donderdag 8 april 2021

Geinige kaarten met Hot Dog - Met Kijkkast Live video

Vorige week vrijdag, op 2 april, was er weer een gezellige Kijkkast Live middag op de Kijkkast Facebookpagina. De volgers van mijn facebookpagina hadden weer gekozen uit drie door mij voorgestelde sets of productpakketten. 

In de Kijkkast Lives doe ik geen ingewikkelde of heel uitgebreide technieken, maar laat ik wel heel graag heel verschillende ideeen zien, en manieren om de stempelset of de bundle/het productpakket te gebruiken. Zo maak ik dan samen met de kijkers een aantal projecten met de door hen gekozen set!

Er zitten altijd wel wat tips & trucs in verstopt. En natuurlijk kunnen de kijkers (het worden er elke week meer) gezellig reageren, meepraten en eventuele vragen stellen. Reuze gezellig!

Deze keer viel de keus op de grappige set Hot Dog. Een geweldig leuke set met uiteraard hondjes, maar ook heel veel extra's, waarmee je allerlei leuke thema's en tafereeltjes kunt maken!

Deze set is te vinden in de nu nog geldige Minicatalogus.


Je vindt hieronder de ( onbewerkte) video, waarin je ziet hoe de set werkt, hoe ik het aanpakte en welke keuzes ik maakte.

Kijk vervolgens verder hieronder voor detailfoto's, een overzicht van de gebruikte producten EN wat extra toelichting hier en daar.

Video: 







Als eerste maakte ik met de stempelset een kaart voor een jarige..



Door de feestelijke felle kleurtjes, de ballon en de feestmuts, werd het een vrolijk geheel.

Daarna gooide ik het over een andere boeg en maakte een wat sjieker kaartje...



Door de schattige alpino kwam ik op het idee een kaartje met "Franse Elegance" te maken. Met wat aanvullingen, zoals het lint, het DSP, het vleugje goud en de zachte kleuren kreeg het een wat deftigere look.

Het is echt een enorm geestige stempelset, want kijk maar eens naar de kap die het hondje hier op heeft gekregen...


Zo heb je al snel een beterschapskaartje met een flinke dosis humor! De gestempelde dotjes achtergrond draagt bij aan de vrolijke uitstraling van de kaart.

De laatste kaart viel echt het meest in de smaak bij de kijkers. De BAALKAART! Een kaart om aan iemand te sturen die je al veeeeeeellll te lang niet meer gezien hebt!



En volgens mij hebben we allemaal wel een aantal mensen die we al en poos moeten missen. En ik ben vast niet de enige die daar af en toe echt verdrietig om kan zijn....

Hoe leuk is het om zo even een glimlach naar ze op te sturen! In de video laat ik ook zien hoe ik de tekst bewerkt heb, en de kaarten heb opgebouwd.



Hoe leuk is het om de Hot Dog elke keer een nieuwe rol te geven door de accessoires en de aankleding! En dit is nog maar een heeeelll klein deel van de mogelijkheden he! Als de tijd niet om was geweest had ik er graag nog een aantal willen maken! Ik had er echt lol in, en nopg volop ideeen!

Deze  stempelset staat garant voor een heleboel speelse kaarten, en heel veel creatief plezier! Echt een leuke set om er bij te hebben en met je andere materialen te combineren. 

Voor de prijs, slechts 21 euro, hoef je het niet te laten! ;o)



Morgenmiddag, vrijdag 9 april,  is er weer een Kijkkast Live! Op mijn Kijkkast-Facebookpagina kunnen de volgers kiezen welke set we dan gaan gebruiken en er ook de volgende keer weer LIVE bij zijn, reageren, vragen stellen en zo interactief mee kijken! Kies en kijk je ook mee?

Vond je deze video leuk, zou ik het enorm leuk vinden als ik een LIKEπŸ‘ van je mag ontvangen  binnen Youtube, en wil je ook graag meer video's zien:  abonneer je dan op mijn Kijkkast Youtube-kanaal. Zo maak je dat ik binnen Youtube meer mogelijkheden krijg, en nog makkelijker video's en Kijkkast Lives kan maken en plaatsen! Dankjewel!πŸ’“

Natuurlijk vind ik het ook altijd leuk een reactie te krijgen op mijn blogpost. Lief als je laat weten wat je er van vond!πŸ’“

Tot snel,
Annette

Wat heb ik gebruikt: 
Stempels: Hot Dog, Borders To Backgrounds
Papier: Cardstock: Gorgeous Grape, Magenta Madness, Basic White, Balmy Blue, Pacific Point, Thick Basic White, Gray Granite, Real Red, Basic Black
            Vellum Cardstock
           DSP: Artistry Blooms DSP, Peony Garden DSP, Playful Pets DSP
Inkt: Memento Black, Pacific Point, Highland Heather
Dies: Layering Circles Dies, Playful Alphabet
Pons: Banners Pick a Punch
Stampin'Write Markers: Real REd, Basic Black
Stampin'Blends: Crumb Cake, Gray Granite, Smoky Slate, Magenta Madness, Highland Heather
Embellishments: Shimmer Ribbon Gray Granite, Artistry Blooms Adhesive Backed Sequins, Playful Pets Trim Combo Pack




LAATSTE KANS!
Heel veel uitloop artikelen, en diverse grote kortingen! OP IS OP!
Klik HIER voor alle informatie!


Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 12 april om 19.00 uur
Maandag 19 april om 19.00 uur

Of bestel ONLINE via mijn WEBWINKEL!


De Kijkkast-April-actie: Gebruik de hostesscode 432UZTEJ
en ontvang bij een bestelling vanaf 85 euro 
nu gratis een pakje Artistry Sequins twv 8,50!
Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


NIEUWE THUISWORKSHOP!!!! 
Meld je NU aan voor De Happy-At_Home Workshopbox nummer 2!
Een complete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<


KOM ER BIJ!
Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!

  
en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!