer te mogen inschrijven en je te voorzien van nieuwe inspiratie, ideeen en technieken!

Hopelijk tot KIKS! ;o)
Annette

Profiteer nu nog van de grote UITVERKOOP en bemachtig je favoriete producten 
voor het te laat is!!! klik {hier!!} OP=OP

*Eerstvolgende (mee-)besteldag: Maandag 9 mei 19.00 uur

Win-Een-Workshop! Je leest {Hier} hoe!

 Kan jouw inspiratie wel een BOOST gebruiken?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)

1 opmerking :

  1. Wat een geweldige inzendingen zijn er weer gekomen, onwijs hoe ze het voor elkaar hebben gekregen, op dat 1/3 deel daar had ik echt moeite mee.
    Jammer dat mijn tweede kaart er steeds vanaf valt, haha.

    Liefs yvon die nu alweer uitkijkt naar de volgende KIK

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!