maandag 11 januari 2021

Nieuw bij de Kijkkast: De Happy-At-Home Workshopbox!

 Hooggeeerd publiek, er is blij workshopnieuws!



Al enige jaren verzorgt de Kijkkast naast de gewoon-gezellig-samen-aan-tafel-workshops ook Online workshops!

Zomerse workshops, kerstkaarten, complete decemberalbums, techniekenworkshops en meer!  

Degenen die meegedaan hebben weten het: Kijkkast workshops zijn anders dan anders! 

Door de huidige omstandigheden lopen de workshops al een poosje door in Online vorm voor mijn vaste groepen, waaronder de  Kijkkast StempelWorkshopClub. Ook een aantal andere gezellige groepen stempelfans die regelmatig een Kijkkast workshop boeken doen dit nu regelmatig in Online vorm!

Maar er wordt ook al heel lang en steeds vaker gevraagd om workshops waarvoor iedereen die dat leuk vindt zich in kan schrijven en daar heb ik naar geluisterd. 

De afgelopen maanden heb ik keihard gewerkt en een aantal superleuke (al zeg ik het zelf 😏 workshops voor jullie bedacht en uitgewerkt! Zo kun je ook meedoen als je verder weg woont of als je graag op je eigen moment, en in je eigen tempo, lekker thuis, aan projecten werkt. 

De workshops krijgen de naam:  Happy-at-Home Workshopbox!

Een Happy-at-Home Workshopbox bevat alle materialen die je nodig hebt om een flink aantal afwisselende projecten te maken. Een excht Luxe en uitgebreid pakket dus! Bij de workshop hoort ook een stempelset of productpakket/bundle.

De Happy-at-Home Workshopbox zal zijn zoals elke Kijkkast workshop: Afwisselend, uniek, uitgebreid, creatief, verrassend, er zitten veel technieken en tips in, je doet er altijd veel inspiratie door op en ik leer je graag om ook eens anders naar de materialen te kijken. 

Ik bedenk graag dingen die je elders niet snel tegenkomt dus zal er ook regelmatig iets geks, grappig en/of  vernieuwends inzitten, zoals een nieuwe Funfold, een leuk 3d project. Ook wordt alles je duidelijk en rustig uitgelegd, stap voor stap, in duidelijke, informele video's en is er alle ruimte om je vragen te stellen.

De eerste Kijkkast Happy-at-Home Workshopbox is al te boeken! Een aantal deelnemers aan het Online Open Huis hebben zich inmiddels al aangemeld.  Je kunt >> HIER << alle info vinden!




Van 5 januari tot 28 februari: SALE-A-BRATION!
Gratis producten bij je bestelling! Kijk HIER voor alle info!


Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 18 januari om 19.00 uur! 



Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
en ontvang EXTRA vijf pakken DSP twv 70 euro!!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!
  

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS  en/of de MINI-Catalogus ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen.



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!