woensdag 25 januari 2023

Geluk in een kaartje..... Met Lucky Clover!

 Vanmiddag ben ik tussen alle klusjes door even gaan zitten om deze kaart te maken!

Een kaartje om iemand die ik al een flinke poos ken, even een hart onder de riem te sturen, omdat ze op dit moment echt wel wat geluk kan gebruiken!

Het is niet leuk om pijn te hebben, niet leuk om in het ziekenhuis te liggen, en al helemaal niet als de doktoren er maar niet achter komen wat er aan de hand is!

Natuurlijk wist ik meteen dat ik voor deze kaart deze set zou gaan gebruiken, de set Lucky Clover, oftewel geluksklavertje! Dit pakket van pons en stempels is te vinden in de nieuwe Mini Catalogus! Je kunt ze los kopen, maar samen als voordeelpakket bestellen, geeft 10 procent pakketkorting.

Het is een schattige en heel originele set, en natuurlijk superleuk om allerlei geluks- Succes- Beterschaps- sterkte-kaarten te maken en sturen! 

Vandaar dat ik rondom deze set ook een leuke workshop heb bedacht, die op 18 februari is gepland! Een middag vol vrolijke, positieve gelukskaartjes! Dan gaan we allerlei leuke dingen doen met de set. Ik heb volop ideetjes, en de leukste ideetjes bewaar ik natuurlijk voor deze workshop!

Met de pons heb je natuurlijk in een handomdraai zo'n leuk klavertje! Ideaal!

Hier verwerkte ik het klavertje op een dubbele uitgestanste banner. Er zitten allerlei leuke teksten in de stempelset, en deze vond ik voor deze ontvangster wel heel toepasselijk. 

Ik knipte de tekst uit en plakte deze verhoogd op de banner, gewoon voor wat extra "effect" maar natuurlijk kun je ook direct op het bannertje stempelen.

Combineren is hartstikke leuk om te doen, dus hier gebruikte ik bijvoorbeeld een achtergrondstempel uit de set Artistically Inked die ik meerdere keren afdrukte. Door twee tinten groen te gebruiken, wordt het net wat spannender en krijg je mooie nuances.

Met enkele klavertjesstempels uit de set stempelde ik over deze basis heen, zodat het thema helemaal doorgetrokken werd. Ik weet dat de ontvangster daar wel van houdt ;o) 

Ik zelf trouwens ook ;o)

Door de blaadjes een beetje te laten opkrullen en hier en daar dimensionals te gebruiken krijg je een leuk, dimensionaal resultaat!

Wat inktspettertjes, wat linnen draad en een prachtig glinsterend steentje (dat ook nog prachtig de kleur van de omgeving aanneemt)  in het klavertje maken het af. 

Nu snel naar de brievenbus, dan heeft ze hem morgen hopelijk in huis!

Ik ben benieuwd hoe jullie deze kaart vinden, laat je het weten?

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Lucky Clover, Artistically Inked
Papier: Cardstock: Basic White, Garden Green, Soft Sea Foam
Inkt: Garden Green, Soft Sea Foam
Stampin'Write Marker Garden Green
Pons: Lucky Clover
Dies:Stylish Shapes Dies
Embellishments: LinenThread, Iredescent Rhinestone Basic Jewels
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Paper Snips, Sponge Daubers

Tot snel,
Annette




Van 5 januari t/m 28 februari: SALE-A-BRATION!
Gratis stempelkadoos bij je bestelling! Lees er HIER alles over!


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 30 januari 19.00 uur
Maandag 6 februari 19.00 uur




Gebruik in Januari de hostcode RUBUVPRN als je online bestelt zodat ik je een bedankje kan geven!
Bij een bestelling vanaf 92,50 krijg je deze maand gratis een pakje Iredescent Pearls twv 9,25.



💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!


NIEUWE KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!



Catalogus aanvragen:




Wil jij de dikke Jaarcatalogus, de nieuwe Minicatalogus en/of de Sale-A-Brationbrochure ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


1 opmerking :

  1. Supertoffe kaart. Die set staat op mijn 'twijfellijstje'. Als ik die kaart nu zie verhuist die naar het verlanglijstje!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!