woensdag 5 december 2018

Nieuws! Uitverkoop, retiring producten, Stamparatusnieuws en meer!

Stampin Up Year End Close Out

Na een paar stille weekjes ( ik heb een beetje "in de lappenmand"gezeten") ben ik hier weer even, met leuk nieuws!

Met ingang van vandaag hebben we een aantal aanbiedingen met producten die binnenkort uit de collectie gaan en enkele producten die overvloedig op voorraad zijn. Sommige van de retiring producten zijn op dit moment nog beperkt op voorraad en voor alles geldt op is op, dus zorg dat je er op tijd bij bent. De ervaring leert dat het snel kan gaan!

Alle afprijzingen kun je HIER vinden!

Ook is de totale lijst met uitlopende producten bekend geworden. Uitlopende producten oftewel Retiring Products, zijn in dit geval producten uit de Herfst-Wintercatalogus, die niet meer terug zullen komen in volgende collecties. En zoals elk jaar is ook daarbij de regel: Wat er nog is, is er nog, er wordt niet meer bij gemaakt! Tijd dus om je favorieten nog te bemachtigen!

De complete lijst met uitlopende/retiring producten vind je HIER!

Speciaal vanwege het uitkomen van deze lijsten doe ik morgenavond ( donderdag 6 december) om 19 uur een (mee) bestelling!

En... wat je nu bestelt is nog op tijd voor de kerst, dus een goed moment om je presentjes voor onder de boom in te slaan! In de hele maand december krijg je bij elke bestelling vanaf 30 euro bovendien een leuk en handig presentje van mij kado!


Ook is er ander mooi nieuws!

Vanaf vandaag is de Craft & Carry Stamparatus Bag te bestellen!

11.12.18_HEADER_STAMPARATUS_BAG_EUEN

Deze supermooie en handzame tas is speciaal ontworpen om je Stamparatus veilig en handig in op te bergen en mee te nemen. Lekker veel vakjes voor je platen en andere accessoires. De tas sluit met een rits en heeft handgrepen en zelfs een afneembare schouderriem om hem handig mee te nemen!



Craft & Carry Stamparatus® BagCraft & Carry Stamparatus® Bag

De prijs van de Craft & Carry Stamparatusbag is 35 euro. Dat maakt het meteen tot een ideaal (december) kado!

Mocht je de Stamparatus nog niet in je bezit hebben, dan kun je deze ook als set, samen met de tas, bestellen.
Stamparatus® Bag And Tool Pack


En wist je dat er ook superhandige extra's zijn voor de Stamparatus?
Stamparatus® Accessories Pack

Extra platen, extra foam mats, extra magneten EN een superhandig gridblock op de maat van de Stamparatus. Een ideale aanvulling die weer veel extra trucjes mogelijk maakt!

Voor een overzicht en de prijzen kun je HIER even klikken.

Eenmaal met de Stamparatus gewerkt, zul je ervaren hoe ontzettend veelzijdig de mogelijkheden zijn van dit ideale stukje stempelgereedschap. Er is dan ook, met inspraak van een grote groep enthousiaste Demonstratrices heel hard aan gewerkt! Dit maakt het tot de meest uitgebreide en hoog kwalitatieve stempelhulp die er op de markt is. De prijs is echter nog steeds heel aantrekkelijk!

Bestel je bij de Kijkkast je Stamparatus bied ik je bovendien gratis een instructieles aan, waar we allerlei tips en trucs en mogelijkheden gaan doornemen zodat je optimaal plezier hebt van je Stamparatus.  Natuurlijk ook een aantal trucs die je elders niet zult tegenkomen, want ik heb weer allerlei nieuwe gave ontdekkingen gedaan! Binnenkort plan ik hiervoor weer nieuwe data! 

Op dit moment ben ik alles wat ik niet kon zoen tijdens mijn ziekte aan het inhalen, maar ik kom zodra ik weer "bij"ben heel snel bij jullie terug met creatieve voorbeelden en ander leuks. Dus tot gauw!
XAnnette

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!