zaterdag 14 oktober 2023

Kerst en Halloween in de mix, alles kan met Stampin'Up! ;o)

Hoe je kerst en halloween kunt mixen....?


Vanmiddag hadden we hier thuis bij de Kijkkast een gevulde workshoptafel. Ja, het is hier momenteel heerlijk druk met al die Kijkkast workshops!

Het was ook deze keer een heerlijke middag, met superenthousiaste dames, en dat alles rond de stempelset Stralende Kerst, de set met de kerstlampjes! Deze keer maakten we er Funky Freestyle kaarten mee! Dit is een van de vele leuke en originele workshops die er op de agenda staan!

(voor de komende tijd staat er trouwens allerlei leuks op het programma, echt van alles wat, en enkele data zijn al geheel volgeboekt maar dankzij wat extra toegevoegde data zijn er bij enkele workshops nog enkele plekjes beschikbaar gekomen, neem dus snel een kijkje als je ook een keer mee wilt doen!)


Maar enfin, deze leuke kerstige set Stralende Kerst lag daardoor vanavond nog op mijn stempeltafel! Van de gezellige workshopmiddag had ik zelf nog weer meer inspiratie gekregen! Zo werkt dat nou altijd bij mij, hahaha!

Ik ging er deze keer even iets geks mee doen, want ik had een melig plan in mijn hoofd.😊


Ik maakte namelijk deze keer er iets halloweenerigs van, maar dan met een enorm vette knipoog!


En dat deed ik door de kerstige set te mixen met de herfstige set Pick of the Patch!
Bepaald geen voor de hand liggende combinatie!


Ik verving de lampglaasjes voor pompoentjes, en zo lijkt het op die gekke lampjessnoeren die je regelmatig in winkels tegenkomt! 

De fittinkjes en het snoer komen van de set Stralende Kerst

Door hier en daar wat inkt weg te deppen van de beinkte pompoenstempeltjes bracht ik lichtdoorschijnende stukjes aan, althans die suggestie probeerde ik te wekken.


Ook de achtergrond kreeg een lichtgloed, door te kleuren met Lemon Lolly inkt en een Blending Brush.

De tekst maakt dat je de kaart leuk naar een vriend kunt sturen die wel van een grapje houdt, en komt uit de pompoenenset. De sterretjes tussen de pompoenen komen dan weer uit de lampjesstempelset! Een absolute mix dus!


Ik vond het net even een verrassend effect geven om wat grijs te voegen. Ik koos dus het Basic Gray streepjespapier uit het Neutrals 6x 6 DSP pack, en liet het grijs terugkomen in het tekststrookje.

Zilveren details zorgen voor de nodige glans, ik voegde daarom het zilverkleurige koord aan, en glanssteentjes!

En zoals je hierboven net kunt zien, heb ik ook de binnenkant versierd!


Deze leukerd maakt de boodschap van de voorkant leuk af!


Met deze kaart doe ik aan drie challenges mee! 

Bij Inspire Create Challenges was de uitdaging Autumn Halloween... Nou dat is gelukt!

Bij Just us Girls vroegen ze om pompoentjes! Nou, dat is duidelijk he?

En bij Festive Friday was het onderwerp Halloween en vroegen ze om drie van de steekwoorden in je kaart terug te laten komen. Ik koos de eerste drie: Black, Silver, en Metallic Thread!


Wat heerlijk toch dat je al die materialen zo fijn kunt combineren! Ik kan daar zooo van genieten!

Het geeft houvast, maar ook eindeloos veel creatieve vrijheid en mogelijkheden!

Na deze drukke leuke dag, en na het maken van deze kaart (die ik echt MOEST maken omdat ik het al helemaal voor me zag!) is het nu tijd om op te ruimen en op de bank te ploffen. Morgen is er weer een dag! Maar deze dag..... was echt een hele leuke! En er komt ook weer een mooie week aan vol gezellige Kijkkast workshops. Zie ik jou ook een keertje aan de workshoptafel? Dat zou echt heel tof zijn!💓

Geniet van de rest van je weekend!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Pick of the Patch, Stralende Kerst
Papier:Cardstock: Basic White, Basic Black, restje Basic Gray
           DSP: Neutrals 6 x 6 DSP
Inkt: Pumpkin Pie, Lemon Lolly,BLack Memento, Versamark
Pons: Pick of the Pack builder pons
Dies: Merry & Bright/Stralende Kerst Dies
Embellishments: Embossingpowder White, Simply Elegant Trim, Rhine Stones Basic Jewels
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes, Heat Tool, Sponge Daubers, Embossing Additions Tool Kit

Tot snel,
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 16 oktober 19.00 uur
Maandag 23 oktober 19.00 uur


 
Kadootje als dank!
In Oktober krijg je bij een bestelling vanaf 95,00 euro, 
en bij het gebruik van de Hostcode CNW97PX7
gratis een pakje Speckled Dots twv 9,75

Lees >hier< al het  Kijkkast-Oktober-nieuws!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


NOG MEER MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!

Nu ook nieuwe soorten Papier, Online Only!
(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alle info!
Alleen in oktober: 35 % korting op het Startpakket 
OF
35 % meer inhoud in je Startpakket!
Plus gratis kado twv 82 euro!



KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!




Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info Pagina.

6 opmerkingen :

  1. Your pumpkin lights are oodles of fun! This is such a cute card, Annette. Thanks for playing along at Just Us Girls!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a cute and clever way to use those sets together! Great card, thanks for sharing with us at Festive Friday.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a clever card you have made! Those pumpkin lights are SO cute!!!!! Thank you for joining our challenge at Just Us Girls with this fun card!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. That was so creative of you to mix the Christmas lights and pumpkins to make a lighted string of them. I'm so glad you shared them with us at Just Us Girls.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So Clever. Your Halloween lights are so fun. Thank you for taking part in the Inspire.Create, Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love that you turned the pumpkins into Halloween lights! Genius idea. So glad you shared this fabulous card with us at Festive Friday this week
    jaydee

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!