zondag 15 oktober 2023

Overvloed aan bloemen met Timeless Charm

Terwijl de jongelui hier in huis gezellig pompoenen zitten uit te snijden, heerlijk herfstig, ben ik op deze frisse zondagmiddag even in mijn stempelhoek gekropen!


Want er zijn wat jarigen binnenkort die een feestelijke kaart verdienen!


Dat het iets bloemigs moest worden stond in ieder geval vast!


En ik besloot er meteen wat leuke challenges bij te pakken, om mijn creativiteit lekker uit te dagen!


De prachtige bloemen komen uit de set Timeless Charm, een supermooi stempelset met bijpassende stansen! Deze set is niet in een catalogus te vinden, want het is een Online Only set! 

Wat een mooie he! En ook die stansen zijn om je vingers bij op te eten.


In het midden van de kaart kwam een bijna vierkant paneel dat ik uitstanste met de Nested Essentials Dies, en aan de onder en bovenkant liet ik de weelderige bloemen, die zowel gestempeld, gekleurd, gestanst zijn uitsteken! Lekker springerig en wild!




Het middendeel, maar ook het paneel waarop de bloemen zitten, heb ik voorzien van een mooi bijpassend patroon, in bijpassende kleuren. Hiervoor gebruikte ik de Artistic Mix Decorative Masks, inkt en Blending Brushes.




De kleuren die ik gebruikte zijn toch wel enkele van mijn lievelingskleuren: Berry Burst, Fresh Freesia, Pretty Peacock en goud! Wat een prachtige, rijke combinatie!

Deze challenge van Just Add Ink was dan ook he-le-maal mijn smaak!


Het goud kwam allereerst door de goud geemboste tekst, en het gouden koord dat ik om het centrale paneel strikte, maar ook door dit prachtige zelfklevende (ideaal!) glitterpapier, dat samen met zilver als Online Only item te vinden is en waaruit ik een hele reeks blaadjes stanste, en ppl door deze prachtige gouden Sequins die ik in de hartjes van de bloemetjes plakte!


En deze kaart past natuurlijk ook helemaal bij de Challenges van AAA Birthday waarin gevraagd wordt met je lievelingskleuren te werken, en met de Flower Challenge waar je deze keer vrije invulling aan mag geven, maar wel met de hint dat het een verjaardagskaart mag zijn ivm hun jubileum!

Het is een wat shabby chic aanvoelende kaart geworden, lekker weelderig en overvloedig. Dat mag af en toe best even, toch? Ik vind het heerlijk zo om af en toe lekker over de top te gaan.

Door het grauwe weer was het licht niet optimaal voor de foto's, maar dat is even niet anders vandaag! 

Na het stempelen van deze kaart heb ik nog even heerlijk een frisse neus gehaald buiten. Ideaal zo'n zondagmiddag!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Timeless Charm (Online Only)
Papier: Basic White, Fresh Freesia
Self Adhesive Glitter Paper Gold & Silver (Online Only)
Inkt: Fresh Freesia, Berry Burst, Pretty Peacock, Memento Black, Versamark
Dies: Timeless Charm Dies, Nested Essentials Dies
Stampin Blends: Fresh Freesia, Berry Burst, Pretty Peacock
Embellishments: Simply Elegant Trim, Embossingpowder Gold, Neutrals Adhesive Backed Sequins
Masks: Artistic MixDecorative Masks
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes, Heat Tool

Tot snel!

Annette


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 16 oktober 19.00 uur
Maandag 23 oktober 19.00 uur


 
Kadootje als dank!
In Oktober krijg je bij een bestelling vanaf 95,00 euro, 
en bij het gebruik van de Hostcode CNW97PX7
gratis een pakje Speckled Dots twv 9,75

Lees >hier< al het  Kijkkast-Oktober-nieuws!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


NOG MEER MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!

Nu ook nieuwe soorten Papier, Online Only!
(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alle info!
Alleen in oktober: 35 % korting op het Startpakket 
OF
35 % meer inhoud in je Startpakket!
Plus gratis kado twv 82 euro!



KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!




Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info Pagina.


3 opmerkingen :

  1. A beautiful card full of lots of texture and lovely details. You've made each of the challenge elements shine. Thanks for playing along with the colour challenge at Just Add Ink.
    Di, JAI

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a lovely mix of stamped and die cut blooms Annette, I love how the spill out at the top and the bottom. Thanks for joining us at Just Add Ink this week. Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Just beautiful - what a lovely keepsake for the recipient.

    Thanks for joining us at the AAA Birthday Challenge.

    Helen x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!