maandag 21 oktober 2019

Grote 24 Uurs-Sale! Veel stempels met 15 procent korting!


Op woensdag 23 oktober is er een 24 uurs StempelKortingsactie.
Op maar liefst 54 stempelsets geldt dan een korting van maar liefst 15 procent!


DE kans om geliefde stempelsets aan te schaffen, DE kans om sets waarover je nog nadacht toch te nemen, DE kans om alvast je decemberkadoos te kopen, en DE kans om je knutselvoorraad voor deze saaie herfstperiode en de wintermaanden mee aan te vullen!

Voor alle betreffende stempelsets geldt op is op! De actie geldt voor de sets zolang ze op voorraad zijn. Is van een set de hele voorraad verkocht en is dat aantal mogelijke backorders bereikt kan de stempelset gedurende deze actie niet meer worden besteld!

Daarom doe ik woensdag 21 oktober TWEE EXTRA (mee)bestellingen!

De eerste doe ik om 8.00 uur (voor deze order kun je vanaf nu al je lijstje doorgeven!)
De tweede order doe ik om 19.00 uur.

Heb je vragen of wil je een bestelling doorgeven, kun je me altijd een >>MAIL<< sturen!

En dan nu de lijst van stempelsets die meedoen, de pagina waarop ze staan en de prijs.
Onderaan dit bericht heb ik alle foto's van de sets geplaatst, om snel te kunnen kijken wat er allemaal aan moois bij zit!

Geniet van de sale, en denk er om, deze prijzen gelden ALLEEN op woensdag 23 oktober, en zolang de voorraad strekt!

Tip: Ook de Nederlandstalige set Puur Natuur doet mee aan deze kortingsactie!

Tot snel,
Annette

















Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!