woensdag 28 mei 2014

De nieuwe Weekly Deals van 28 mei

Dit zijn ze voor deze week! Wat een superleuke dingen zijn het deze keer!

Het Modern Klassieke Eastern Elegance Designpapier met de frisse kleuren, het heerlijk vintageachtige Etcetera Designpapier, twee geweldige Embossingfolders (ik ben verliefd op de Scallops!) het luxe Gumball Green Stitched Satin Ribbon en het geweldige kleurtje Strawberry Slush Ruffle Stretch Trim! Er is ook een echt geweldige digitale kit in de aanbieding. Als ik het bloggen wat beter onder de knie heb ga ik me zeker ook verdiepen in alle digitale mogelijkheden die Stampin'Up aanbiedt! Hmm, ik vind deze wel erg mooi, ik denk dat ik hem alvast maar ga bestellen voordat ie er misschien niet meer is ;o)

Mocht je gebruik willen maken van de eerstvolgende meebesteldag, deze is op aanstaande maandag weer, dan kun je me een mail sturen voor zondagavond 20.00 uur, dan komt het helemaal voor mekaar. ;o)

Mocht er al eerder een extra bestelmoment zijn laat ik dat uiteraard weten!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!